[ליצירה]
הפעם האחרונה שניתקלתי בשירים שוביניסטיים היה בצבא, ומאז ומעולם סלדתי מהם. כאן, מצטרף השוביניזם המכוער לכתיבה בינונית ומטה ומתלכד יחדיו ליצירה שניתן להכתירה בתואר: יצירה ברמה נמוכה, אומנותית וערכית. אני מוחה על הכתיבה הזו אף שאני גבר, כיוון שהיא מקטלגת את הנשים בצורה מכלילה, מעוותת ומבזה. כתיבה פסולה כזו גם מחזקת את האיבה בין המינים. ולגופו של עניין: דווקא בתקופה האחרונה, על רקע תאונת האוטובוס הקשה בדרום, שככל הנראה ארעה באחריות של שני נהגים גברים, היה טוב יותר אילו נהגים אגרסיביים או נמהרים היו לומדים דבר מה דווקא מנהגות קצת יותר זהירות, וממתנים את אופן נהיגתם, ואולי כמה תאונות קשות היו נמנעות.
[ליצירה]
א. זה שיר יפה מאד וציורי מאד.
ב. זה כתוב מאד אוטנטי.
ג. זה נשמע כמטאפורה (אולי לצבע האפור של הכביש בו זורמים חיינו).
ד.אם אכן זו מטאפורה, אז כדאי לרדת לפעמים מה-"כביש" להיכנס לחורשה, ולהנות מהצל, הירק וציוץ הציפורים. זה מעשיר את החוויה הדלה של חיים אפרוריים.
ה. הצעה כזאת חלה גם על טיולים אוטנטיים.
[ליצירה]
יפה מאוד. מעניין אותי למה חלקת את הבתים בצורה כזו ולמה הרווחים בין בית לבית כאלה גדולים כך שכל בית ניראה מנותק מקודמו. אשמח מאוד להבין זאת...
בכל מקרה מאוד יפה
[ליצירה]
...וחניתותיהם למזמרות"
בעז"ה יבואו ימים שכולם אורה.
אך,לא לשקוע באופטימיות,
כי עדיין אנו שקועים במלחמות,
ועדיין נאלצים לשלוח את מיטב נערינו לשדה הקרב.
והשלום..אח. השלום..
דמעות כמים יזלגו עד שיבוא השלום.
יומטוב.
אורי
[ליצירה]
מכל כיוון שאני מסתכלת על השיר הזה, אני מוצאת רק איוולת ובורות.
מעבר לשגיאות העובדתיות הגסות ולהכפשות נטולות הבסיס, השיר מבולבל ורצוף ביטויים סותרים.
מצטערת אם הייתי בוטה מדי,אבל לדעתי יכולתי להתבטא אפילו ביתר חריפות.