יורם תומר..או אישי הצעיר והבכור ברוח ובשנים..הלא בשל הניתוח שלך( ואני מודה..לזאת התכוונתי) השיר הוא מיוחד...
יש בה משהו.. משהו שבשבילו שווה לכתוב שירה ולאהוב אבל לבסוף המשהו יסתיים ברק משהו..
:)
או כפי שמישהי הגיבה לי שהשיר הוא " משהו משהו"
:)
נ.ב
לא הכול צריך לקחת בכובד ראש וברצינות.
זה באמת שיר יפה כשלעצמו, צורניות מאד יפה ומתאימה לתוכן. חסר לי קצת בשר, אבל אולי ה"משהו" הזה משתנה מאדם לאדם, אז עזוב את זה...
מעולה, באמת אהבתי כל קריאה מחדש.
השיר כשיר הוא יפה מאוד. התוכן קצת איכזב אותי.
ה-"משהו" של הסוף איננו ה-"משהו" של ההתחלה.
ה-"משהו" בהתחלה הוא "משהו" מיוחד, "משהו" שאין לאחרות "משהו" שכדאי בשבילו לאהוב אותה.
ה-"משהו" בסוף הוא רק "משהו" ולא יותר.
[ליצירה]
יורם תומר..או אישי הצעיר והבכור ברוח ובשנים..הלא בשל הניתוח שלך( ואני מודה..לזאת התכוונתי) השיר הוא מיוחד...
יש בה משהו.. משהו שבשבילו שווה לכתוב שירה ולאהוב אבל לבסוף המשהו יסתיים ברק משהו..
:)
או כפי שמישהי הגיבה לי שהשיר הוא " משהו משהו"
:)
נ.ב
לא הכול צריך לקחת בכובד ראש וברצינות.
[ליצירה]
זה באמת שיר יפה כשלעצמו, צורניות מאד יפה ומתאימה לתוכן. חסר לי קצת בשר, אבל אולי ה"משהו" הזה משתנה מאדם לאדם, אז עזוב את זה...
מעולה, באמת אהבתי כל קריאה מחדש.
[ליצירה]
השיר כשיר הוא יפה מאוד. התוכן קצת איכזב אותי.
ה-"משהו" של הסוף איננו ה-"משהו" של ההתחלה.
ה-"משהו" בהתחלה הוא "משהו" מיוחד, "משהו" שאין לאחרות "משהו" שכדאי בשבילו לאהוב אותה.
ה-"משהו" בסוף הוא רק "משהו" ולא יותר.
[ליצירה]
דו פרצופיות
אהלן מאיר,
אני מבקש ממך לכתוב את התגובות מבלי לפגוע אישית ביוצרים.
יש גבול בין ביקורת לגיטימית לבין ביקורת פוגענית ואישית.
כפי שכתבתי לך כבר, מאוד הייתי רוצה שלא להתערב כעורך ולא
למחוק שום דבר, אך לפעמים אין ברירה.
אני מעריך שאתה מבין שכתיבה וירטואלית שנשלחת מתחת ידך פוגעת
בסופה של דרך באנשים חיים בצד השני. אני מקווה שאנו רואים עין
בעין כמה זה לא לעניין.
כל טוב
מנחם
( מתוך הודעה אישית שקיבלתי).
כעת..האם תרים את הכפפה ותפרסם את מה שכתבתי בכדי לראות האם יש שם שקר או לאו?
(אביתר...פרסום ולא משנה איזה..הוא תמיד טוב בכדי שישימו לב ליצירה שלך..)
מענין תוך כמה זמן זה ימחק?
[ליצירה]
צדקה אילה...והגיבור של השיר איננו שאול אלא הכותב...
ומכיוון שהומופוביות מגעילה אותי אזי כן..בשיר יש נגיעות הומוארוטיות ברמז של יונתן
כעת לכו ושרפו את כל כתבי אוסקר ווילד,אל תתפעלו מיצירותיהם של מיכאנג'לו וליאנורדו דה וינצ'י,אלן גינזבורג, משחקו של ג'ימס דין, רוק האדסון וכן אפילו קרי גרנט ועוד ועוד..
