זה שאתה פרסמת את התמונה - הבהרת.
אך אתה זה שצילם אותה??
להשכלה כללית, ברקע יש בניינים חדשים-חדשים ועוד כמה בבניה. והדמות לובשת חצאית או מכנסיים קצרות ורחבות..
אבל יפה.
גמני לא הבנתי מה בדיוק עובר על ההבל.
הדמות הוא זכר שלובש בגד ים, שבא בצורת מכנסיים קצרות ורחבות, להגדרתך.
אני זוכרת לפני זמן כלשהו, די קרוב להצטרפותו של מגן, שהוא מרסם פה את התמונה הזאת. אני עדה! היה פה דיון על התפישה שמביע הצילום, לגבי גדולת האדם וכו'. היו תגובות רבות. ואם זכרוני אינו מטעני בפרסום הקודם מגן כבר אמר שהוא צילם. אם אני לא טועה.
[ליצירה]
...
הצילום היה פה ועוד איך, אפילו הורדתי אותו לוולפייפר שלי מכאן..
אני רק לא זוכרת מי הביא אותו לכאן, אבל אם "מגן ולא יראה" אומר שזה היה הוא, אני מאמינה.
[ליצירה]
האם זה אתה?
זה שאתה פרסמת את התמונה - הבהרת.
אך אתה זה שצילם אותה??
להשכלה כללית, ברקע יש בניינים חדשים-חדשים ועוד כמה בבניה. והדמות לובשת חצאית או מכנסיים קצרות ורחבות..
אבל יפה.
[ליצירה]
כן,
גמני לא הבנתי מה בדיוק עובר על ההבל.
הדמות הוא זכר שלובש בגד ים, שבא בצורת מכנסיים קצרות ורחבות, להגדרתך.
אני זוכרת לפני זמן כלשהו, די קרוב להצטרפותו של מגן, שהוא מרסם פה את התמונה הזאת. אני עדה! היה פה דיון על התפישה שמביע הצילום, לגבי גדולת האדם וכו'. היו תגובות רבות. ואם זכרוני אינו מטעני בפרסום הקודם מגן כבר אמר שהוא צילם. אם אני לא טועה.
[ליצירה]
אריאל יקירי..
שכחת לציין שאותם "מתנחלים" כהגדרתך הינם חילוניים,שמאלנים בדעותיהם,עבריינים לשעבר,ושוטרים במשטרת חברון-שאינה אמונה על אהבת יהודים בכלל ומתיישבים בפרט... אז להבא כשאתה מציין עובדות השתדל לדייק בפרטים לפני שאתה מכליל ומוציא לעזך על ציבור שלם..
[ליצירה]
בס"ד
יצחק, א.אני ממש לא שמלאני. זו עוד בעיה שמושרשת
לצערי בציבור שלנו שמקשר את השרות מידית עם כל מה שקשור לשמאל וכו'.
ב. לצערנו יש אנשים ש"לוקחים את החוק לידים ועושים מעשים שאינם ראויים לשומרי תומ"צ... כך שיש הצדקה ולו כלשהי לקיום המחלקה. מלבד זאת-המחלקה הנ"ל אינה פועלת רק כנגדנו היינו תושבי יש"ע ודת"ל אלא גם כנגד פורעי חק אחרים. למשל:מוכרי נשק על רקע לאומני שהינם יהודים וכו'..
[ליצירה]
הזוי משהו..
וחוצמזה לא יודע מה איתכם אבל אם אני הייתי נתקל בסיטואציה הייתי פשוט מרים אותו.. בטח שלא הייתי מביים משהו כזה. יש גבול למה שאפשר לעשות "בשם האומנות"..
[ליצירה]
רן*
א.כן. זה נפסק.
ב.נכון שנשק נועד להרוג את הרע אבל אם תשתמש בו נגד הטוב הוא יהרוג גם אותו. הוא אינו יכול להבדיל. זהו תפקידו של האוחז בו.. [וכבר אמר מישהו"נשק אינו הורג אנשים. אנשים הורגים אנשים] לכן הטוהר שייך באוחז ולא בנאחז..
ג. לגבי הפתיחה הזכרת לי: בהפסקת אוכל-אוכלים.
בהפסקת שתיה-שותים.בהפסקת עישון-מעשנים,ובהפסקת אש? נכון.. יורים..
[ליצירה]
רן*
נשק הוא כלי משחית. למצוות שחיטה כידוע לך יש הרבה סייגים. גם להריגת אדם? נכון שהרמב"ם אומר - בשעת מלחמה,טוב שבגויים הרוג- אבל זה רק מכורח. זו אינה טהרה. עובדה גם ש"כהן שהרג את הנפש אינו רשאי לשאת את ידיו.." אז היכן היא הטהרה שבהריגה אותה ציינת?
תגובות