מצאת..כמה שזה פשוט, אתה רק אומר את המילים הפשוטות, וכל אחד מפרש את המושגים הגדולים האלה בדרך אחרת, וככה הקורא מוצא את השיר אהבה שלו. בקיצר, יפה לך. מזל טוב!
וואו, בכזאת פשטות וכנות.. מדהים ומקסים מקסים!!
תוך כדי שקראתי את השיר, לפני שהגעתי לשני שורות האחרונות, אמרתי לעצמי תוך כדי קריאה, "הנה, הוא מצא את השיר הזה!.." וכשהגעתי לסוף.. פשוט חייכתי :)
יפיפה
תודה.
[ליצירה]
מצאת..כמה שזה פשוט, אתה רק אומר את המילים הפשוטות, וכל אחד מפרש את המושגים הגדולים האלה בדרך אחרת, וככה הקורא מוצא את השיר אהבה שלו. בקיצר, יפה לך. מזל טוב!
[ליצירה]
שסק מוכשר
אני רוצה להגיד שהסיפור הזה אמיתי ויש לי הוכחות לכך.(חבר של השכנה ,אחותו,בעלה עובד במוסד)
ישועות ונחמות שמה לב לכך שלשנינו יש משהו עם שסק.
אני מקווה שלך אין עסק עם השסק הפרטי שלי, שמקדים להבשיל ופירותיו משובחים ומתוקים.
בכל אופן נהניתי הנאה רבה מיצירתך ומפרייה.
שם השיר שלי הוא:שסק מוכשר.
[ליצירה]
רבקה, הצלחת לבטא יפה,ברגישות רבה ובעדינות
את ימי הליבון ,הסיום מצויין במיוחד! יישר כח!
אם יורשה לי,כתבתי גם אני שיר שתחילתו בעניין זה
מנקודת מבטי. שם השיר: שבעה נקיים.
[ליצירה]
סרט רומנטי
לטעמי הבית הראשון נחמד. ההמשך די נדוש, הייתי אומר.לא ברור מה הכוונה במשפט:"והסרט שהיה לי לזרע"
קישרי סרט צהוב על עץ האלון העתיק-שם של שיר אמריקאי משנות ה-80.
[ליצירה]
זריחה כנצץ הנזם המוזהב
התאורים שלך ציוריים מאד,אפשר לראות את התמונה באופן מוחשי. אהבתי את תאור הזריחה-נפלא!
גם הסיגנון התנכי והשפה מאד מיוחדים ורומנטיים.
[ליצירה]
כבשת הרש
סיפור מיתולוגי עשוי היטב.ועכשיו שהוספת את סיפור כתיבת הסיפור והחלום,עוד יותר עדיף.
מעניין מה פרויד היה אומר על תאוות בשרים שכזו
מפי צמחונית.
[ליצירה]
כמו שתי טיפות
יפה בעיני הסינכרון של המקצבים של הגשם והפעימות,
של הגשם והדמעות,של הלב והנשימות.כל אלה יוצרים
שיר עם מקצב אווירה וזרימה טובים ומעניינים.
תגובות