מי הוא מאיר פרידמן ?

או

מנחם, תמחוק.

ממזר פרחים:

מאיר פרידמן. זה השם.

אתם מוזמנים להכנס ליצירה "ילדה מחברון" ולטעום קצת. מי שקיבל תיאבון או לחילופין רוצה להקיא מוזמן להכנס ל"תגובות היוצרים" ולראות את העקביות של הבנאדם בגישה המגעילה, המתנשאת, שלא מוכנה לקבל ביקורת ומוכנה במזיד להשפיל ולהעליב אנשים על גבי דפי האתר.

אם בהודעות הקודמות דיברנו על ביקורת בונה, פה אני כבר מדבר על סנקציות.

 

רייזל:

הוא באמת העליב אותי!

אז מה אם הוא כותב מוכשר, שלא יהיה סנוב!

הבוז לכל המוכשרים יפי הנפש הסנובים המתנשאים הגושניקים הפולנים והמעליבים !

(סליחה מראש לכל הפולנים)

 

איפכא מסתברא:

אין ספק,

נדרשת כאן סנקציה חדה, מהירה וברורה

מנחם!!!

יש סיבה שאות הקלון הזו עודנה שורדת ובועטת במרחבי אוטסטרדת המדע? אני קורא אותך לסדר ומייד!!!

מחובתך לסתום כאן פיות.

אני לא ציני בכלל. יש לי תחושת קבס מהבללללללללללעעעע הזה.

 

אדנית:

אני לא חושבת שהפורום אמור לשמש תחליף לבמה ציבורית לסקילת אנשים, כך שאני מציעה להפסיק את זה כאן.

מאידך, אני מסכימה עם ממזר שלאלימות מילולית מכל סוג שהוא אין מקום בקרב צורתנו. אין שום סיבה שתפוח רקוב אחד יגרום לאחרים להרגיש לא נעים.

 

אודיה(פיצקית):

לצערי הפתרון ההוגן והיעיל היחיד הוא להתעלם ממנו.
ואז יש שתי אופציות-
אופציה הראשונה היא אופציית פון דה לה מרטה. פון דה לה מרטה הוא קשקשן לא קטן שהיה גם הוא מופיע פה ואומר שטויות ברמה כזו או אחרת על יצירות ועל יוצרים. בהתחלה כולם כעסו עליו והעירו לו והתדיינו סביב הדילמה שהוא, ואח"כ התעלמו והוא כבר איננו איתנו, למרות שאף אחד לא הבטיח לנו שהוא לא ישוב.
האופציה השניה היא אופציית שמואל ירושלמי, שגם סביבו היו פולמוסים אינספור ודיונים וצעקות ונזיפות וכו´. גם ממנו התעלמנו, והוא לא נעלם מעל גלי האתר. אבל מספיק להכנס לרשימת היצירות האחרונות ולראות כמה אנשים מבקרים ביצירות שלו לעומת ביצירות של אחרים. צריך פשוט להתעלם.

נכון, מאיר פרידמן הוא מקרה קיצוני יותר משתי הדמויות שהזכרתי פה, ולטעמי הוא חצה קצת יותר קוים אדומים מאשר אותם שני-בעלי-שעות-פנאי-רבות-ומיותרות שהוזכרו לעיל. אבל הפתרון הוא התעלמות, התעלמות ושוב התעלמות. ולא רק מילולית, אלא גם בינינו לבין עצמנו. תעשו טובה לעצמכם ואל תקראו את היצירות שלו ואת התגובות שלו. זהו.

 

אדנית:

אודיה, אלימות מכל סוג שהיא צריך להוקיע. כולל אלימות מילולית בעולם ווירטואלי.

תופעות חברתיות מגונות חייבות להיות מוצאות אל מחוץ למחנה. זה לא קשור בכלל למישהו ספציפי אלא לאווירה. וכן, היו פה בחורים ובחורה אלימים בעבר, אבל אני עוד לא ראיתי התנפלויות שיטתיות על יוצרים ספציפיים.

אני מניחה שהכוונה של ממזר הייתה לאתר, ולא לאדם, כי ממזר מבקר פה פעם ב... ובהחלט לא יקשה עליו להתעלם, אבל רוב התופעות המזיקות קורות בגלל שאנשים שותקים. אני לא חושבת שלשתוק כשאנשים אחרים נפגעים זאת אפשרות מתקבלת על הדעת.

 

ממזר פרחים:

אם לצרף את אודיה ואת אדנית- אני מציע שאנשים יכתבו את דעתם למאיר במסרימישים או בשרשור ב"ילדה מחברון" כדי שיבין למה מאותו רגע הם מתעלמים מהיצירות והתגובות שלו.

למען יראו וייראו.

 

מאיר פרידמן:

"...אני רואה כמה אנשים שיודעים להדפיס בחדר הזה אבל

אני לא רואה אף משורר

אני לא מופתע

חייבים להיות מאוהבים כדי לכתוב שירה

ואתם לא יודעים מה זה להיות מאוהב

זאת הצרה שלכם

תביאו לי קצת מהדבר הזה

כן ככה בלי קרח

ככה זה טוב זה מצוין

אז בואו נתחיל בהצגה

אני יודע מה אמרתי אבל אני אשתה רק אחת

כן זה טוב

או קיי בואו נגמור עם זה כבר

רק שאחר כך אף אחד לא יעמוד קרוב

לחלון פתוח."

אתם לא יודעים מה זאת אהבה (ערב עם צ´ארלס בוקובסקי) / ריימונד

קארבר

תרגם: עוזי ויל