[ליצירה]
היי, איתמר... קראתי את יצירתך לפני מספר ימים, אך לא הגבתי כי פשוט לא הבנתי את השיר עד הסוף, והרגשתי שזה טיפשי להגיב כשאני בכלל לא מבינה את כל המושגים האלה בפיזיקה שעליהם דיברת, ככה לחשוף את בורותי לפני כולם.... :-)
אך מכיוון שאני יודעת שזה לא נעים להשקיע הרבה ביצירה ובסוף לא לקבל תגובות- אני נענית לקריאתך...:
קודם כל, משחקי המילים פה טובים, וגם שבירת השורות. למשל: יקומים מקבילים- פני, זה ממש מעולה. (אני משוגעת על משחקי מילים).
בנוסף, הצלחת לשחק בשיר בשני רבדים- גם עם המושג של החתול, וגם עם החתול עצמו, המשוטט לו בתחנה המרכזית של עיר האלוהים...
עושה רושם של שיר מושקע, בו כל מילה מדודה.
המושג הזה- הוא אכן מושג חזק- הנע בין היש לאין, ואין ספק שלשורות ההזדהות שלך בסיום השיר- אני יכולה להצטרף.
תודה!
[ליצירה]
אתמר, יש המשך. הנשמה מתה לתוך העולם הזה כדי להוליד בו את האדם, הגילוי שלה. אבל זה כל כך קשה שהוא העדיין לא נולד בשלמות, למרות כל המוות. אבל לפעמים אפשר לראות ניצנוצים של מה שזה הולך להיות.
"כי באדם אאמין"
[ליצירה]
וואו. זה מעניין...................אהבתי את הדימויים, האירוניה, והגיחוך...או שמא אני היחידה ש...?
יש בזה משהו, לא סגורה על עצמי מה.
בכל אופן אהדתי.
[ליצירה]
סגנון פיוטי, מתוח, כתפילת הנאחז בצוק. סיום מפתיע, גם בצורה ובעיקר בתוכן.
מעניין, יפה, ההתמקדות המוזרה בגרגירים מחדדת את השיר (לא מצאתי מילה ברורה יותר)
תודה
[ליצירה]
איתמר
בס"ד
א.יכלת לעשות משחק מילים ולוצר שמי שימצא שם הגון יקבל פרס הגון.
ב.את יכולה לקרוא לה "היא גדולה והיא כבר כאן" (הייתה כזו פרסומת לרנו מגאן)
[ליצירה]
שיחקתם לידיו
חשבתם אולי שאותו פלוני אלמוני עשה זאת בכוונה ע"מ לעורר פרובוקציה,זה משעשע,מי לא היה רוצה שיתייחסו לדבריו..אני במקום הנשים הייתי שותק,זה כואב עשרות מונים כשלא מתייחסים אליך.
[ליצירה]
הצחקתני
א.ידעתי של מי המשפט ובכוונה השמטתי את המצטט כי זה אמור להיות ילד קטן.
ב.אפחד לא יודע אם תהיה שואה נוספת כולל את.
ג.מסכים שההתנתקות היא לא שואה,העניין שרציתי להדגיש שיש קשר בין שריפת ספרים:קרי,תנ"ך לשריפת אנשים:קרי,העובדה שהתחליו לשרוף בישראל אנשים במקום לקבור.
[ליצירה]
ניתן
ניתן להבין שישנה דעה שגורסת שצריך לפנות ישובים,ניתן להבין)למרות שלא ברור לי איך) דעה שגורסת שפינוי ישובים מוביל לשלום,ניתן להבין שפינוי שיובים הוא הצחת נפשות אבל לא ניתן להבין כיצד אפשר לקוא לציבור שלנו ולמעשיו סטייל גולדשטיין,והרי מאז תחילת האינתפדה נרצחו אולי 10 ערבים ע"י מחתרות יהודיות,ולא ברור שזה לא נעשה ע"י שמפניות ובורך למיניהם,ושנית עוד לא הוכח שמה שהיה במערה היה טבח בפלסטינאים חסרי ישע,זה נררה יותר כמו הגנה עצמית מפני המון משולהב שהתכוון לבצע הצגה שניה למאורעות תרפ"ט.
אין ביני לבין חמסניקיות דתית ולו שמץ של דמיון כי מה שמניע את החמאס זה בעיקר שלא יהיו פה יהודים,ומצידם שכל הערבים יטבעו במצולות,אך לי לעומת זאת אין בעיה שהערבים יחיו פה,במעמד של תושבים(ולא אזרחים).דבר נוסף כותבים לדכא ולא לדכאות.
נ.ב
את הקבלות על יישוב הארץ תשמור,ותגיש במס הכנסה ביום מן הימים,כדי שתוכל לקבל החזרים.