ספרתי את השמות שלוש פעמים, והגעתי כל פעם ל20 שמות. עד שמיבלאש תשים לב ותגלה מי האחרון אפשר להציע את הניחושים הכי מופרכים לגבי זהותו.
למשל:
הירח מעל קנטאור היא '-לבנה'
הכוכבים מסביב הם כוכב אחד מעז ואלי כוכבא
העננים הם 'כענן כלה'
השיבולים ליד יוסף הם שעורה (סוערה)
בגלל כל החיות (אריה, נמלה, דגים, ציפור, חתול, שור, פיל, תרנגול, דוב, וחצי קנטאור) הציור כולו הוא 'ביבר_'
מהעץ נושר 'עלה זהב'
והמרמיטה הפליגה בחצות ולכן היא לא כאן
טוב, אז מצד ימין למעלה - "לביא זוהר", "סומסום הפתח", "נמלה" ו "כרובי". "קנטאור", "ירושלמי", "בוסקילה", "אוסף טרמפיסטים", "צל של עצמי", "ישי שור" (בתוך "דוידס", אבל לא רואים בגלל הסריקה.. ) "ממזר פרחים", "מרק דגים", "ציידת חלומות", "עוף עם פלאפון", "wild rose, "דב (אביב וסתיו)", "החתלתול של שרדינגר", "יוסף שמח" ובפינה למטה - "אחת מהצד".
המשך שבוע טוב....
מקווה שאף אחד לא נעלב, אבל רק הכנסתי יוצרים שהייתי מצליחה לצייר את השם איכשהו (ושהניק שלהם הצחיק אותי : ). קשר בין כל ציור לציור רק הכנסתי בחלקם, ולא תמיד זה מאוד מובן, אני מודה.
אגב, יש שם דמויות ל21 יוצרים, אבל אחד באמת נדפק בגלל הגודל... בינתיים בת"ש ואסף מנצחים...
נ.ב: אסף, הדמות בצד זה אמור להיות "אחת מהצד", אבל אהבתי את הרעיון שלך יותר : )
זיהיתי רק 12, ולגבי אחד מהם אני לא בטוח. ביצוע יפה, אבל חסר קשר בין הדמויות.
(הדמות של עצמך בציור ממש הולמת, כמו החתימה של דוש ז"ל)
נ.ב. דומה קצת לסיפור של ילדי הפרחים:
למה כתוב שם אלדר בוסקילה?
וואי, מה זה נגנבתי.
תודה.
אוך, זה כזה חמוד!
אה, עכשיו פתאום שמתי לב, יש שם עוף עם פלאפון, קנטאור, אלדר בוסקילה, ציידת חלומות....
והאוטו הזה זה אוסף טרמפיסטים?
החתול למטה הוא החתלתול של שרדינגר?
מרק דגים, והפרחים שם עם הפילון זה ממזר פרחים??
ומי זה כל השאר?
ואיפה אני??
ורייזל? (היא שואלת, כמובן..)
היי, וגם יוסף שמייח!
בתש, היית הרי במפגש סוכות, איך לא שמעת את הסיפור של אלדר בוסקילה?
זו תמונה ממש כיפית. אולי אני אתלה אותה על הדלת של החדר שלי. או, הייתי תולה אילו זה היה שייך, אבל לא.
אבל אחלה תמונה.
זה מגניב להסתכל עליה ולזהות ת'אנשים.
ואהבתי ת'קטע ששמו אותי בכותרת.
:)
אסף,
למה לבנה, אולי זה 'Mad - Moon'?
זאת שעומדת מול המערה של סומסום, הריהי 'מישהי', לא? או בעצם 'אחת אלמונית', או 'מישהי אחת' ועוד היד נטויה
השמש שולחת 'קרן אור :)'
ולך תדע, אולי יש 'רעיה.' בתוך הרכב העמוס.
מעבר להר עשוי להיות 'אופק חדש'
ומעל 'הצל של עצמי' יש גם את 'בסך הכל עצמי'
ומאחוריהם בצורה ברורה ה'שחר' על גבי 'כנפי שחר' (ויש עוד כאלה), השמש ש'תאיר ארץ'
הדב יושב ליד עץ 'אלון'?
הטרמפיסט שמחכה שם הוא 'סתם אחד', והוא אומר לעצמו 'גם אני רוצה'
וכמובן, אתה לא מצפה *לראות* בתמונה את 'בול, גלויה... ונסתרת', נכון?
