יורם תומר..או אישי הצעיר והבכור ברוח ובשנים..הלא בשל הניתוח שלך( ואני מודה..לזאת התכוונתי) השיר הוא מיוחד...
יש בה משהו.. משהו שבשבילו שווה לכתוב שירה ולאהוב אבל לבסוף המשהו יסתיים ברק משהו..
:)
או כפי שמישהי הגיבה לי שהשיר הוא " משהו משהו"
:)
נ.ב
לא הכול צריך לקחת בכובד ראש וברצינות.
זה באמת שיר יפה כשלעצמו, צורניות מאד יפה ומתאימה לתוכן. חסר לי קצת בשר, אבל אולי ה"משהו" הזה משתנה מאדם לאדם, אז עזוב את זה...
מעולה, באמת אהבתי כל קריאה מחדש.
השיר כשיר הוא יפה מאוד. התוכן קצת איכזב אותי.
ה-"משהו" של הסוף איננו ה-"משהו" של ההתחלה.
ה-"משהו" בהתחלה הוא "משהו" מיוחד, "משהו" שאין לאחרות "משהו" שכדאי בשבילו לאהוב אותה.
ה-"משהו" בסוף הוא רק "משהו" ולא יותר.
[ליצירה]
יורם תומר..או אישי הצעיר והבכור ברוח ובשנים..הלא בשל הניתוח שלך( ואני מודה..לזאת התכוונתי) השיר הוא מיוחד...
יש בה משהו.. משהו שבשבילו שווה לכתוב שירה ולאהוב אבל לבסוף המשהו יסתיים ברק משהו..
:)
או כפי שמישהי הגיבה לי שהשיר הוא " משהו משהו"
:)
נ.ב
לא הכול צריך לקחת בכובד ראש וברצינות.
[ליצירה]
זה באמת שיר יפה כשלעצמו, צורניות מאד יפה ומתאימה לתוכן. חסר לי קצת בשר, אבל אולי ה"משהו" הזה משתנה מאדם לאדם, אז עזוב את זה...
מעולה, באמת אהבתי כל קריאה מחדש.
[ליצירה]
השיר כשיר הוא יפה מאוד. התוכן קצת איכזב אותי.
ה-"משהו" של הסוף איננו ה-"משהו" של ההתחלה.
ה-"משהו" בהתחלה הוא "משהו" מיוחד, "משהו" שאין לאחרות "משהו" שכדאי בשבילו לאהוב אותה.
ה-"משהו" בסוף הוא רק "משהו" ולא יותר.
[ליצירה]
לא השתמשתי ולו פעם אחת במילה הלכה בכוונה התרחקתי ממילה זו שכן בהלכה אין פתח לפרשנויות שאני הבאתי, התיזה שיד היא אוטונומית מובאת תוך מחלוקת רש"י ותוס' לגבי בריסקריות אני מקבל זאת כמחמאה לו רק נותרתי דתי.
מזל שאני חושב שיש שעמום ביהדות ולא מיסטיקה אלילית ואם כך אני בחברה טובה של שפינוזה והרי הוא כמובן היה בן אדם משעמם.
לגבי הדיון ההיסטורי שוב התעלמת וזרמת למושגים החביבים עליך.
יפה שהסכמת שיש משותף בין הפאגניזם למונותאיזם אבל כמובן נתת את "ההדר" למונותאיזם, מה חבל שהפאגניזם כמעט ולא שפך דם בהיסטוריה כמונתאיסטיות(כן..כן..גם אנחנו היהודים)
נחמד שאתה לא מתזמן את הפעולות
אז בברכת " איש על מחנו ואיש על דגלו"
ניפרד.
[ליצירה]
ידוע לי אולם הוא לא היה גאון משום בחינה, הוא היה אדם ממוצע שהשעה שיחקה לו עם העם הגרמני הדפוק מבחינה תרבותית
(עיין ערך פלישת הברברים לאימפריה הרומית מה שסימל את קץ העולם העתיק., עיין ערך מלחמת פרוסיה צרפת 1870, עיין ערך מלחמת העולם הראשונה השימוש הראשון בגז, עיין ערך מלחמת העולם השניה, עיין ערך מכירת הגז חרדל לעירק או כפי שהיסטוריון פעם כתב " גרמניה לא השתנתה, היא רק ישנה עכשיו)
כמו כן קרא את הספר " התליינים מרצון של היטלר"
זה לא האוסטרי שהיה גאון זה העם שהוא רע.
וכן..כתור דור שני, אני גזעני לגבי גרמנים, אני פשוט שונא אותם...ואם תשאל אותי איפה ההיגיון, אענה שהוא נשרף שם.
[ליצירה]
"מאיר- השיר מקסים בעיני, איזה תיאורים
ואיזו רגישות לילדה!
יום טוב!
עומר"
( מתוך תגובתו של עומר צמח בית לוינשטיין)
" אתה חתיכת צבוע מטומטם"
(מתוך תגובתו של מאיר פרידמן לתגובתו האחרונה של הצמח)
נ.ב
גם אני מבין למה יש צנזורה..זה בכדי שהדס תוכל לכתוב..
[ליצירה]
תנסי פעם לדבר בשיר ולא להפציץ בחוסר מציאות...
לפעמים הדרך הפשוטה היא המורכבת ביותר
לדוגמא:
ובאין לו מילים או צווחה או שירה רק כמיהה
תנסי אולי..: ובאין לו מילים או שירה או
אני יודעת מה..
נכנה זאת
כמיהה?
פעם ראשונה ואחרונה שאני מתערב כך בטקסט של מישהו אחר
מאיר
[ליצירה]
בפרק הקודם...
" אני לא מכירה את השיר המקורי, אבל נראה טוב"
(עדי)
וכעת..הפתרון...
שולח עדי .
ההודעה חמוד, זה לא היה שייך.
אני לא מחפשת "לצאת חכמה", ולא, הדבר הכי חשוב בעיני הוא לאו
דווקא שתחשוב שאני חכמה. כתבתי את מה שאני מרגישה, אבל זה לא
הנושא לדיון, אלא החוצפה שלך לכתוב דבר כזה, הערה שכל-כך לא
מתייחסת לתוכן אלא מנסה לפגוע (ללא הצלחה, משום מה, דעתך עליי
היא לא הדבר שמעסיק את ימיי ולילותיי, למרבה ההפתעה), באופן
אישי. לא יודעת מה איתך, אבל אני *יודעת* שצורה הוא לא המקום
לדברים כאלה.
ואם זה לא מתאים לך,
אתה יכול ללכת.
נשלח מעמוד היוצר
תאריך 8/6/2005 07:45:13
תגובות