כבר בא אחת מהגדוּלות של שירים טובים, היא כשהמילים הכתובות הן פשוטות, ברורות ויומיומיות, אבל מה שקורה אצל הקורא בלב ובראש בזמן הקריאה -ואולי עוד הרבה אחר-כך - לחלוטין עמוק, מהותי ואמיתי. ומה שיפה, אפשר להנות מהשיר גם ללא ההשלכות שיוצר הדימוי, שהוא, מכל הבחינות, דימוי באמת מפתיע. מי המליץ?
דמיון ויכולת התבוננות מרתקים בכתיבה שובת לב שבוע טוב אמילי מי המליץ?
לא כמו כולם. פעם בכמה זמן זה טוב, טוב להיתקל במשו כזה, כל כך משוגע ואורבני ונכון. מי המליץ?
קצת אחרת קצת, ממש קצת אחרת- כמעט קוצו של יוד, והקערה מתהפכת על פיה. וזאת בלא תחושה של 'חוכמולוגיות' האופיינית למצבים מעין אלה. נהדר. מי המליץ?
בגלל החיוך משעשע, פשוט. בעברי הייתי גרה בשכנות עם אחינו אלה, ואני חבה להם הרבה רגעים מחוייכים. המלצה זו מתייחסת גם ליוצרת עצמה, כותבת מלאת חן וקסם. מי המליץ?
שני בודדים לזוג. קרוב לוודאי אחד השירים היותר טובים שקראתם. לקרוא, לנשום עמוק, וללכת לקרוא את כל שאר הזמיר. מי המליץ?
מרגש, "אנחנו יצורים מקווים - זה חזק מאיתנו" - שורה שמאגדת יתקווה ועצב ורחמים ואהבה במשפט אחד
[ליצירה]כתבת יפה
[ליצירה]תודה לך על המילים. הן הופיעו לי בדיוק בזמן
[ליצירה]!אהבתי ממש! קולח, רענן ומעניין
[ליצירה]היו ואחרי רגע כאילו לא היו מעולם. הוויה וזיכרון שמתקהים עם הזמן ולא נותר דבר מלבד הגעגוע.
חייה היום כאילו לא חיית אתמול וכאילו לא תספיק לחיות את המחר.
[ליצירה]כתיבה יפה.
[ליצירה]אהבנתי
[ליצירה]עליך לבטוח רק בהשגחה העליונה.
[ליצירה]מהמם
אולי קצת בור מבחינתי
על מזה?
[ליצירה]כל כך, כל כך טוב
[ליצירה]מרגש מאוד. שולח לך אנרגיות טובות וחיבוקים
[ליצירה]כל כך מתחבר לזה.
[ליצירה]יפה מאוד
[ליצירה]וואו! כיוונת ישר ללב. מדויק ומרגש. תודה רבה
[ליצירה]סתמי ת'פה שרית
[ליצירה]קטע נוגע.
[ליצירה]ובאיחור מה, אחרי כולם כנראה, גיליתי שהאתר חזר לפעול...
טוב להיות בבית :)
[ליצירה]ולא , גם אני לא מאמינה שאפשר לבנות משהו מהצלקות שיש לי
אי אפשר
[ליצירה]