וואו!!!! תמונה פשוט מ-ע-ו-ל-ה!!
אני לא מבין בצילום כ"כ אז אני לא יכול לומר כלום על "קומפוזיציה" וכדו'.. אבל לעין בלתי מקצועית כמו שלי, התמונה פשוט מדהימה! (וגם הקיר הזה שם ברקע.. :)
תודה תודה.
[ליצירה]
וואו!!!! תמונה פשוט מ-ע-ו-ל-ה!!
אני לא מבין בצילום כ"כ אז אני לא יכול לומר כלום על "קומפוזיציה" וכדו'.. אבל לעין בלתי מקצועית כמו שלי, התמונה פשוט מדהימה! (וגם הקיר הזה שם ברקע.. :)
תודה תודה.
[ליצירה]
פרט מידע קטנטן שאולי יהיה חשוב למי מכם: צילמתי את זה היום בבוקר...(ראשון, י"ג שבט). רוב הסיכויים שבזמן שאתם מתבוננים בצילום, המזח עדיין נראה כך בדיוק.
[ליצירה]
שטח מת אפשר לפתור ע"י צילום במאונך.. אני עדיין דוגלת בתפיסת עצמים בשלמותם. חיתוך מתאים,לדעתי, אם רוצים להשאיר לצופה מקום לדמיון, או אם רוצים להביע בכך אמירה מסוימת.
אבל זה היופי באומנות- אין חוקים ואין הגבלות! :-)
תגובות