[ליצירה]
אני אוהבת את השיר הזה.
אני לא יודעת מה היתה הכוונה שלך בשיר אבל בשבילי המשמעות של המילים בשיר שלך הם המהות שלי. האהבה שבי תשרוד לעד היא האהבה שזכיתי ואזכה להשאיר בעולם.
תודה רבה על השיר.
[ליצירה]
לא מבין
.מה יש לנו לחפש בהר-הבית
.המקום נרמס כבר מזמן ע"י הכופרים המוסלמים
הבית השני נכבש שוב ושוב ע"י דתות אחרות
גם גדולי הרבנים הבינו זאת ופסקו לא לעלות
יש לנו שריד לתולדות עמנו - הכותל
בנינו את ירושלים מחדש והיא שלנו
את חומת העיר העתיקה בנה הסולטן התורכי
בואו נקדש את ירושלים של ימינו לעיר בירתנו
את יהודה ושומרון כבשנו מירדן לא מפלסטין
האל נתן לנו מצוות וגם ראש לחשוב
אז ניתן לחזק את מה שקבלנו ולתת לזמן
להגיד את דברו
[ליצירה]
תגובה
שלום לך בא בימים שמי יצחק שלי ושמחתי לתגובתך לשיר שלי אין יותר מה לעשות אני לא בא בימים אני עדיין צעיר יחסית 59 שנים אבל המסר שלי בשיר הזה היה שלכול סיום יש התחלה חדשה וזה הכול לא יותר אני מקווה שאתה קורא את שיריי אגב השיר שלך מלא רעננות ויופי נפש כדאי לשדר צעירות בכתיבה ככה הבנתי
[ליצירה]
בא בימים (ושות')
מה שלומך? הרבה זמן לא השתמענו.
קצת פאסימיות לעת זקנה אני מרגיש פה...
אמנם אינני קרוב לגילך, אך תרשה לי בכל זאת, לא לחלוק, אלא להציג ראיה שונה.
האדם שם פעמיו אל האופק, אך לעת זקנה איננו רואה את האופק מתקרב, אלא הוא מבין אחרי כ"כ הרבה שנים שההאופק לא בר השגה, פשוט כי הוא מעצם הגדרתו תמיד ישאר אופק. בזמן זה הוא וכל הדומים לו מגיעים להחלטה. חלקם עומדים במקום ומביטים לאחור (בתקווה אולי לחזור מעט אחורה), וחלקם ממשיכים לצעוד, בעזרת החוזק שהעניקה להם דרכם והמים שבהם עברו.
נחמד לחזור לביקור אחרי זמן כה ממושך ולפגוש עדיין דמויות מוכרות.
לילה טוב!
[ליצירה]
כתבת פעם משהו מאוד דומה- פתיחה כמעט זהה, אם אינני טועה.
הרעיון, כבדרך כלל אצלך, טוב, חשוב ונכון, הפעם, פחות אהבתי את ההגשה, בין השאר בגלל תחושת החזרה על שירים קודמים וטובים יותר.
[ליצירה]
[ליצירה]
תודה. קלעת בול לתיסכול של מהסקרים. "הראש היהודי ממציא לנו פטנטים" מה להגיד (בעבריט טיקנית רהותה- השגיעות בחבנה) "אין עליך". ועוד שואלים אותך לאיזה רמת הכנסה אתה מדורג. בקיצור: השיר הזה שוה הלחנה וקליפ. כמו שאמר קוהלת: "סֶקֶר סְקָרִים ֹ- הַכֹּל שָׁקֶר,
[ליצירה]
מיכל,
נמאס לך, כי את עוסקת יותר מדי באנשים, במה שהם חושבים, בעיקר עלייך. אינני פסיכולוג אבל ארשה לעצמי להציע לך: אל תקשיבי כל-כך הרבה לאנשים ולְמָה שהם אומרים. את מפרשת אותם לפי מזגך הסוער שמרוב הקשבה לאנשים, את לא מאפשרת לו להתפרץ. אז אולי, תקשיבי לעצמך, אולי תתני לעצמך לדבר עם עצמך. ב-"נמאס" הזה יש סכנה שתכללי את קולך בין כל אלה שנמאס לך לשמוע אותם. אגב אַת יכולה לכלול אותי ב-"נמאסים". כי אם לא תקשיבי (גם לי) תוכלי לשמוע את קולך.
[ליצירה]
שיר אדיר (-:) מהמם מאין כמוהו.
נוגע בנימים הגלויים והנסתרים של כל אחד, שחלום בלילותיו או חולם בהקיץ.
אני בגילי המופלג יכול כבר להתרפק על חלומות שהתגשמו, ולהצטער על חלומות שנגוזו. אף-על-פי-כן אני ממשיך לחלום. החלומות בוגרים יותר ומעשיים יותר. אני חולם בעיקר חלומות שיכולים להתגשם ומדלג על אלה, שמנסיוני, אין להם כל סיכוי. מה שלמדתי שכל עוד אפשר לחלום יש משמעות לאישיותינו.
בא בימים
נ.ב. אמר לי פעם מישהו: "לביבות בחלום, הם חלום - לא לביבות." אבל אני מכיו לי לביבות שחלמתי עליהן.
[ליצירה]
ליאורה שלום,
נכון אך זה רק חלק ממך, אני מכיר אותך ויש בך הרבה יותר מזה. התקציר הזה נוגע ללב, אבל אני מצפה לעוד יותר.
באשר לי, במשך השנתיים האחרונה איבדתי את ההשראה , אבל החלטתי לחזור ולכתוב. זה שונה ממה שכתבתי בעבר בהתאם לגיל, אבל יש לי עוד מה להגיד ואין כמו אתר צורה להתבטא. אז קדימה לדרך בהצלחה בא בימים.
[ליצירה]
לדוב (אביב וסתיו),
תודה.אני אוהב את יצירתיך גם כשהן נכתבות כתגובה על יצירות של אחרים. אתה כרוח רעננה באתר היצירה, ותמיד כיף לקרוא אותך. להשתמע. בא בימים
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
קצת קשה לי להבין למה אנשים צעירים מעמיסים על עצמם כל-כך הרבה כאב, כל-כך הרבה ייסורים.החיים ניתנו לנו במתנה ולא כדאי להתייסר בהם. צריך לחיות אותם כאן ועכשיו....
[ליצירה]
בלהבלהבלה פקה פקה. אילו היית צעיר יותר היית מבין איך הקורבנות גרמו את זה לעצמם, והם לא ירפו עד שימות האחרון מאיתנו. לשמחתי אני כבר לא "אזכה" לראות אותך אסיר כיבוש ולא אוכל להזכיר לך את פטפוטיך, וגידופיך. אינני יודע כמה תרבות יהודית רכשת לפני שהתחלת להשתלח בציונות אבל בתרבות הזאת יש אימרה: "כרה בור ויחפרהו, ויפול בשחת יפעל". אז קח את המעדר ותמשיך לחפור......
[ליצירה]
אם אינך זקוק להם, למה אתה כועס? פשוט תתעלם מהם !
לא ירושלמי, אינך זקוק לשירים. מספיקה לך ממחטה לנגב את דמעות התנין מעיניך. אם אתה נהנה מצניעותך, אינך צריך להשתלח בהם. ואולי אתה פשוט מקנא, וצניעותך מזויפת? תחשוב על זה.