[ליצירה]
אני מניח שזה אכן שיר בדיחה (כתוב בכשרון). אני חושב שזו אכן ביקורת עצמית עם חיוך ממזרי. אם טעיתי, תקו אותי.
כעת תגלה מי אתה, שמסתתר תחת השם קפטן פיקארד.
[ליצירה]
מדהים!!! אפשר קצת לשפר את החריזה, אבל בסה"כ ממש ממש ממש חמוד - הרעיון והביצוע (:
אני אישית אהבתי.
ודווקא אני לא חושבת שצריך להוסיף פיסוק, במיוחד בשורה האחרונה שחוסר הנקודה מדגיש ש-אין סוף...
[ליצירה]
אנימציה.. העלית בי געגועים... העלה האחרון, מקץ עשרים שנה, השוטר וההמנון ועוד אחד ששכחתי את שמו.. זה מה שאני מכירה של הנרי.. אוח, בנאדם גאוני..