אז ככה...זה בעיקר מגעיל.
ובתור ציור ולא רעיון הייתי אומרת שהעיניים גדולות מידי.
הטכניקה של הקווים יפה.
מה אני יכולה לומר זה פשוט מגעיל אותי בלי קשר לכישרון שיש או אין לך..אז קשה לי להגיב יותר מזה..
רפואה שלמה.
(חח סתאאם)
היי זהירות! תגובות כמו שלך הן הכי מעניינות... חבל שלא פירטת. יש לי תאוריה שכזו, שאנשים מגיבים למה שהם רואים עפ"י מה שיש להם בפנים - כך שרב היצירות שלי, למרות שלא ברמת ביצוע טובה בכלל, מנסות לעורר תגובות אצל האנשים, דרך תמונות ומצבים חזקים - לטוב ולרע. ליצירה זו ספציפית, כבר שאלו אותי על וולדמורט, פיצול אישיות ועוד, ככה ש"מגעיל" אני באמת לא הבנתי... אשמח אם תרחיב.
לשאר המגיבים - תודה על התגובות.
פסיכודליה -
סמים, טירוף חושים ומוסיקה מבולבלת. אולי בגלל זה זה מגעיל. הקרחת קצת מצמררת. זו אשה, לפי תווי הפנים.
הפיצול שבאדם, לפני ואחרי. הפנים והחוץ.
העיניים מצויינות, לדעתי. לא שאני מבין משהו.
רואים בפרצוף שמאל את הריקנות המחשבתית.
תודה!
הממ... הייתה לי איזה חצי שעה פנויה, והחלטתי לראות את כל היצירות שלך, אז הנה ביקורת:
הרעיונות לציורים הם סה"כ מאוד טובים, אבל יש משהו בטכניקה, שהוא מאוד לא בסדר, לא אנושי. דבר ראשון, על הרבה מהדמויות, לא נראה שחלים חוקי הפיזיקה, והן תקועות בתנוחות לא טבעיות ומוזרות שמפריעות להסתכל על הציור. כשאת מציירת גוף\איבר גוף, אם את לא יודעת את האנטומיה המדוייקת, את חייבת להסתכל על מודל חי, כדי לראות איך זה פועל. דבר שני, את חייבת להוסיף עוד פרטים לדמויות, כי הן פשוט נראות ריקות. -אני לא מתכוונת ללהוסיף עגילים או אביזרים, או משהו כזה, אני מתכוונת לצלליות, ותווי פנים. את חייבת להפוך את הדמויות שלך ליותר אנושיות. דבר שלישי, שמתי לב שאת משתמשת הרבה בcross-hatching (הטכניקת הצללה שבה את עושה איקסים עם העיפרון). הטכניקה הזאת נועדה לציור בעט ולתחריטים, כי לכלים האלה אין בעצם גוונים, אז חייבים לנקוט בשיטה הזאת. לעיפרון, לעומת זאת, יש גוונים, הרבה גוונים. ולכן לא אמורים להשתמש באותה הטכניקה של העט כדי להצליל. זה לא ממש יוצא טוב. זה ייצא הרבה יותר יפה ואסטתי אם תשתמשי בגוונים של העיפרון כדי ליצור צלליות.
בתכל'ס, הציורים שלך הם מאוד טובים, אבל הם יוכלו להיות מעולים אם רק תשפרי קצת את הטכניקה, כי יש לך כישרון, ואת יכולה. אני מצטערת אם התגובה פגעה בך, או משהו, אבל גם אני הייתי מציירת ככה עד לפני כמה שנים, ואז מישהו בא והעיר לי, ומאז אני מציירת כל כך הרבה יותר טוב. אני גם מצטערת שהתגובה ממש ארוכה.
בצד שמאל יושב הזה שתמיד שמח וצוחק, הכל מצחיק אותו והוא בסך הכל מרוצה, אם כי לא מי יודע מה חריף.
בצד שמאל יושב לו הציני היבש שאוהב להגיד "לא מצחיק" ולהמשיך הלאה, בעל תפיסה חריפה והשקפת עולם חמוצה.
אווץ'! מי הדביק אותם מאחורה?
[ליצירה]
אז ככה...זה בעיקר מגעיל.
ובתור ציור ולא רעיון הייתי אומרת שהעיניים גדולות מידי.
