[ליצירה]
איש יקר, זה נשמע כאילו יש סתירה.
ספתה אוספת איתנו בולים, גולות, מספרת על עצמה ועוד איך, איך היה בקיבוץ, וכו' וכו'...וגם עושה חסדים.
למה החלוקה הזו של פעם והיום? אני בטוחה שאתה משלב בין הדברים, לא יתכן שלא, מי שאוסף טרמפיסטים יודע לשלב הילוכים.
תסביר לי איפה שטעיתי?
שמחה לבקר:)
לילה שלֵו
כּנרת
[ליצירה]
לא התכוונתי
רציתי להעלות על הכתב את השיר הזה שהוא רעיון בוסרי
שעדיין לא הבשיל.
כתבתי בעמוד שלי ולא ורציתי שיעלה לאתר לצפייה.
לצערי לא הצלחתי ולכן אני ממש לא שלם עם השיר.
לכנרת, ניסיתי לתאר תהליך והתפתחות ולכן הדיכוטומיה ברור שבמציאות זה לא כך.
שמח על תגובותייך החכמות והמרעננות
וגם על התגובות האחרות
חג פסח שמח וכשר
[ליצירה]
שמעון ברשותך נגעתי טיפה
ילדייך עזבוך
הלכו לרעות בשדות זרים
לחפש להם זהות
שאולה, קנויה, בדויה
שייכות לקבוצה נבחרת
כת, דת, אחרת
מיוחדת.
ואחרי הכל
יחזרו אלייך
עם תשובה.
יפה הסמנטיקה של יחזרו אלייך עם תשובה.
תמי.
[ליצירה]
פוליטי כלי קור ריק
אני שמח שהשיר עורר פולמוס פוליטי ודיון נוקב וכואב
על הסיכסוך הערבי/פלסטינאי-יהודי/ישראלי,למרות שכלל לא התכוונתי לכך.
אני שמח מאד על התגובות העניניות לשיר עצמו ולנושא השיר :ילדים עובדים ואבודים.
די מפליא שאנשים יוצרים הכותבים שירה/סיפורת,אינם מסוגלים להתייחס באופן הומניסטי אנושי לילדים שבמקרה נולדו לבנו הבכור של אברהם אבינו.
מה עוד שהשיר מתאר ילדים ישראלים שגרים בגליל
ואולי בני משפחתם משתייכים לכוחות הביטחון. יש סיכוי שאף הם ,כיוון שלא ירכשו השכלה יבחרו לשרת בצה"ל כאנשי קבע לפרנסת משפחתם וילדיהם.
[ליצירה]
להוציא את התבן ...
לא צריך לפסול באופן גורף ולא להודות לכל מי שכותב.
זה המיוחד באינטרנט שכל אחד יכול לכתוב ולפרסם
גם פשוטי העם וגם אנשי שם, מה שדורש מהקורא האינטלקטואל והפוצמודרניסטי לברור היטב ולבחור,
ואז יש סיכוי שגם יהנה הנאה אסתטית ואינטלקטואלית,
ולפעמים גם יאמר תודה.