[ליצירה]
היי, איתמר... קראתי את יצירתך לפני מספר ימים, אך לא הגבתי כי פשוט לא הבנתי את השיר עד הסוף, והרגשתי שזה טיפשי להגיב כשאני בכלל לא מבינה את כל המושגים האלה בפיזיקה שעליהם דיברת, ככה לחשוף את בורותי לפני כולם.... :-)
אך מכיוון שאני יודעת שזה לא נעים להשקיע הרבה ביצירה ובסוף לא לקבל תגובות- אני נענית לקריאתך...:
קודם כל, משחקי המילים פה טובים, וגם שבירת השורות. למשל: יקומים מקבילים- פני, זה ממש מעולה. (אני משוגעת על משחקי מילים).
בנוסף, הצלחת לשחק בשיר בשני רבדים- גם עם המושג של החתול, וגם עם החתול עצמו, המשוטט לו בתחנה המרכזית של עיר האלוהים...
עושה רושם של שיר מושקע, בו כל מילה מדודה.
המושג הזה- הוא אכן מושג חזק- הנע בין היש לאין, ואין ספק שלשורות ההזדהות שלך בסיום השיר- אני יכולה להצטרף.
תודה!
[ליצירה]
אתמר, יש המשך. הנשמה מתה לתוך העולם הזה כדי להוליד בו את האדם, הגילוי שלה. אבל זה כל כך קשה שהוא העדיין לא נולד בשלמות, למרות כל המוות. אבל לפעמים אפשר לראות ניצנוצים של מה שזה הולך להיות.
"כי באדם אאמין"
[ליצירה]
וואו. זה מעניין...................אהבתי את הדימויים, האירוניה, והגיחוך...או שמא אני היחידה ש...?
יש בזה משהו, לא סגורה על עצמי מה.
בכל אופן אהדתי.
[ליצירה]
סגנון פיוטי, מתוח, כתפילת הנאחז בצוק. סיום מפתיע, גם בצורה ובעיקר בתוכן.
מעניין, יפה, ההתמקדות המוזרה בגרגירים מחדדת את השיר (לא מצאתי מילה ברורה יותר)
תודה
[ליצירה]
לא הובנתי
בס"ד
מעבר למשחק עם הריבוע..יש פה אמירה
שאני רוצה לומר שתמיד כיף להיות בתוך מסגרות זה נחמד,אתה יכולהיות חצי בפנים חצי בחוץ,העיקר הוא שאתה קרוב לריבוע...
[ליצירה]
אם ביקשת תקבל
ראשית,אם כבר עסקינן אז באמת רבין נרצח ע"י השב"כ
אם אתה כזה בקיא..אז אתה בטח מכיר את הגמרא בברכות על פפוס ור' עקיבא-אז באותה נימה..אשריי שנתפסתי על ד"ת,ואוי לך שאתה תתן את הדין על דברים בטלים כמו לציית למשטרים אפלים.
[ליצירה]
אמת
ללמד את ההמונים
כיצד חסנו על חיי אלפים
שהפכו ברבות הימים למחבלים מתפוצצים
כיצד ילדי החמד של אז,
הן הפצצות המתקתקות של עכשיו
עלינו ללמד אמת,שלהם 22 מדינות
ולנו רק אחת,קטנה,כמעט זניחה
ולזעוק בגרון ניחר,קבלו את מרותנו
או שתהיו הטפטים של מחר
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets