מה שאני הכי אוהבת בציורים שלך, זה שאת עושה את זה לגמרי מהדמיון, בלי להעתיק מכלום, דבר שאצלי לא אפשרי, עד בלתי קיים..
זה ציור מדהים. ויותר אין לי מה להוסיף.
הייתי רוצה לצייר כמוך...
איזה עפרון זה?
הנוזל הכהה על הקרן הוא בעצם דיו?
והתמים האחרון בדיוק כתב את מכתב ההתפטרות שלו?
והחיוך הקל מביע רווחה?
(יותר הגיוני מההסבר שהוא התמים האחרון כי הוא בדיוק דקר את האחד לפני האחרון והחיוך מביע סיפוק ושביעות רצון, נכון?)
ציור נהדר, תודה
נ.ב.
חד קרן לא חייב להיות תמים:
תודה על התגובות...
אבל מה זאת אומרת לא נכנסים לפירוש? חשבתי שדווקא הפעם אין מה להתבלבל בכלל... חד קרן (שכן חייב להיות תמים וטהור, זה כל המשמעות המיטולוגית שלו למען ה'!!!), בהיותו יצור דימיוני, בא לסמל את התמימות הכללית של כולנו, שגם כבר הספיקה להתקלקל....
פורים שמח : )
חיים פינקסון23/5/2006 10:41:16 לרגל הזכייה באוסקר:)
לרגל הזכייה באוסקר של החזותי באתר, איחולים להמשך עבודה פוריה ויפיפיה כמו שאת יודעת לעשות. מאחר והממליץ הוא דב שגם הוא יוצר מוערך בעיני הרי שהזכייה היא כפולה:) בחרתי דווקא את הציור הזה שבעיני נחשב לאחד האיכותיים בציורייך.
[ליצירה]
כרגיל- מדהים!
טוב, אני לא אוביקטיבית בכל מה שנוגע לסוסים :)
רק למה הקרן שלו מוכתמת? ולמה היא ממש ממש שפיצית? זה קצת הורס את הפסטורליות של התמונה.
[ליצירה]
וואוו!!!!!!!!
מה שאני הכי אוהבת בציורים שלך, זה שאת עושה את זה לגמרי מהדמיון, בלי להעתיק מכלום, דבר שאצלי לא אפשרי, עד בלתי קיים..
זה ציור מדהים. ויותר אין לי מה להוסיף.
הייתי רוצה לצייר כמוך...
איזה עפרון זה?
[ליצירה]
נכון ש...
הנוזל הכהה על הקרן הוא בעצם דיו?
והתמים האחרון בדיוק כתב את מכתב ההתפטרות שלו?
והחיוך הקל מביע רווחה?
(יותר הגיוני מההסבר שהוא התמים האחרון כי הוא בדיוק דקר את האחד לפני האחרון והחיוך מביע סיפוק ושביעות רצון, נכון?)
ציור נהדר, תודה
נ.ב.
חד קרן לא חייב להיות תמים:
[ליצירה]
מקסים!!!! אני מכירה כ"כ הרבה וריאציות ל"עץ הנדיב", ואף לא אחת מצליחה כמו השיר הזה! אולי אני חשודה לדבר, אחרי שרב היצירות שלי עוסקות בקשר בין האדם לעולם הצומח, אבל עדיין - ישר לאהודות!
תודה!
[ליצירה]
הכי הצחיק אותי דווקא הפרט בקטן של המוזיקה המתנגנת בפסנטר "טו מדרה קואנדו טה פריו"... דווקא את זה?!?!? אני מבינה שיש לך שריטות בנושא הלדינו...
ואגב, למי שזה מעניין אותו, המשפט הארוך "אוי נו טיינן וורגואנסה, לאס טטס לאס טיינה אחוארה, אנטס סה מטייאן בומבאס אן לוס סוטיינס אי אגורה? נו קידו לוגאר, אח אח אנדה אסטאן לאס דאמאס קון אל קוקו אי אל סראפאן" זה "אוי, אין לך בושה, ..(מצונזר : ).., איפה הבחורות ההן עם הקוקו והסרפאן"
סחטיין על הספרדית שלך!
[ליצירה]
יפה.
"אני מרגיש, משמע אני קיים.
אני בוכה, משמע אני אדם."
בין האיפוק לשיחרור אנחנו מעבירים את ימינו, ומגדירים את עצמינו. בלעדיהם לא היינו.
חיים, הרעיון והמבנה - מקסימים.
תודה,
מיכל.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
תגובות
היי.
תודה רבה על התגובות המחמיאות.
ערוגה, כן זה פחם. אני עוד לא ממש יודעת להשתמש בטכניקה זו, אבל משתדלת ללמוד בעצמי, כשיש זמן.
תמי, צודקת, האף חסר עומק, אני אשים לב לזה בהמשך, תודה.
יוסף, זאת אף אחת מסויימת. כרגיל, התחלתי את הציור ונתתי לו להחליט בעצמו לאיזה כיוון להמשיך, רק הסתכלתי בסוף והחלטתי כמו מה זה נראה לי, בשביל הכותרת.
עומר, באמת ניסיתי להשקיע בשיער, ובזוית עיניים חדשה, איזה כיף ששמת לב. תודה
אשמח לשמוע עוד ביקורות!
תגובות