[ליצירה]
דיי משעמם. זה נראה כאילו הסיפור מנסה 'להרשים' אותך או 'להאכיל אותך במור"קים' יותר משהו בא לספר משהו.הפואנטה לא ברורה, ולמרות שירות דומה שעברתי, התקשיתי מאוד להתחבר.
[ליצירה]
קטגוריית ציטוט עוד קיימת, כלומר- מה שפרסמו בה לא נמחק, אבל אי אפשר להוסיף נוספים. אני יודעת כי כשנרשמתי לאתר שאלתי על זה את מנחם.
ומגן- חיפשתי בשבילך. את הציטוט אמר ג'ון דריידן. אחלה אתר, "בין המרכאות". ממש מעולה. שוב תודה לאור^-^ שהביאני עד הלום.
[ליצירה]
נו טוב,
הוא כתב עוד כמה ספרי המשך לזה, אתה יודע, וגם עוד כל מיני כמה ספרים כגון דא,
ובכל זאת- אחד מהציטוטים שאני הכי אוהבת מהספרים שלו.
אך אם נתחיל לא נגמור, וכו'.
---------
אין, אין עליו.
[ליצירה]
רן*
חלילה. איני מתיחס בהתנשאות כלל. האמת שלצערי אני בהחלט מודע לצורך החשוב הזה ובי בהחלט ניתן לחשוד במיליטנטיות יתר.. בשילוב שכלי כמובן..
לכן בא ההמשך: האוחז בנשק חייב להיות מודע לעוצמה הנתונה בידו ולהשתמש בה בתבונה. כאן נכנס הטוהר. ערך עליון אם תרצה. הפעלת שיקול דעת והבנה והפרדה ברורה בין הצורך והכורך לבין גחמה..
[ליצירה]
רן*
נשק הוא כלי משחית. למצוות שחיטה כידוע לך יש הרבה סייגים. גם להריגת אדם? נכון שהרמב"ם אומר - בשעת מלחמה,טוב שבגויים הרוג- אבל זה רק מכורח. זו אינה טהרה. עובדה גם ש"כהן שהרג את הנפש אינו רשאי לשאת את ידיו.." אז היכן היא הטהרה שבהריגה אותה ציינת?
[ליצירה]
זר..
לידיעתך,אין בעיה להכניס נשק לביה"כ..
במיוחד במקומות מועדים וגם במקומות רגועים.
בחגים בד"כ יש תורנים שמגיעים עם נשק לתפילה כי יש הוראה ביטחונית...