[ליצירה]
וואו. עצום.מדהים.מרגש.ממש כתיבה יפה! כתיבה מקצועית,וואו,כ"כ אהבתי-באמת כישרון מה שהולך פה,אני חייבת לומר-כשרון שלא כולם פה זוכים שיהיה להם...
תמשיך לכתוב!!
עטרת
[ליצירה]
אולי אם תתעלמי ממנו, מעצם קיומו-הוא פשוט יעלם מעצמו, או שכבר יפסיק להפריע לך.
ד.א,ככה גם עושים עם מחשבות לא טובות (יענו..אסורות)-פשוט כשזה מגיע- מתעלמים. כי אם מתייחסים לזה,ומנסים כאילו להפסיק לחשוב,בכוח--זה אף פעם לא עוזר. זה רק מגביר את זה.
ילדה
[ליצירה]
יו! מותק,זו יצירה ממש טובה. אהבתי. יותר מכל היצירות הקיצ'יות
שיו. ממש טוב. ממש אהבתי. אהבתי כל משפט ומשפט מהגופיה על הספה עד לריח של הזקנים--גדול גדול. שיו.
מקסים.
תני לי ללחוץ לך יד ווירטואלית..^
ילדה
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
יוווו!! <צועקת פה בקול בהתלהבות וכולם מסביב נבהלים..>
מדהים. וואו וואו וואו.
שיוו.
בהתחלה זה נראה לי כמו משהו מסרט מצוייר או אני לא יודעת מה. פשוט נפלא.
(:
[ליצירה]
הבעיה היא שצריך הרבה זמן וכוחות נפש לעשות התבוננות-ופה היצר הרע לוקח את התפקיד,ואני מתעצלת, כי אני במרוץ הלימודים, עבודות, חיים...ואין זמן, ואין כוחות לעצור הכל, ולהגיד-O.K עכשיו הזמן להתבוננות.
בייחוד שבפועל זה לא שאני עושה עבירות שחבל"ז,אלא דברים קטנים-(שהם בהחלט משמעותיים) ואז אני אומרת לעצמי-עזבי אותך,את עושה מצוות,את לא חוטאת בטירוף,אז לא נורא שאת לא עושה התבוננות,כולא מה זה..
ועוד דבר,שאני כשאני קובעת זמן לעצמי לדיבור עם ד' (יענו התבוננות), אז תמיד בזמן הזה-כלום לא יוצא לי,ואני מרגישה באמת מדברת אל ה--ריק, ח"ו, זה כמו שכשהייתי בכותל רק לזמן קצר,כי הייתי חייבת ללכת-רק אז הלב נפתח,וכששבוע אח"כ באתי במיוחד-כשכל הלילה היה פנוי להשתפכות הלב- כלום. נאדה.אמרתי כמה פרקי תהילים,תפילת ערבית-והלב לא נפתח!! איזה באסה!עד שאתה הולך,ומשקיע-זה לא יוצא. רק כשאין זמן,או אתה לא מוכן לזה-פתאום הלב נפתח.
...מה עושים??
עטרת
[ליצירה]
אלוקים!!
הדבר הזה טוב כ"כ!! איזו כתיבה! איזה יופי!!
אלו תאורים מ-ד-ה-י-מ-י-ם, וואי! אהבתי ושוב אהבתי ושוב!!
אני לא יכולה,מאיפה זה בא לך?
וואי.
פשוט לשתוק.
כי אין עוד מילים להביע את אשר בתוכי.
ילדה
תגובות