נביש, דווקא הבנתי מהכותרת שיש שילוב, או לפחות אין ניגוד, אדם ו-מדבר.
גם הטישטוש והאובך הזה מאד מתאים. גם בין האדם למדבר, וגם סתם ככה, זה מדבר והוא דהוי.
גם חלקת אלוקים משתלבת כאן יפה יפה. המדבר הוא מין מדרגות ללמעלה, ויש אנשים בדרגות שונות.
מינימליזם טוב אחלה מעולה יופי.אהבתי אפילו יותר מהמשמעות :)
חזותי חזק הטומן בתוכו את המדבר ויד האדם המקלקלת את יופיו!
כדוגמת האדם והטבע אשר תמיד בא לקלקל את הטבע!
מצד אחד הוא נלחם בו לשם קיומו ומצד שני הורסו!
תודה על יצירה נפלאה אותה אהבתי:
חיים
יחסי שינאה-אהבה, זו בדיוק כוונתי. מצד אחד, האדם פוגם בנוף- מציב עמודי חשמל באמצע ההרים, מתערב. מצד שני, אותם עמודים משתלבים נהדר ויוצרים יופי של קומפוזיציה (בעיניי). אנחנו הבוחרים איך להתבונן, ואולי גם בוחרים באיזו צורה להתערב לו למדבר, בשקט הנהדר הזה שלו.
מהכותרת קשה לדעת אם כוונתך דווקא לניגוד שבין האדם למדבר. למרות שכל נוכחות של מעשי ידי האדם נוגדת את הגדרת המדבר כשוממת- כאן בתמונה אני רואה , לא בדיוק הרמוניה, אבל סוג של השלמה. אולי בגלל חוסר הניגודיות בצבעים. כאילו שעמודי החשמל יוצרים משהו שהוא אמנם נפרד, אבל גם הוא סוג של נוף, במקביל לזה של המדבר...
וכרגיל, הדמיון נאלץ להשלים את מה שהוחסר בהקטנת הקובץ...
[ליצירה]
נביש, דווקא הבנתי מהכותרת שיש שילוב, או לפחות אין ניגוד, אדם ו-מדבר.
גם הטישטוש והאובך הזה מאד מתאים. גם בין האדם למדבר, וגם סתם ככה, זה מדבר והוא דהוי.
גם חלקת אלוקים משתלבת כאן יפה יפה. המדבר הוא מין מדרגות ללמעלה, ויש אנשים בדרגות שונות.
מינימליזם טוב אחלה מעולה יופי.אהבתי אפילו יותר מהמשמעות :)
[ליצירה]
גדול!
חזותי חזק הטומן בתוכו את המדבר ויד האדם המקלקלת את יופיו!
כדוגמת האדם והטבע אשר תמיד בא לקלקל את הטבע!
מצד אחד הוא נלחם בו לשם קיומו ומצד שני הורסו!
תודה על יצירה נפלאה אותה אהבתי:
חיים
[ליצירה]
יחסי שינאה-אהבה, זו בדיוק כוונתי. מצד אחד, האדם פוגם בנוף- מציב עמודי חשמל באמצע ההרים, מתערב. מצד שני, אותם עמודים משתלבים נהדר ויוצרים יופי של קומפוזיציה (בעיניי). אנחנו הבוחרים איך להתבונן, ואולי גם בוחרים באיזו צורה להתערב לו למדבר, בשקט הנהדר הזה שלו.
[ליצירה]
מהכותרת קשה לדעת אם כוונתך דווקא לניגוד שבין האדם למדבר. למרות שכל נוכחות של מעשי ידי האדם נוגדת את הגדרת המדבר כשוממת- כאן בתמונה אני רואה , לא בדיוק הרמוניה, אבל סוג של השלמה. אולי בגלל חוסר הניגודיות בצבעים. כאילו שעמודי החשמל יוצרים משהו שהוא אמנם נפרד, אבל גם הוא סוג של נוף, במקביל לזה של המדבר...
וכרגיל, הדמיון נאלץ להשלים את מה שהוחסר בהקטנת הקובץ...
[ליצירה]
אני מתקשה להגיב לאמירות פוליטיות, ובכל זאת-לשם האיזון כאן, מוכרחה. הגיע הזמן שמישהו כאן ינסה להבין, לפחות ינסה, שכל תוכנית ההתנתקות אינה באה כמשהו אישי נגד תושבי גוש קטיף. התוכנית הייתה מתרחשת באותה מידה גם אם היו יושבים שם שמאלנים ואנשי שינוי! יש סימפטיה בעם לתושבי הרצועה (טוב..אחרי חסימת הכבישים קצת פחות..), וכולם מזדהים עם האובדן האישי ש(אולי)יאלצו להתמודד איתו. זו לא תוכנית התנכלות לדתיים,צאו מזה!!! ואולי אם נקדים להפנים את זה, נוכל באמת למנוע את מלחמת האחים המדוברת.
[ליצירה]
מסכימה עם ערוגה (אם הבנתי אותך נכון). יש 2 דרכים לצלם צלליות: או שהדמות חשוכה לחלוטין ואפשר לראות רק קווי מיתאר, או שהדמות מוארת באור רך ואפשר לראות פרטים. בפורטרט כאן השתמשת בשתי השיטות יחד.. זה חדשני, מעניין, ואם לכך התכוונת-אתה יכול להיות מרוצה מהתוצאה.
[ליצירה]
אבל שחף..זה בדיוק מה שעשיתי :-)
הווה- הילדונת השרועה על החוף
עתיד- בעוד מספר שניות תרוץ למים
והרגליים לא נכנסו לתמונה בטעות, ארבתי לקומפוזיציה הזו יותר מ20 דקות.. אני חושבת שהן מוסיפות את הפאנץ' לתמונה ובלעדיהן היא הייתה סתמית.
תגובות