[ליצירה]
אתה לא רציני!
אתה הולך לספרות גויים כדי להעלות את הנפש? אתה עושה צחוק? נראה לי שהרב אבינר אומר שיצירות משפיעים על הנשמה- בגלל מי שכתב אותם,גם אם היצירה היא טובה,ולא עם קטעים שליליים-כי האישיות של הבנאדם משפיעה, בתת מודע. אם הוא בנאדם טוב,זה משפיעה-וכנ"ל להיפך.
אין ספרות יהודית שיכולה לעזור בזמנים שכאלה?
(למשל ספורי צדיקים,שממש מעלים,וכדו'?)
תגיד,לידע כללי..בן כמה אתה?
[ליצירה]
אולי אם תתעלמי ממנו, מעצם קיומו-הוא פשוט יעלם מעצמו, או שכבר יפסיק להפריע לך.
ד.א,ככה גם עושים עם מחשבות לא טובות (יענו..אסורות)-פשוט כשזה מגיע- מתעלמים. כי אם מתייחסים לזה,ומנסים כאילו להפסיק לחשוב,בכוח--זה אף פעם לא עוזר. זה רק מגביר את זה.
ילדה
[ליצירה]
נחמד.רעיון ממש נחמד.
אין לי זמן ליאורה להגיב לך כ"כ....סורי.
כי אני עכשיו בלחץץץץ המטורף של המבחנים.
נשתמע כבר..אולי מתשיהו בחופש.....בסיום כל הטירוף הזה...כל טוב
ותודה לך על הביקורת שלך
עטרת