[ליצירה]
וואו!!!! תמונה פשוט מ-ע-ו-ל-ה!!
אני לא מבין בצילום כ"כ אז אני לא יכול לומר כלום על "קומפוזיציה" וכדו'.. אבל לעין בלתי מקצועית כמו שלי, התמונה פשוט מדהימה! (וגם הקיר הזה שם ברקע.. :)
תודה תודה.
[ליצירה]
א. כל הכבוד שהעלית חזותי לאחר תקופת שממון ארוכה... אולי בקרוב גם אני אצליח..
ב. התמונה מעניינת מבחינת הזוית, הקומפוזיציה וכו', אבל לא הבנתי את הרעיון.
[ליצירה]
הרעיון נפלא,תפסת רגע של ממש! (ויש לה קוקיות..מה שמוסיף לתחושת ה"ילדה-של-אבא"), אבל..מניחה ששמת לב-לא מספיק חד. אולי בגלל שמיהרת לצלם לפני שייעלמו.. בכולופן,אהבתי מאוד.