בגלל הצורניות ועוד רגש עז כעקת לב, רגש חם ואוהב, רגש נוסק עד גבהים הוי כמה שזה מפחיד ומדהים מי המליץ?
מרגש, אמיתי, כואב. רסיס מעמת את הזכרון שבטקסים עם הזכרון האמיתי והחי, קשה שלא להזדעזע מהאמת שבשיר הזה.נוקב, במובן המלא של המילה. מי המליץ?
לתת השיר יוצא מנקודת העיקרון של לתת, לתת בכל מצב אפילו כשכמעט לא ניתן. ומכאן מתחילה הברכה לעולם מי המליץ?
צלם והיכל נ ז משחק במילים ויוצר חיבור מרתק בין עולמות הפוכים. יותר מהשיר עצמו יפה בעיני המחשבות שהוא גורם לקורא לחשוב, שהן שירים בזכות עצמן. מי המליץ?
אז זה קרה, וזאת סיבה להמלצה, מזל טוב מחברי צורה! (ערוגה במצב רוח חרזני) מי המליץ?
לקנטאור--- ...חייבים לקרוא את כל הסיפורים שלו , ואז להבין כמה השיר הזה שונה- גלי מכמניו. מי המליץ?
תכלה שנה, זאת ההמלצה המסיימת עבורי את השנה, בשתיקה מתדפקת על מילים רועמות. שנה טובה אנשי צורה! מי המליץ?
רגישות הרגישות לדברים הקטנים- לא נמצאת אצל כולם. לכתוב על זה שיר, לצייר ציור, לזרוק משפט. לפעמים גם אפשר לפגוע. כשהרגישות מתהלכת לה במגפיים ברכבת התחתית- הדברים הקטנים מקבלים משמעות. יופי של שיר. מי המליץ?
נבואה ללא הפסקה בשקט ובעידון ראוי למופת, מבודד ילד אט אט את העיר ללא הפסקה מן המפה הישראלית, עד כי נדמה כי מנוכרת וזרה היא יותר מתמיד. במילים בודדות מצייר לנו ילד את כל מה שאנחנו מכירים, מריחים ורואים בעיר הזאת. המרחק שבין 'שפחת החוף' דאז ל'שפחת החוף' התל אביבית מעולם לא היה גדול יותר. מי המליץ?
מרגש, "אנחנו יצורים מקווים - זה חזק מאיתנו" - שורה שמאגדת יתקווה ועצב ורחמים ואהבה במשפט אחד
[ליצירה]כתבת יפה
[ליצירה]תודה לך על המילים. הן הופיעו לי בדיוק בזמן
[ליצירה]!אהבתי ממש! קולח, רענן ומעניין
[ליצירה]היו ואחרי רגע כאילו לא היו מעולם. הוויה וזיכרון שמתקהים עם הזמן ולא נותר דבר מלבד הגעגוע.
חייה היום כאילו לא חיית אתמול וכאילו לא תספיק לחיות את המחר.
[ליצירה]כתיבה יפה.
[ליצירה]אהבנתי
[ליצירה]עליך לבטוח רק בהשגחה העליונה.
[ליצירה]מהמם
אולי קצת בור מבחינתי
על מזה?
[ליצירה]כל כך, כל כך טוב
[ליצירה]מרגש מאוד. שולח לך אנרגיות טובות וחיבוקים
[ליצירה]כל כך מתחבר לזה.
[ליצירה]יפה מאוד
[ליצירה]וואו! כיוונת ישר ללב. מדויק ומרגש. תודה רבה
[ליצירה]סתמי ת'פה שרית
[ליצירה]קטע נוגע.
[ליצירה]ובאיחור מה, אחרי כולם כנראה, גיליתי שהאתר חזר לפעול...
טוב להיות בבית :)
[ליצירה]ולא , גם אני לא מאמינה שאפשר לבנות משהו מהצלקות שיש לי
אי אפשר
[ליצירה]