הסוגים השונים של היוצרים ב"צורה": הערה: מטעמי נוחות המדריך הנ"ל כתוב בלשון נקבה אולם מתייחס לבנים ובנות בצורה שווה... הסופרת בנפשה- היא קמה בבוקר, מרכיבה את המשקפיים, מביטה בקרני השמש הענוגות שחודרות דרך החלון, וכשהיא רואה בתוכם את גרגירי האבק נאבקים זה בזה, היא יודעת שזה יכול להיות אחלה משפט לסיפור הבא שלה. היא מעולם לא הבינה איך מנחם נותן ליצירות רדודות להתפרסם באתר, ומי, למען השם, חשב לפתוח את הקטגוריה של "נונסנס". היא כותבת כל לילה שלושה שירים חדשים, מנהלת יומן אישי, ומפסלת בקרמיקה. פנים רבות ליצירתיות. בעלת מבט מרחף. האדישה- פעם בחודש חודשיים מפרגנת משהו לאתר ומבקרת באי אלו יצירות שהיו עליהם תגובות מעניינות. טוב שיש סוכן אישי, כי האמת- יש לה מלא דברים אחרים בחיים לעשות (לימודים, עבודה, דייטים) ובלעדיו אולי בכלל לא היתה קופצת. בביקור הבא שלה תבדוק אם הגיבו לה, ואולי תשלח להם מסר אישי. היא מתלבטת אם להגיע למפגש, אבל בסוף נזכרת שיש ברית לבן דוד שני שלה ומוותרת. בסך הכל נחמד כאן, כן. שלא תבינו לא נכון, האתר נמצא אצלה ב"מועדפים". המגיבניקית- היא נרשמה רק כדי להגיב, אבל מאז הספיקה להכניס שלוש יצירות. יש לה דעה מוצקה על כל אחד מהיוצרים, כולל על עצמה. עכשיו היא כותבת את הסיפור הרביעי בתקווה לצאת סופסוף מתוך קטגורית ה"מגיבניקית", ולהיות "יוצרת מן המניין". יוצרת מן המניין- מכניסה כל שבועיים יצירה אחרת, מגיבה לעשר יצירות בממוצע בשבוע, שותפה פעילה בפורומים ובסדנאות הכתיבה, מנהלת התכתבויות ענפות בעזרת ה"מסראישי". מכירה את כל הכותבים בשמם האמיתי. דיברה עם סוערה לפחות פעם אחת בטלפון. מגיעה לכל המפגשים. גולשת גם ב"כיפה", וב"פורום דתיים" בתפוז. יש לה מסנג'ר. המכורה- משחררת יצירה לשבוע, ומאז העכבר שלה עסוק בלחיצה על "רענן". המנותקת- היא נרשמה לכאן, פעם, לא זכור לה אפילו מתי. את היצירה האחרונה היא פרסמה לפני חצי שנה, על מה? תנו לה רגע להיזכר... זה היה משהו ספונטני, כשנפרדה מחבר שלה. היא לא זוכרת. פשוט כתבה ושלחה. לא בקרה מאז באתר. רגע, איך קראו לו?