הטכניקה של הקווים יפה.
מה אני יכולה לומר זה פשוט מגעיל אותי בלי קשר לכישרון שיש או אין לך..אז קשה לי להגיב יותר מזה..
רפואה שלמה.
(חח סתאאם)
[ליצירה]
מיבלש, אהבתי את תגובתך.
את נהדרת, וגם צודקת, התאוריה שלך מעוגנת בפסיכולוגיה וגם בחז"ל שאמרו שאין אדם מדבר אלא מהרהורי ליבו, וכל הפוסל, במוּמוֹ...
[ליצירה]
ניתוח אישיות
היי זהירות! תגובות כמו שלך הן הכי מעניינות... חבל שלא פירטת. יש לי תאוריה שכזו, שאנשים מגיבים למה שהם רואים עפ"י מה שיש להם בפנים - כך שרב היצירות שלי, למרות שלא ברמת ביצוע טובה בכלל, מנסות לעורר תגובות אצל האנשים, דרך תמונות ומצבים חזקים - לטוב ולרע. ליצירה זו ספציפית, כבר שאלו אותי על וולדמורט, פיצול אישיות ועוד, ככה ש"מגעיל" אני באמת לא הבנתי... אשמח אם תרחיב.
לשאר המגיבים - תודה על התגובות.
[ליצירה]
פסיכודליה -
סמים, טירוף חושים ומוסיקה מבולבלת. אולי בגלל זה זה מגעיל. הקרחת קצת מצמררת. זו אשה, לפי תווי הפנים.
הפיצול שבאדם, לפני ואחרי. הפנים והחוץ.
העיניים מצויינות, לדעתי. לא שאני מבין משהו.
רואים בפרצוף שמאל את הריקנות המחשבתית.
תודה!
[ליצירה]
הממ... הייתה לי איזה חצי שעה פנויה, והחלטתי לראות את כל היצירות שלך, אז הנה ביקורת:
הרעיונות לציורים הם סה"כ מאוד טובים, אבל יש משהו בטכניקה, שהוא מאוד לא בסדר, לא אנושי. דבר ראשון, על הרבה מהדמויות, לא נראה שחלים חוקי הפיזיקה, והן תקועות בתנוחות לא טבעיות ומוזרות שמפריעות להסתכל על הציור. כשאת מציירת גוף\איבר גוף, אם את לא יודעת את האנטומיה המדוייקת, את חייבת להסתכל על מודל חי, כדי לראות איך זה פועל. דבר שני, את חייבת להוסיף עוד פרטים לדמויות, כי הן פשוט נראות ריקות. -אני לא מתכוונת ללהוסיף עגילים או אביזרים, או משהו כזה, אני מתכוונת לצלליות, ותווי פנים. את חייבת להפוך את הדמויות שלך ליותר אנושיות. דבר שלישי, שמתי לב שאת משתמשת הרבה בcross-hatching (הטכניקת הצללה שבה את עושה איקסים עם העיפרון). הטכניקה הזאת נועדה לציור בעט ולתחריטים, כי לכלים האלה אין בעצם גוונים, אז חייבים לנקוט בשיטה הזאת. לעיפרון, לעומת זאת, יש גוונים, הרבה גוונים. ולכן לא אמורים להשתמש באותה הטכניקה של העט כדי להצליל. זה לא ממש יוצא טוב. זה ייצא הרבה יותר יפה ואסטתי אם תשתמשי בגוונים של העיפרון כדי ליצור צלליות.
בתכל'ס, הציורים שלך הם מאוד טובים, אבל הם יוכלו להיות מעולים אם רק תשפרי קצת את הטכניקה, כי יש לך כישרון, ואת יכולה. אני מצטערת אם התגובה פגעה בך, או משהו, אבל גם אני הייתי מציירת ככה עד לפני כמה שנים, ואז מישהו בא והעיר לי, ומאז אני מציירת כל כך הרבה יותר טוב. אני גם מצטערת שהתגובה ממש ארוכה.
[ליצירה]
למה מצטערת?!? ממש תודה!!! את צודקת בכל ההערות, ולקחתי אותן לתשומת ליבי. אף פעם לא למדתי לצייר, ככה שאני די תלויה באנשים כמוך כדי להשתפר...
