אתמול נפרדתי ממך.
הבן, זהו מנהגי-
בהבחיני כי משהו טוב הוא,
נסוגה אני מיד.
מכסה עיניי באצבעות מיומנות
ומתחילה לפסוע לאחור,
צעד אחר צעד,
עד אשר מיטשטש הינך
בכל מקום
פרט
לליבי.
מה הקשר בכותרת???
איפה ההאנג אובר..???
מאחד שיש לו ניסיון בכך על רקע שבועי תמידי...
עכשיו מי גנב לי פה את הבירה????
שמישהו יודה כבר...????איפה הבירה???
[ליצירה]
מה הקשר בכותרת???
איפה ההאנג אובר..???
מאחד שיש לו ניסיון בכך על רקע שבועי תמידי...
עכשיו מי גנב לי פה את הבירה????
שמישהו יודה כבר...????איפה הבירה???
[ליצירה]
אופק- בחרתי לצלם בצורה מעט עקומה כדי להדגיש את האמירה (ובכלל-לא אוהבת תמונות עם קומפוזיציה מושלמת מדי), יודעת שזה מעט צורם לעין..מחיר הביטוי האישי :-)
נשמת- מכירה את הקונספט, אבל מאמינה ב"טוהר הצילום"..יסלח לי נביא שקר, אבל אני נגד עיבוד (ממוחשב או ידני) של תמונות. כל העניין,מבחינתי לפחות, הוא לצלם מלכתחילה מה שאתה רוצה לומר, ולא "לסדר" את זה אח"כ כדי שייראה כך.
ושיר-ניצלתי את השם כטריגר :-)
אגב, זה צולם בבית כנסת בשירת הים- שזו השכונה החדשה בנווה דקלים (בקרוב בע"ה תמונת המשך..).
[ליצירה]
[ליצירה]
יאיר, זה אכן צד שני של הבעיה- שנים של הרגלים רעים גרמו גם לנו הנשים לחשוב בצורה מעוותת, לפחד במובן מסוים לעורר פרובוקציה במעשה לגיטימי (אפילו כאשר חותמת רב עליו!).
אוף.. כ"כ כואבת את הנושא.
[ליצירה]
דקות מעטות לפני השקיעה (זריחה ושקיעה יוצרות אפקט דומה בתמונות).
הכינרת הייתה ,עבור רחל, מקום קסום ושקט.אך בו זמנית, שם החלה לגסוס (חבל התלייה שבצילום..). את הדיכוטומיה הזו ניסיתי להעביר.
[ליצירה]
צחקתי תוך כדי כיווץ גבות (פעולה מוטורית מורכבת,אתה צריך לנסות פעם). אתה שנון ומשעשע, אבל לחלוטין לא ממוקד. נסה לזכור שגם אנחנו פה, ואסוף את רצף האסוציאציות לכדי סיפור.
תגובות