[ליצירה]
102
שלום לכם וגם ברכה!
אורי מה שלום אחותך?
ושל עדי, והבל גם
מה בכלל נסגר איתם?
השרשור הזה פורח
ומגבולותיו בורח-
אנשים רבים נוספו
ואפילו נסחפו
להציע שידוכים
מוזרים ומופרכים
ילך לו איש ה"עם" עם "בלי"
הציע איש ההבלים
ואת עצמה עדי הציעה
(חייב לומר- זה די מפתיע...)
איני רוצה לדעת כבר
לאן יוביל הטירוף המשורשר,
כי גם ל"כיפה" הוא הגיע
וזה אותי כלל לא מרגיע
רק אבקש לי בקשה
שבאמת היא לא קשה:
התחילו שוב למנות תגובות
והתחשבו לא רק באבות
רוצה אני להיות חתום
על תגובה 100,אם העניין לא סתום
ואם אפשר שלא למנות
את הכפילות של הבנות
ש"התפלקה" להם תגובה
ואותי קצת איכזבה
שלחו נא לי פרס ניחומים
ונפגש ביום מן הימים.
(חייב להוסיף כאן: מישי,נפגש ביום מן הימים, בתאריך שיהיה נוח לי!)
[ליצירה]
אויש
אמנם התפרסם מזמן
אבל שווה תגובה בכל רגע נתון.
כתוב מעולה,סרקזם במקומות הנכונים, ואכן עצוב.
הרמיזה של "האבחון הפסיכיאטרי" הייתה מצמררת.
תמשיכי לרקום כל מה שנדמה לך.
[ליצירה]
112
חרזתי בשרשור לרוב
על כן חזרתי שוב לכתוב,
כאן בחשוון נטול החגים
שאין כלל צורך להדגים-
כי זה הרי עניין ידוע
שב"מר"-חשוון אין שום אירוע
וחודש זה הוא די מנחוס
ולי מביא את הביעוס
למרות שביקרתי בלשכת הגיוס
ומה שעשיתי שם-סוד כמוס!
לא אגלה ולא אספר,
אך זמן לחרוז כעת יש לי יותר...
ולכן אציע לחודש המר,
למרות שהוא בעוד רגע נגמר-
להמציא איזה חג או רק "מועדון"
ואת שם החג ה "מר" נהפוך ל"אדון"...
[ליצירה]
ע.יעל
לגבי הכותרת- במקום שנקרא "עין יעל" בכביש הישן
מי-ם לגוש עציון יש כל מיני סדנאות יצירה לילדים ומגיעות לשם קייטנות לרוב. סתם לידע כללי.
למה "אין יעל"? אני משער שזה קשור לדעת הכותב בנדון. זה ממני והלאה.
[ליצירה]
איך אומרים קצין במרוקאית?
נגדים מאז ומתמיד לא ניחנו בשכל מיותר, ואלה שכן, לקו כנראה בעיוורון צבעים- הוא לא ראה את הכומתה שלך?
אני רק חושב איך יגיבו הגולנצ'יקים לעובדה שהמח"ט שלהם נחלאווי. לא נורא, נתגבר.
תגובות