אולי החלומות של הציידת הם גם 'הרהורים ומחשבות'
הדב, ייתכן, מחזיק ב'לילך שלי', או אולי 'פרחים של פלסטיק'
רוח הסתו 'חרישית.' היא
ההסעה אל הטרמפיסט '*מתקרבת*', ותגיע 'עוד מעט'
אני בטוח שכל אחד שם בתמונה 'מצפה לישועת ה' כהרף עין'
יודעי ח-ן יודעים שבפלאפונים מסוימים יוסף שמח נקרא 'איש ירוק' (אבל באתר זה לא אותו אחד)
ואחת מהצד נראית קצת 'מתבודדת'
אחד מהדגים עשוי להיות 'דג מלוח מלוח'
והעוף עם הפלאפון הוא ודאי 'עוף מוזר'.
על יוסף ישנו 'סמיילי שמח'
ומעל הקנטאור 'רסיס לילה'
על יד הדב מסתובב 'פרפר חרישי'
מהתחלה ראיתי שהנמלה היא 'קטנה'
השלט של הורד הוא ממש 'חסר מעוף'
ויש באתר המון המון שמות. קצת חיפפתי כשעברתי על הרשימה.
אבל זה הרי ברור. זה שעומד ליד אלדר בוסקילה זה 'האיש ההוא'...
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
זה שעומד ליד אלדר הוא בכלל זה שאין לנקוב בשמו.
ויו"ש, זה היה ממש גאוני.
מאיפה באו לך כל הרעיונות?
בהחלט ראש יצירתי!
ואני לוקחת לעצמי את הזכות שאני היא זאת שגילתה שזה יוצרים מצורה! אני הייתי ראשונה!
אבל אבל אבל, החתלתול נראה יותר כמו לביאה!!!
(יופי שם בדוי. ציור מגניב, רעיון מצוין, ושנינות יוצת דופן, וכל מה שאתה רואה זה שהחתלתול נראה כמו לביאה?! תתייבש לך.)
אהבתי כי מעיני החרגול
(העיוורון של חורחרה לואיס בורחוס)
הציור הוא הכול ......
כמעט מפתה להאמין שהגעת
לגן עדן של ילדות
בו שולט הנסיך הקטן
מקפיץ כוכבים להנאתו
אלא שאם תביט מעבר
סביב
אריה ורובה יוכלו להכחיד
את כח היקום
מבלי לקום .....
יופי כמה שזה יופי
לימור
[ליצירה]
ספרתי את השמות שלוש פעמים, והגעתי כל פעם ל20 שמות. עד שמיבלאש תשים לב ותגלה מי האחרון אפשר להציע את הניחושים הכי מופרכים לגבי זהותו.
למשל:
הירח מעל קנטאור היא '-לבנה'
הכוכבים מסביב הם כוכב אחד מעז ואלי כוכבא
העננים הם 'כענן כלה'
השיבולים ליד יוסף הם שעורה (סוערה)
בגלל כל החיות (אריה, נמלה, דגים, ציפור, חתול, שור, פיל, תרנגול, דוב, וחצי קנטאור) הציור כולו הוא 'ביבר_'
מהעץ נושר 'עלה זהב'
והמרמיטה הפליגה בחצות ולכן היא לא כאן
[ליצירה]
טוב, אז מצד ימין למעלה - "לביא זוהר", "סומסום הפתח", "נמלה" ו "כרובי". "קנטאור", "ירושלמי", "בוסקילה", "אוסף טרמפיסטים", "צל של עצמי", "ישי שור" (בתוך "דוידס", אבל לא רואים בגלל הסריקה.. ) "ממזר פרחים", "מרק דגים", "ציידת חלומות", "עוף עם פלאפון", "wild rose, "דב (אביב וסתיו)", "החתלתול של שרדינגר", "יוסף שמח" ובפינה למטה - "אחת מהצד".
המשך שבוע טוב....
[ליצירה]
מקסים!!!! אני מכירה כ"כ הרבה וריאציות ל"עץ הנדיב", ואף לא אחת מצליחה כמו השיר הזה! אולי אני חשודה לדבר, אחרי שרב היצירות שלי עוסקות בקשר בין האדם לעולם הצומח, אבל עדיין - ישר לאהודות!
תודה!
[ליצירה]
זו הייתה התנסות עם צבעי פאנדה, אז עוד לא שלטתי כ"כ בטכניקה ולכן הפרטים הקטנים לא מדוייקים, אבל מסכימה שהצבע מאוד עזר להעביר את הרעיון.
ממש תודה.
[ליצירה]
מאוהבת
מקסים!!!
בתור אחת שמאוהבת במדבר יהודה כבר כמה שנים - כמה נכון! איזה השוואות נהדרות! מזמן לא שמעתי דברים כ"כ יפים על החצא האחורית של הארץ.
תודה רבה!!!
זה נכנס לאהודות ולחומר הדרכה!
מיכל.
[ליצירה]
[ליצירה]
וואו, תודה!
Esperanza זה תקווה, אבל זה גם שם של בחורה, ככה שחשבתי שזה מתאים יותר מ"תקווה"...
שוב תודה,
מיכל.
תגובות