כמו הילדים בקייטנה,
כותבים ציורים לא מדויקים.
עם מכחול עבה, טבול גואש,
בסדנת יצירה, מציירים "לא יודע".
כשיגמרו, ירוצו אל המדריך וישאלו
"נכון זה מכוער ומגעיל?"
ממש כמוהם.
ושלא ינהגו כך,
הם שימכרו את עמלם.
יפה מאוד.
למרות הדימוי הברור והיוצר-אווירה נשמרת בשיר חידתיות ברוכה ועולות שאלות על קהל ויצירה,על רצון ,הגשמה ודימוי עצמי.רק את הכותרת לא הבנתי,אבל אני לא מתלוננת.. :)
לגבי הכותרת- במקום שנקרא "עין יעל" בכביש הישן
מי-ם לגוש עציון יש כל מיני סדנאות יצירה לילדים ומגיעות לשם קייטנות לרוב. סתם לידע כללי.
למה "אין יעל"? אני משער שזה קשור לדעת הכותב בנדון. זה ממני והלאה.
[ליצירה]
שלא תגיד שאין..
יפה מאוד.
למרות הדימוי הברור והיוצר-אווירה נשמרת בשיר חידתיות ברוכה ועולות שאלות על קהל ויצירה,על רצון ,הגשמה ודימוי עצמי.רק את הכותרת לא הבנתי,אבל אני לא מתלוננת.. :)
[ליצירה]
ע.יעל
לגבי הכותרת- במקום שנקרא "עין יעל" בכביש הישן
מי-ם לגוש עציון יש כל מיני סדנאות יצירה לילדים ומגיעות לשם קייטנות לרוב. סתם לידע כללי.
למה "אין יעל"? אני משער שזה קשור לדעת הכותב בנדון. זה ממני והלאה.
[ליצירה]
אדון זר בתוכם,
תתפלא,
אבל גם לחילונים קוראים שירה, ואף מכבדים אותה.
הבעיה בבמה, היא שקשה יותר למצוא חומר יפה וטוב,
בגלל הפופולריות הרבה של במה חדשה,
ויש יותר מדי יוצרים כאלה:
http://stage.co.il/Authors/84
ואף הרבה יותר גרועים מכך.
אם תרצה, אמצא לך מיד משוררים לרוב,
המושפעים מכל הנתנים למיניהם, מרחל, ביאליק, מטשרנחובסקי, מגולדברג,
ואף משוררים 'חדשים' יותר כיונה וולך, כזלדה, כיצחק שלו,
מי שתרצה.
סליחה על ניצול השיר.
תגובות