זה לא מפריע לך? (ואני מתכוון לעניין של לקיחת משפטים די מפורסמים והצגתם כמשפטים מקוריים שלך)
כי חבל, על סמך השיר שלך יש לך הרבה מה לכתוב, ובצורה יפה, שיבוא מהראש שלך ולא של אחרים.
א: כמו שיש ברשימת היצירות סיווגים של שירה, סיפורת, שיר בדיחה, ועוד, ישנו סעיף שנקרא :'ציטוט'. לשם זה שייך. ואם אתה מפרסם משפטים שהם לא שלך תחת הערך 'במשפט אחד', משמע - אתה מציג את זה בתור יצירה שלך.
ב: עצם היותם מפורסמים יותר או פחות, לא נוגע כהוא זה להערה שקיבלת.
ג: אין לי שום כוונה לפגוע או להעליב, אני מאמין שעשית את זה בתום לב, ואם פגעתי -סליחה.
[ליצירה]
זה לא מפריע לך? (ואני מתכוון לעניין של לקיחת משפטים די מפורסמים והצגתם כמשפטים מקוריים שלך)
כי חבל, על סמך השיר שלך יש לך הרבה מה לכתוב, ובצורה יפה, שיבוא מהראש שלך ולא של אחרים.
[ליצירה]
א: כמו שיש ברשימת היצירות סיווגים של שירה, סיפורת, שיר בדיחה, ועוד, ישנו סעיף שנקרא :'ציטוט'. לשם זה שייך. ואם אתה מפרסם משפטים שהם לא שלך תחת הערך 'במשפט אחד', משמע - אתה מציג את זה בתור יצירה שלך.
ב: עצם היותם מפורסמים יותר או פחות, לא נוגע כהוא זה להערה שקיבלת.
ג: אין לי שום כוונה לפגוע או להעליב, אני מאמין שעשית את זה בתום לב, ואם פגעתי -סליחה.
[ליצירה]
תגובה מצחיקה
ולתגובתי בנושא,
אני חדש באתר הזה, ואולי לכן מאוד הצחיק אותי כשקראתי את ה"יצירה" שנמצאת ב"במשפט אחד" ושצפו בה הכי הרבה פעמים, "נו, באמת...".
אז החלטתי לנסות את מזלי, ומסתבר שזה לא היה היום שלי.
זה התחיל בכישלון במבחן תיאוריה, שאגב הוא הבסיס הכואב ל"יצירה" המדהימה הזאת, שעוררה כל כך הרבה אמוציות ודעות אישיות, מה"בוידם" של כל מיי אנשים.
לאחר ה"כישלון" בתיאוריה מסתבר שגם נכשלתי פה...
עמכם הסליחה...
מקווה שתבינו אותי, ואם בכל זאת תרצו שאני יוריד את ה"יצירה" הקצרה והקולעת הזו, אקבל זאת בהבנה, ואשאיר אותה באתר (בצחוק...).
[ליצירה]
אני חדש ואולי לכן אני רואה את זה יותר טוב.
אחת הבעיות העיקריות היא שאתם מגיבים דווקא לדברים הפחות יפים ופחות יצירתיים.
אם רק הייתם מגיבים לדברים המעניינים שהיוצרים כותבים ומעודדים אותם בתגובות, או נותנים ביקורת בונה אז התגובות היו לגיטימיות.
אבל במצב הזה שכמעט כל אחד מגיב בברוטליות, יש לזה שתי בעיות, גם בעיית דרך ארץ (אומנם אני לא מכיר אף אחד אבל בהחלט לא הייתי רוצה שיקראו לי "בגיל הטפש עשרה" גם אם הייתי בגיל הזה)
הבעייה השנייה היא השחצנות לקבוע מה בן אדם חשב ומה הוא ניסה להכניס ליצירה.
אם ישנן הערות על הדרך שבה המחשבה עברה ליצירה כגון מעבר מעורפל מידי (ולכן לא מבינים מה הוא רצה) זה לגטימי להגיב, להעיר ולהאיר.
אבל להגיד לי שהיצירה חסרת כל מחשבה זה כבר בלתי נסבל, א נ י כתבתי אותה ולא אתם.
סליחה אם פגעתי במישהו או במשהו (כסא ליד המחשב, שולחן, ספר וכד').
שיהיה לכם יום!
תגובות