יורם תומר..או אישי הצעיר והבכור ברוח ובשנים..הלא בשל הניתוח שלך( ואני מודה..לזאת התכוונתי) השיר הוא מיוחד...
יש בה משהו.. משהו שבשבילו שווה לכתוב שירה ולאהוב אבל לבסוף המשהו יסתיים ברק משהו..
:)
או כפי שמישהי הגיבה לי שהשיר הוא " משהו משהו"
:)
נ.ב
לא הכול צריך לקחת בכובד ראש וברצינות.
זה באמת שיר יפה כשלעצמו, צורניות מאד יפה ומתאימה לתוכן. חסר לי קצת בשר, אבל אולי ה"משהו" הזה משתנה מאדם לאדם, אז עזוב את זה...
מעולה, באמת אהבתי כל קריאה מחדש.
השיר כשיר הוא יפה מאוד. התוכן קצת איכזב אותי.
ה-"משהו" של הסוף איננו ה-"משהו" של ההתחלה.
ה-"משהו" בהתחלה הוא "משהו" מיוחד, "משהו" שאין לאחרות "משהו" שכדאי בשבילו לאהוב אותה.
ה-"משהו" בסוף הוא רק "משהו" ולא יותר.
[ליצירה]
יורם תומר..או אישי הצעיר והבכור ברוח ובשנים..הלא בשל הניתוח שלך( ואני מודה..לזאת התכוונתי) השיר הוא מיוחד...
יש בה משהו.. משהו שבשבילו שווה לכתוב שירה ולאהוב אבל לבסוף המשהו יסתיים ברק משהו..
:)
או כפי שמישהי הגיבה לי שהשיר הוא " משהו משהו"
:)
נ.ב
לא הכול צריך לקחת בכובד ראש וברצינות.
[ליצירה]
זה באמת שיר יפה כשלעצמו, צורניות מאד יפה ומתאימה לתוכן. חסר לי קצת בשר, אבל אולי ה"משהו" הזה משתנה מאדם לאדם, אז עזוב את זה...
מעולה, באמת אהבתי כל קריאה מחדש.
[ליצירה]
השיר כשיר הוא יפה מאוד. התוכן קצת איכזב אותי.
ה-"משהו" של הסוף איננו ה-"משהו" של ההתחלה.
ה-"משהו" בהתחלה הוא "משהו" מיוחד, "משהו" שאין לאחרות "משהו" שכדאי בשבילו לאהוב אותה.
ה-"משהו" בסוף הוא רק "משהו" ולא יותר.
[ליצירה]
מסר כפול עלייך אני נדהם ומופתע..
האם שכחנו מה שבגין כבר אמר.." יש שופטים בירושלים.."
אבל כנראה אנחנו בזמן " ויהי בימי שפוט השופטים"
דור ששפט את שופטיו...
דמגוגיה זה דבר קל..עובדה אני עושה זאת כל כך הרבה פעמים !!!
מסר כפול..תתעורר.
[ליצירה]
מר מסר כפול יקר או מונולוג(נשמע כמו הפתיחה של " מכתבים למערכת" של יונתן גפן)
קראתי בעיון רב עד כמה שניתן לתגובתך.
במידה והינך האלוהים הקטן שלי אזי מדוע אתה מתדלק אותי באלכוהול סוג ב', מה היה כל כך נורא לו הייתי מעט יותר עשיר והיה לי תקציב לוויסקי משובח(או אבסלוט..אני לא חמדן)ולא רק קילקיני(למרות שאני מסמפט את האירים...ברך את נשמתם המעונה)
מונולוג שלי קטן(או אלוהים..הבחירה בידך) איינשטין פעם אמר שאלוהים לא משחק בקוביות...אז הרשה לי לתקן אותך, " אלוהים משחק בקוביות אבל הן מזויפות"
מונולוג..אני לא חיל בצבא הישע ואיני ישועי, הולדת אותי יהודי אם כך שא בתוצאות אנחנו ידועים כעם קשה עורף שלא מתכופף אף בפני הכל יכול...אז בבקשה אל תזבל לי בשכל על משימות, יעדים,פיתה סורית, לוחמה בשטח בנוי וכיבוש עם אחר או כיבוש יעדים לאומים,מה שאני מבקש זה שקט, אהבה ופחות קסמים ממך.
הייתי מושיט לך יד אבל אחרי מה שקרה לטרומפלדור...אני מעט חושש..במידה ותבין ולא תוריד עוד איזה צונאמי.
