[ליצירה]
חזק!
אם הגדרתה של יצירה היא העברת רגש פנימי עמוק בעזרת מילים... עשית את זה בגדול. פשוט גדול.
[ליצירה]
[ליצירה]
אלוקים!!
הדבר הזה טוב כ"כ!! איזו כתיבה! איזה יופי!!
אלו תאורים מ-ד-ה-י-מ-י-ם, וואי! אהבתי ושוב אהבתי ושוב!!
אני לא יכולה,מאיפה זה בא לך?
וואי.
פשוט לשתוק.
כי אין עוד מילים להביע את אשר בתוכי.
ילדה
[ליצירה]
וואו. עצום.מדהים.מרגש.ממש כתיבה יפה! כתיבה מקצועית,וואו,כ"כ אהבתי-באמת כישרון מה שהולך פה,אני חייבת לומר-כשרון שלא כולם פה זוכים שיהיה להם...
תמשיך לכתוב!!
עטרת
תגובות