[ליצירה]
- ואני תפילה שידיין אפשר להציל. גם עכשיו, ברגע האחרון. שהחרב החדה תושב לנדן (ותושלך למצולות). שלא נתנסה בנסיון הכל כך מר הזה!... הלוואי שאף יהודי לא יצטרך לעקור ואף יהודי לא יעקר! ה' תרחם!!!
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
אכן,
קשה לראות את היופי הזה מושמד...
חלק מארצינו הצעירה, יאבד, ואנו נראה את אויבינו רוקדים על גגותינו הנטושים.
גם אני אינני מסכים, שכן באמת יש לנו אהבה, ורק אם נתמקד בה ננצח.
המשפט שהכי הזדהיתי איתו היה:
"נכון יש פנים אל פנים אבל רק כשהאקדח ברקה?"
אולי אם היינו מתחילים את זה לפני שלושה שנים היינו מקדימים תרופה למכה ומרפאים את המחלה.
[ליצירה]
כתיבה יפה וזורמת, ועם זאת - כואבת.
יש לנו אהבה והיא עוד תנצח.
השאלה היא מתי צריך להשתמש בה, ומתי, למרות סלידתך מהמילה הזו, מתי נאבקים באמת.
בשורות טובות.
[ליצירה]
יש לנו גם אמונה לפחות לחלקנו אהבה ענקית ואמונהולדעתי לשם שינוי יש גם מין זחיחות ויופי בדברים שלך כמו שאומרים" יש לנו אהבה והיא תנצח" כמו שאומרת קודמתי וכמעט רק מי שגר בגוש ירגיש את זה על בשרו
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
ואני חשבתי על האהבה לארץ הזו... אהבה שקשה כ"כ להסביר אותה, צריך כ"כ לעמול לחשוף את שורשיה, והיא כ"כ טמונה בכולנו עמוק ומאחדת אותנו. והיא גם צריכה את אהבתנו עזה ומתמסרת ללא גבול, ואולי אם נצליח לאהוב דרכה, ננצח.
כתוב יפה, זורם. כואבת תחושת חוסר היכולת להתקרב, להכוות שנית, ומעורר מחשבה.
[ליצירה]
כתיבה פשוטה, אמיתית, יפה ונוגעת ללב.
נראה לי שהמעבר בין האמירה שלך ש"אני נשארת", לא הולכת לגוש וכו', לזה שבכל-זאת נסעת - לא מספיק מובן, קצת קטוע. אולי אפילו אנטר יעזור.
נו, עכשו את שמחה שבאת לבסוף?
ישועות ונחמות, אך בשורות טובות.
(על הקטע של האהבה נראה לי שאיני מסכימה כל כך. נראה שאת מכה על חטא [אולי לא הבנתי טוב?], בזמן שלא את צריכה להכות עליו. ממש לא!)
[ליצירה]
הא!
זה כתוב יפה מאוד ואפילו שובר לעצמו את הקיטשיות בסוף...
(למרות שאפילו בלי הפקקי שעווה בסוף הייתי אוהבת את הכתיבה הזאת. כי היא חמודה.)
עשית טוב.
[ליצירה]
סכין בלב
אין מלים יותר מדוייקות לתאר את הכאב
ואת הטירוף במציאות ההווית שלנו
ובחיים הירושלמים שלנו,
איכשהוא ידענו משהו, כשהיינו ילדים ושנאנו את השם הזה
[ליצירה]
מושלם.
אם יש יצירה מושלמת, היא זו.
כמובן החיבור המושלם בין המילולי לויזואלי, ויותר מכך, כי שניהם מושלמים כל אחד לחוד.
המילולי זורם בקצב כל כך שמדבר בפני עצמו, שמבטא כל כך את סערת החיבור. פשוט מדהים.
האם קיבלה היצירה במה נוספת מעבר לשלולית הקטנה שלנו?
אנא
היא ראויה לכך.