[ליצירה]
פואטיקה במיטבה
אהבתי מאד את השיר, אהבתי את השם נועם, אהבתי שלא כמו שירי ערש בראשית הציונות היתה בהם פטריוטיות מוגזמת כמו: "למה זה יחרוש בלילה ואותי לא יישן.......אין חריש עמוק בלי נשק" או: "אחד היה טרף שני מת בחרב וזה שנותר את שמך לא זכר". אלה אינם שירי ערש. השיר שלך מזכיר קצת את: "עיפה בובה זהבה" אבל הרבה פואטי ממנו והרבה יותר עמוק. אם מישהו ילחין אותו נועם ודאי תשמח שישירו לה אותו ואולי גם לא תפחד מהחושך.
תן לנו עוד..... בהצלחה יורם
[ליצירה]
זה שיר מקסים שבמקסימים.
במקצב משהו לא מושלם. למשל: "למה תפחדי מהלא נודע" אם היה כתוב: "למה תִראי מהלא נודע: היה נשמע מקצב נעים יותר (לאוזני כמובן )
אבל 'תראי' אינה מילה בשימוש יומיומי או לילדים...
מקסים שבמקסימים השיר והרעיון. יש בו יופי שמתגבר על הכול. ואולי גם לחושך יש פדות.
[ליצירה]
אני ממש נהנית לראות יצירות שמורכבות מיצירות אחרות, זה איכשהו מצליח להכניס קצת מכל אחת מהן לתוך האחת החדשה.
(וזה שאני מכירה ואוהבת את כל השירים שציינת בכלל עזר)
רק לא הבנתי - מה הסיפור עם ה"ורד/מאיר"..
care to explain?
[ליצירה]
מאיר, אינך מפתיע אותי בכשרון הכתיבה שלך, אבל שיריך מפתיעים אותי כל פעם מחדש. זה שיר נפלא !
תמשיך כך אני אמשיך לקרוא להינות ולהגיב.
(הערה: אתה יכול להתעלם ממכתבי האישי שכתבתי לך. בכל אופן הערכתי לשיריך אינה קשורה לבקשתי במכתב אישי זה.)
[ליצירה]
[ליצירה]
מאיר שלום,
מזמן לא קראתי מפרי יצירתך.
פעם הרבית לכתוב, אבל לשיר אהבה רומנטי , רך ועדין, כזה עוד לא זכיתי ממך. מתברר שהחיים משתנים, וככל שמתבגרים נעשים יותר רומנטיים (בניגוד למה שנהוג לחשוב). תבורך ויישר כוח.
בא בימים
[ליצירה]
מר נביא שקר הנכבד.
על ראשונה ראשונה:1. מכיוון שר' נחמן מברסלב בעצמו לא כתב כלום הרי הציטוט מובא בשם אומריו לכן אין בבילוגרפיה מודגשת,הרב ישעיה הדרי ראש ישיבת הכותל ייתכן ששמע זאת ממשה או דורון
2.אם לא הבנת את המקורות לגבי כוח אוטונומי נפרד של הגוף תפנה שוב למחלוקת רש"י ותוס' לגבי יד מקום הנחה היא,משם התבססה התיזה שלי.
3. לגבי אליהו, כל אחד ופרשנותו, ב70 דרכים ניתן לפרש את התורה(כל עוד שזה אינו סותר את הבסיס, וכבר למדנו " אין חדש בתורה")
4. לגבי פירוש היהדות הסברת במילים אחרות את מה שכתבתי בהבדל הקט שאני רמבמיסט וטוען שלכל דבר יש סיבה לוגית שכן אילולי הסיבה הלוגית זה לא היה ניתן למוח סופי(האדם) להבנה, אם כך הכול גשמי ביהדות מלבד אותו סוד של " לו ידעתיו הייתיו", מפליא אותי שלא התייחסת לתשובת האל לאיוב, אולם זכותך.
5.המהפכנים בצרפת(ליתר דיוק בתחילת המהפכה) חיפשו מהפכה תחוקתית כפי שנעשתה באנגליה, חזור לספרים ותראה זאת.התעלמת משאר הדוגמאות ההיסטוריות
6.ועל אחרונה אחרונה: זה אינו משל יווני אלא בסיס המיתולוגיה שלהם(לאחר מכן רומא)והבאתי זאת להראות שאין הבדל בין פאגניזם למונותאיזם ברעיון
של התקדמות לעבר וחזרה לעתיד. תוכל למצוא מקורות מקבילים במדרשים היהודים לאותו רעיון ומכיוון שאני מתבסס כעת רק על זכרוני ואין לי את הרשימה הבבילוגרפית איני מרחיב.
אם המאמר מעורפל אני מתנצל מראש ויכולת להתעלם ממנו או לקרוא אותו כמה פעמים ואז להביע את דעתך
אולם כפי שאנדי ורהול כבר כתב, " כל אדם זכאי ל15 דקות של תהילה"
ענית התשובה שלי אליך לקחה בדיוק 14 דקות.
שלך
מאיר פרידמן.
[ליצירה]
בזכות הסמים אני מסוגל לחשוף הצגות עלובות כמוך...
אבל בוא לא נרד לפסיים אישיים...בוא נסכם שאני מהאצולה..ואתה יכול רק לשאוף לכך..פלבאי..
ממני
הפטריקי.
[ליצירה]
[ליצירה]
נכתב תחת השפעה של חומר טוב...
סתם...מה שמראה לך שאני לא רק אחד שנותן ביקורות.
"מסיכה, כשם שחובשים אותה כך ניתן להסיר, וכשנסיר נראה ונבין שסוף כל סוף אדם הוא אדם הוא אדם ולא מלך החיות."
מאיר.