PEACE אילה.
[ליצירה]
לא השתמשתי ולו פעם אחת במילה הלכה בכוונה התרחקתי ממילה זו שכן בהלכה אין פתח לפרשנויות שאני הבאתי, התיזה שיד היא אוטונומית מובאת תוך מחלוקת רש"י ותוס' לגבי בריסקריות אני מקבל זאת כמחמאה לו רק נותרתי דתי.
מזל שאני חושב שיש שעמום ביהדות ולא מיסטיקה אלילית ואם כך אני בחברה טובה של שפינוזה והרי הוא כמובן היה בן אדם משעמם.
לגבי הדיון ההיסטורי שוב התעלמת וזרמת למושגים החביבים עליך.
יפה שהסכמת שיש משותף בין הפאגניזם למונותאיזם אבל כמובן נתת את "ההדר" למונותאיזם, מה חבל שהפאגניזם כמעט ולא שפך דם בהיסטוריה כמונתאיסטיות(כן..כן..גם אנחנו היהודים)
נחמד שאתה לא מתזמן את הפעולות
אז בברכת " איש על מחנו ואיש על דגלו"
ניפרד.
[ליצירה]
זו דמות שכתבתי עליה פעם משהו ואם לא בדיוק עליה אז יום אחד.
יפה שמצאת כאן את האסתטיקה, האיש הזה כמה שישמע מוזר הוא יפהיפה הודות לקומפוזיציה ולמה שניתן לנחש או לדמיין עליו.
יש עתיד קידו...בהחלט יש...
וזהו..אין לי יותר מה להוסיף ולומר מלבד ש...
[ליצירה]
מר נביא שקר הנכבד.
על ראשונה ראשונה:1. מכיוון שר' נחמן מברסלב בעצמו לא כתב כלום הרי הציטוט מובא בשם אומריו לכן אין בבילוגרפיה מודגשת,הרב ישעיה הדרי ראש ישיבת הכותל ייתכן ששמע זאת ממשה או דורון
2.אם לא הבנת את המקורות לגבי כוח אוטונומי נפרד של הגוף תפנה שוב למחלוקת רש"י ותוס' לגבי יד מקום הנחה היא,משם התבססה התיזה שלי.
3. לגבי אליהו, כל אחד ופרשנותו, ב70 דרכים ניתן לפרש את התורה(כל עוד שזה אינו סותר את הבסיס, וכבר למדנו " אין חדש בתורה")
4. לגבי פירוש היהדות הסברת במילים אחרות את מה שכתבתי בהבדל הקט שאני רמבמיסט וטוען שלכל דבר יש סיבה לוגית שכן אילולי הסיבה הלוגית זה לא היה ניתן למוח סופי(האדם) להבנה, אם כך הכול גשמי ביהדות מלבד אותו סוד של " לו ידעתיו הייתיו", מפליא אותי שלא התייחסת לתשובת האל לאיוב, אולם זכותך.
5.המהפכנים בצרפת(ליתר דיוק בתחילת המהפכה) חיפשו מהפכה תחוקתית כפי שנעשתה באנגליה, חזור לספרים ותראה זאת.התעלמת משאר הדוגמאות ההיסטוריות
6.ועל אחרונה אחרונה: זה אינו משל יווני אלא בסיס המיתולוגיה שלהם(לאחר מכן רומא)והבאתי זאת להראות שאין הבדל בין פאגניזם למונותאיזם ברעיון
של התקדמות לעבר וחזרה לעתיד. תוכל למצוא מקורות מקבילים במדרשים היהודים לאותו רעיון ומכיוון שאני מתבסס כעת רק על זכרוני ואין לי את הרשימה הבבילוגרפית איני מרחיב.
אם המאמר מעורפל אני מתנצל מראש ויכולת להתעלם ממנו או לקרוא אותו כמה פעמים ואז להביע את דעתך
אולם כפי שאנדי ורהול כבר כתב, " כל אדם זכאי ל15 דקות של תהילה"
ענית התשובה שלי אליך לקחה בדיוק 14 דקות.
שלך
מאיר פרידמן.
תגובות