שוב תודה!
[ליצירה]
בצד שמאל יושב הזה שתמיד שמח וצוחק, הכל מצחיק אותו והוא בסך הכל מרוצה, אם כי לא מי יודע מה חריף.
בצד שמאל יושב לו הציני היבש שאוהב להגיד "לא מצחיק" ולהמשיך הלאה, בעל תפיסה חריפה והשקפת עולם חמוצה.
אווץ'! מי הדביק אותם מאחורה?
[ליצירה]
כמו רביעית, הייתי צריכה לחזור על השיר כדי להבין את המשחק :" ..שהוא... וגם זה...
הוא גם...וזה...."
מאוד נחמד, מחייב את הקורא להשקיע קצת מעצמו ביצירה, כדי לקבל את מלוא המשמעות.
הדבר היחיד שחבל זה הכותרת. אני מרגישה שזה היה יכול להיות יותר מוצלח אם היית מכניס קצת מהמיסטורין שבתוך השיר לכותרת. "וזה" לא רומז כלום... חבל.
תודה,
מיכל.
[ליצירה]
לרחל
שלום רחל!
תגובה מעניינת, אז אשתדל להתייחס אליה ברצינות למרות ה"טון" המגעיל.
א' - אני רגועה. תמיד. תשאל כל מי שאי פעם ניסה לשגע אותי, וזה כולל את ה40 ילדים עולים לכיתה ב' שהדרכתי לא מזמן. יש הטוענים שציור מהווה מראה. כל אחד מפרש אותו לכיוון המתאים לו, עפ"י הנטיות שלו, ככה שבמקרה הזה, בחרת לראות בזה משהו מזעזע, שהטריד אותך כנראה... יש כאלה שראו סתם משהו עצוב, או שבירת מוסכמות (יכול להיות שזה מה שזעזע אותך..) אז תודה על ההמלצה ("תרגעי"), אבל אני חייבת לשאול אותך האם היא מכוונת לבנאדם הנכון.
ב' - אף אחד לא צריך אנגלית בארץ שלנו, השפות הרשמיות הן ערבית ועברית (בתנאי שלא רוצים להכנס למוסד אקדמי, כי אז צריך לעבור ת'פסיכומטרי), אבל מה שאנחנו גם לא צריכים זה כפייה. לארץ העברייה שלנו יש הרבה אזרחים שהשפה הכי נוחה להם אינה עברית, או שסתם מעדיפים לשמור על אופקים רחבים יותר...אבל אם כבר מדברים על להגיד דברים שאין לאף אחד זכות להגיד לשני - אני פותרת אותך מלהכנס לכל יצירה שתופיע בה אות יוונית כלשהי.
טוב, לא תכננתי להאריך כ"כ בתגובתי אלייך, כי סה"כ מדובר על רישום בעיפרון - שיש הרבה בארץ בכלל ובאתר שלנו בפרט, אבל מה שנדיר כאן (למזלנו) והייתי חייבת להגיב לזה, זה תגובות כאלה חסרות טעם, עניין וערך.
שיהיה לך יום נפלא.
מיבלאש.
[ליצירה]
מקסים!!!! אני מכירה כ"כ הרבה וריאציות ל"עץ הנדיב", ואף לא אחת מצליחה כמו השיר הזה! אולי אני חשודה לדבר, אחרי שרב היצירות שלי עוסקות בקשר בין האדם לעולם הצומח, אבל עדיין - ישר לאהודות!
תודה!
[ליצירה]
לי קצת מפריעה הגישה הנואשת הזאת בחיפוש אחר מכסים ... יש גם אנשים שאולי מעדיפים להשאר לבד... אבל השיר חמוד מאוד. (אהבתי את סוגי המיכסים השונים... ובפאב מחפשים בירה טובה כמובן!!!)
תודה
[ליצירה]
איך היה אמור להיות הסימן הזה שמשמעותו - "התרשמתי, סחטיין"?
*?
#?
הייתי רוצה להגיב בניתוח עמוק של המשפטים, של המבנה המעניין, השימוש הנהדר ב"הנאות נעות", אבל אני אשאיר את זה לאלה שמסוגלים לכך בצורה יותר מוצלחת ממני...
אז ...התרשמתי, סחטיין!
תגובות