[ליצירה]
לא נכון. וכבר כתבתי על זה איפשהו. פינגי התחיל בתור אורח, וכנראה עקב קרבה משפחתית ליוצר הסדרה, הוא גם נשאר (וזאת הסיבה ההגיונית היחידה שהצלחתי למצוא להישארותו). אין שום ספק שפינגי סימל את תחילת הסוף של סדרת הילדים המיתולוגית, והחל בעצם מתחת לפני השטח, במהפך שביצעו חברות הכבלים,מכירתם והריסתם לתאגידים הגדולים, וריסוק התכניות היפות והתמימות מיסודן:
פרפר נחמד - הגעתו של פינגי,
בלי סודות -עזיבתה המפתיעה של חני נחמיאס לטובת שולה חן ומיעוט בפרקים עם חנן גולדבלט,
ורחוב סומסום -נו, אתם יודעים מה קרה לרחוב הזה. הוא התאסלם
מכירתם והריסתם לתאגידים הגדולים.
פינגי מסמל ילד חריג דפוק ודחוי, שאפילו למורות החינוך המיוחד לא נעים לקחת תחת חסותן.
יהי זכר התוכנית ברוך. וזכר פינגי לקללת עולמים.
[ליצירה]
י--ש
קבלוהו, הללוהו, בתופים ובמחולות, המשורר הכפייתי, בעל המוטיב החוזר, הטרול הלאומי של האתר (ולמי שלא יודע מה זה טרול, שישאל בפורומים), השרית חדד, האריה אלבז, האתניקס של השירה העלק שמאלנית (אם יש דבר כזה), האיש שמאמין עדיין, עמוק בפנים, שיום יבוא, ואורי אבנרי ישלח לו פרח. (או בשפתו: "פרח של שלום שנקטף בעולם של חופש חסר דיכוי, יאדה יאדה יאדה, בלה בלה בלה, אשרינו הסרבנים, בלה בלה בלה , ימותו המתנחלים, יאדה בלה בלה יאדה...")
שמוליק, (אפשר לקרוא לך ככה, נכון?) אני מסתובב במספיק אתרי שירה עברית, ובהחלט יש הרבה מה ללמוד בכל הקשור לשירה שכוללת אמירת דיעה. לך תלמד מעמוס קינן, חיים חפר, ועוד ועוד (יש להם כמה שרבוטים שהגיעו רשת, ככה אמרו לי, ושלא התפרסמו, כדאי לחפש) איך כותבים שיר בצורה שקודם כל הקורא ינשום אותו, ואח"כ ידע אם להזדהות או לא.
פה זה לא פורום. פה אין מקום לטרולים.
יותר נכון- באף מקום אין, אבל בטח ובטח שלא במקום נקי וחף מכל מיני מפגעים בדרך כמו פה.
(ואל נא תקשקש לי על מקומות אחרים שבהם אתה כותב ו'זוכה לתהילה' כי סיפרו לי כבר על 'התהילה' שבה את נוגע באותם אתרים. (עזוב... אני לא אכנס לפרטים וארד נמוך יותר)
הצחקתני, חשבתי שהנה-סופסוף שיר על מצב חברתי, על מצב כלכלי קשה, על חוסר צדק, על 'רוח חדשה' ו... הופ- "כשייפסק זרם כספים לכיבוש" חחחח....
התבדתי.
(אה, ושרה, כל העשירים הם ימנים, אז ברור שלוקחים כסף בשבילם. דאאא.
: )
תגובות