בחורה צעירה עומדת במרכז מעגל של אנשים, טיפוסים שונים לגמרי ובני גילאים שונים מחזיקים ידיים חזק וכולם מסתכלים עליה במבט חלול. היא מנסה לצאת מהמעגל, רצה בכיונים שונים, אבל הידיים שלהם, נוקשות. לא נותנות לה. היא נעמדת במרכז ממש, מבטה מפוחד כשל חיה נרדפת. הם מתחילים לרקוע ברגליים. מצלמה מתמקדת בה, היא מתחילה להסתובב סביב עצמה לאט, בפחד, והם מתחילים להסתובב לכיוון השני. מצלמה ממוקדת בעיניים שלה, היא עדיין איטית כשברקע מעגל האנשים ההולך ומגביר קצב ורעש. הקול גווע, עד ששומעים רק את נשימתה. פתאום מבטה נעצר על בחור אחד במעגל. נרתעת קצת כשהיא מבחינה בו, והוא מסתכל עליה במבט חלול (כמו כולם). קול הרעש חוזר, והיא מתחילה להסתובב לפי כיוון המעגל הגדול, לא מאבדת קשר עין איתו. האנשים מסתובבים מהר יותר, והיא- מתרכזת רק בו, שלא לאבדו. קול תופים קצר ועוצמתי - המעגל הגדול נעצר. גם היא. הוא נותן בה מבט עמוק. מלא משמעות. שקט מוחלט ל3 שניות, הם מביטים אחד בשני. היא - באובססיביות ממש, בנסיון לבלוע אותו במבטה, ולפתע מבטו חוזר להיות חלול. ריק. האנשים מתחילים להתקרב אליה, בתנועות קצובות, רעש רקיעות הרגליים. היא לא זזה. מביטה בו עדיין. הם מקיפים אותה לאט לאט, חונקים אותה עד שהיא נעלמת מן העין, אפשר לראות רק גוש אנשים במרוכז. מוזיקה שקטה, והם מתחילים לפסוע לאחור, מרחיבים שוב את המעגל, בצעדים קבועים, היא לא במרכז. צילום כללי - רואים מעגל אנשים. המצלמה מתחילה לעבור על הפרצופים אחד אחד ונעצרת פתאום כשמגיעה אליה, מחזיקה ידיים עם האנשים, חלק מן המעגל ומבט סתום בעיניה.