[ליצירה]
רן*
א.אני מכיר כמה חבר'ה כמוך. לחלק באמת לא היה החוסן הנפשי והיום לצערנו הם ז"ל או שלא מיצו את עצמם ולא תרמו כמיטב..
ב.תתפלא לפעמים עד כמה אינך מכיר את עצמך כשתעמוד בפניך הבחירה..
[ליצירה]
אריאל...
אתה קצת אוטופי ביחס שלך לדרוזים (ובלי לפגוע-אתה גם נשמע אליטיסט סטייל אור עציון,אבל לא נכנס לזה..) אתה שוכח או אולי מתעלם מהבגידות החמורות שלהם במדינה. אני ארענן את זכרונך ב2 דוגמאות.
1. סא"ל דרוזי ששיתף פעוךה עם חזבאללה.
2. תושבי כסייפה בנגב ששתפו פעולה עם המפגעים בבאר שבע.. וזהו רק אפס קצהו של הקרחון..
[ליצירה]
רן*
חלילה. איני מתיחס בהתנשאות כלל. האמת שלצערי אני בהחלט מודע לצורך החשוב הזה ובי בהחלט ניתן לחשוד במיליטנטיות יתר.. בשילוב שכלי כמובן..
לכן בא ההמשך: האוחז בנשק חייב להיות מודע לעוצמה הנתונה בידו ולהשתמש בה בתבונה. כאן נכנס הטוהר. ערך עליון אם תרצה. הפעלת שיקול דעת והבנה והפרדה ברורה בין הצורך והכורך לבין גחמה..
[ליצירה]
רן*
א.כן. זה נפסק.
ב.נכון שנשק נועד להרוג את הרע אבל אם תשתמש בו נגד הטוב הוא יהרוג גם אותו. הוא אינו יכול להבדיל. זהו תפקידו של האוחז בו.. [וכבר אמר מישהו"נשק אינו הורג אנשים. אנשים הורגים אנשים] לכן הטוהר שייך באוחז ולא בנאחז..
ג. לגבי הפתיחה הזכרת לי: בהפסקת אוכל-אוכלים.
בהפסקת שתיה-שותים.בהפסקת עישון-מעשנים,ובהפסקת אש? נכון.. יורים..
[ליצירה]
בס"ד
יצחק, א.אני ממש לא שמלאני. זו עוד בעיה שמושרשת
לצערי בציבור שלנו שמקשר את השרות מידית עם כל מה שקשור לשמאל וכו'.
ב. לצערנו יש אנשים ש"לוקחים את החוק לידים ועושים מעשים שאינם ראויים לשומרי תומ"צ... כך שיש הצדקה ולו כלשהי לקיום המחלקה. מלבד זאת-המחלקה הנ"ל אינה פועלת רק כנגדנו היינו תושבי יש"ע ודת"ל אלא גם כנגד פורעי חק אחרים. למשל:מוכרי נשק על רקע לאומני שהינם יהודים וכו'..