[ליצירה]
אריאל...
אתה קצת אוטופי ביחס שלך לדרוזים (ובלי לפגוע-אתה גם נשמע אליטיסט סטייל אור עציון,אבל לא נכנס לזה..) אתה שוכח או אולי מתעלם מהבגידות החמורות שלהם במדינה. אני ארענן את זכרונך ב2 דוגמאות.
1. סא"ל דרוזי ששיתף פעוךה עם חזבאללה.
2. תושבי כסייפה בנגב ששתפו פעולה עם המפגעים בבאר שבע.. וזהו רק אפס קצהו של הקרחון..
[ליצירה]
רן*
חלילה. איני מתיחס בהתנשאות כלל. האמת שלצערי אני בהחלט מודע לצורך החשוב הזה ובי בהחלט ניתן לחשוד במיליטנטיות יתר.. בשילוב שכלי כמובן..
לכן בא ההמשך: האוחז בנשק חייב להיות מודע לעוצמה הנתונה בידו ולהשתמש בה בתבונה. כאן נכנס הטוהר. ערך עליון אם תרצה. הפעלת שיקול דעת והבנה והפרדה ברורה בין הצורך והכורך לבין גחמה..
[ליצירה]
רוצה להגיב אבל מסתבך כי יוצא לי פוליטי ולא רוצה להיכנס לזה..
אז טכנית.. אם מדובר על גוש קטיף נראה לי שמזרח הוא לא הכיוון הנכון לתפילה.. אם כבר צפון או צפון מזרח..
[ליצירה]
רן*
נשק הוא כלי משחית. למצוות שחיטה כידוע לך יש הרבה סייגים. גם להריגת אדם? נכון שהרמב"ם אומר - בשעת מלחמה,טוב שבגויים הרוג- אבל זה רק מכורח. זו אינה טהרה. עובדה גם ש"כהן שהרג את הנפש אינו רשאי לשאת את ידיו.." אז היכן היא הטהרה שבהריגה אותה ציינת?
[ליצירה]
בס"ד
יצחק, א.אני ממש לא שמלאני. זו עוד בעיה שמושרשת
לצערי בציבור שלנו שמקשר את השרות מידית עם כל מה שקשור לשמאל וכו'.
ב. לצערנו יש אנשים ש"לוקחים את החוק לידים ועושים מעשים שאינם ראויים לשומרי תומ"צ... כך שיש הצדקה ולו כלשהי לקיום המחלקה. מלבד זאת-המחלקה הנ"ל אינה פועלת רק כנגדנו היינו תושבי יש"ע ודת"ל אלא גם כנגד פורעי חק אחרים. למשל:מוכרי נשק על רקע לאומני שהינם יהודים וכו'..
תגובות