.."וואו,מדהים,משגע!" (והמבין יבין)
באמת תמונה מושלמת לטעמי, אמירה חדה וברורה, פוקוס שמדגיש,ולמרות שלא התכוונת-יש שילוב של כחול וכתום, מה שיוצר פרדוקס משעשע.
ברוך הבא בצל קורתנו!
חברים יקרים-
לרגל שנה לגירוש, התמונה מוצגת ב"מרכז בגין" בירושלים במסגרת תערוכה של אומני בנימין.
ממולץ מאד לבוא,להתרשם, לראות ולזכור.
התערוכה תהייה פתוחה עד ט"ו באב.
בשורות טובות,
יוחאי.
[ליצירה]
.."וואו,מדהים,משגע!" (והמבין יבין)
באמת תמונה מושלמת לטעמי, אמירה חדה וברורה, פוקוס שמדגיש,ולמרות שלא התכוונת-יש שילוב של כחול וכתום, מה שיוצר פרדוקס משעשע.
ברוך הבא בצל קורתנו!
[ליצירה]
אריה, אסתכן ואומר שנראה לי שזו התמונה הכי יפה שפרסמת...,
-משחק יפה של אור וצל והשחור לבן רק מדגיש עוד יותר,
-קצת חבל שהתמונה ממורכזת מידי (האובייקט, האיש מידי במרכז!)
ואגב אותי התמונה החזירה קצת לימי החגים- מעניין למה...
יישר-כח!
[ליצירה]
פלאש
א. פשוט לפי הצבע הלא טבעי והלבן משהו..
ב. מאחורי אבנים מסויימות יש כמו מסגרת קטנה של צל (רואים מסגרת אחת כזאת מתחילה המפינה השמאלית התחתונה)- מקווה שאת מבין למה התכוונתי
[ליצירה]
אז ככה חברים-
האמת שאין לי מושג למה קראתי לתמונה ככה פשוט זה המחשבה הראשונה שעלתה לי, יכול להיות שלא ממש מתאים אבל לי זה אומר.
"אין מילים"- התמונה במקור (בקובץ הדיגיטלי שלה) היא הרבה יותר גדולה ואני חייב לצמצם אותה כדי שהיא תעלה לאתר, אלה הם חיינו....
חנוכה שמח וחודש טוב לכולם!
[ליצירה]
בחיי שלא הבנתי מה הקטע.... (ואולי בגלל שאני לא יודע על איזה שיר של ברי אתה מתכוון) אבל בכל מקרה גם אם אתה רוצה לתאר מציאות מסויימת של מישהו מסכן ואומלל יש דרכים יותר אנושיות ויפות לעשות את זה.
ואגב אם ממש חסר לך הקטע של זוועה וסיוטים אתה יכול ללכת לראות סרטים בסגנון- יש כאלה בשפע!
[ליצירה]
א. ברכה הבאה ל"צורה" איזה כיף שיהיו כאן עוד צלמים!
ב. תמונה מעניינת אולי הייתי סוגר צמצם עוד קצת כדי שגם הקיר יהיה חד, קצת חבל שהחלק העליון של המעוין חתוך...
מותר לשאול איפה זה?
[ליצירה]
ישי שור צר לי לאכזב אותך אבל אני לא רואה שום אמונה בתמונה הזאת אני רואה רק זיכרון מריר וכואב (ניצן שזה לא שאני חושב שאת חסרת אמונה או משהו רק ספציפית לתמונה הזאת)
-תמונה מעניינת שאומרת המון למרות החד ממדיות שלה!
יישר-כח
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
תגובות