ממני
זה שקפץ לביקור בחיים הארציים
מאיר.
[ליצירה]
משניה לשניה מקריאה לקריאה אני מחבב ואוהב את השירים שלך..זה מתחיל להיראות כהתמכרות או איזו הנאה חושנית מוזרה לקרוא אותך...
כנראה גילית את הפשטות והסוד הנפלא של הכתיבה..אין צורך במטאפורות מפוצצות..חרוז לא חייב להיות מושלם בכדי לספק אורגמה רגעית להדס בתגובותיה..צריך מעין אמת קטנה, מעין כנות שובבה,וריתמוס של היסחפות..
את זה מצאתי בשיר שלך ובדברים אחרים שכתבת.
וכפי שאתה כבר יודע אני לא נוהג להתחנף ואם יש לי ביקורת(או סתם קטילה.."בעיני המתבונן") אני כותב אותה..
אז בכדי שלא תטעה ותחשוב שהתחנפתי אלייך..השיר הוא נפלא עד שתכתוב דבר אחר..ואז נראה..
שלך בהערכה
מאיר.
[ליצירה]
מואה????????
משורר????????
דיי...תמי...אל תגזימי...מדובר בי...זה שלא דופק חשבון לחרטטנים...
:)))
עוד בטעות יאמינו לך.
נ.ב
יוני YOU KNOW WHO מוסר ד"ש והתרגשות.
[ליצירה]
זו דמות שכתבתי עליה פעם משהו ואם לא בדיוק עליה אז יום אחד.
יפה שמצאת כאן את האסתטיקה, האיש הזה כמה שישמע מוזר הוא יפהיפה הודות לקומפוזיציה ולמה שניתן לנחש או לדמיין עליו.
יש עתיד קידו...בהחלט יש...
וזהו..אין לי יותר מה להוסיף ולומר מלבד ש...
[ליצירה]
מר נביא שקר הנכבד.
על ראשונה ראשונה:1. מכיוון שר' נחמן מברסלב בעצמו לא כתב כלום הרי הציטוט מובא בשם אומריו לכן אין בבילוגרפיה מודגשת,הרב ישעיה הדרי ראש ישיבת הכותל ייתכן ששמע זאת ממשה או דורון
2.אם לא הבנת את המקורות לגבי כוח אוטונומי נפרד של הגוף תפנה שוב למחלוקת רש"י ותוס' לגבי יד מקום הנחה היא,משם התבססה התיזה שלי.
3. לגבי אליהו, כל אחד ופרשנותו, ב70 דרכים ניתן לפרש את התורה(כל עוד שזה אינו סותר את הבסיס, וכבר למדנו " אין חדש בתורה")
4. לגבי פירוש היהדות הסברת במילים אחרות את מה שכתבתי בהבדל הקט שאני רמבמיסט וטוען שלכל דבר יש סיבה לוגית שכן אילולי הסיבה הלוגית זה לא היה ניתן למוח סופי(האדם) להבנה, אם כך הכול גשמי ביהדות מלבד אותו סוד של " לו ידעתיו הייתיו", מפליא אותי שלא התייחסת לתשובת האל לאיוב, אולם זכותך.
5.המהפכנים בצרפת(ליתר דיוק בתחילת המהפכה) חיפשו מהפכה תחוקתית כפי שנעשתה באנגליה, חזור לספרים ותראה זאת.התעלמת משאר הדוגמאות ההיסטוריות
6.ועל אחרונה אחרונה: זה אינו משל יווני אלא בסיס המיתולוגיה שלהם(לאחר מכן רומא)והבאתי זאת להראות שאין הבדל בין פאגניזם למונותאיזם ברעיון
של התקדמות לעבר וחזרה לעתיד. תוכל למצוא מקורות מקבילים במדרשים היהודים לאותו רעיון ומכיוון שאני מתבסס כעת רק על זכרוני ואין לי את הרשימה הבבילוגרפית איני מרחיב.
אם המאמר מעורפל אני מתנצל מראש ויכולת להתעלם ממנו או לקרוא אותו כמה פעמים ואז להביע את דעתך
אולם כפי שאנדי ורהול כבר כתב, " כל אדם זכאי ל15 דקות של תהילה"
ענית התשובה שלי אליך לקחה בדיוק 14 דקות.
שלך
מאיר פרידמן.
תגובות