זה קצת הורס כשאתה קורא לתמונה בשם "חממות". כי זה בלי לשם לב ישר מגביל את הדימיון למשהו ספציפי.
לדעתי מי שיש לו מעט דימיון או מחשבה , לא יראה בתמונה הזו דווקא חממות.
לדעתי, ובאמת רק לדעתי, תחשוב מעט מה את מנסה להעביר בתמונות..... (אולי זה נשמע שולי. אבל לדעתי יש משמעות בשם שבוחרים לתמונה.....)
זה קצת הורס כשאתה קורא לתמונה בשם "חממות". כי זה בלי לשם לב ישר מגביל את הדימיון למשהו ספציפי.
לדעתי מי שיש לו מעט דימיון או מחשבה , לא יראה בתמונה הזו דווקא חממות.
לדעתי, ובאמת רק לדעתי, תחשוב מעט מה את מנסה להעביר בתמונות..... (אולי זה נשמע שולי. אבל לדעתי יש משמעות בשם שבוחרים לתמונה.....)
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
[ליצירה]
זה קצת הורס כשאתה קורא לתמונה בשם "חממות". כי זה בלי לשם לב ישר מגביל את הדימיון למשהו ספציפי.
לדעתי מי שיש לו מעט דימיון או מחשבה , לא יראה בתמונה הזו דווקא חממות.
לדעתי, ובאמת רק לדעתי, תחשוב מעט מה את מנסה להעביר בתמונות..... (אולי זה נשמע שולי. אבל לדעתי יש משמעות בשם שבוחרים לתמונה.....)
[ליצירה]
זה קצת הורס כשאתה קורא לתמונה בשם "חממות". כי זה בלי לשם לב ישר מגביל את הדימיון למשהו ספציפי.
לדעתי מי שיש לו מעט דימיון או מחשבה , לא יראה בתמונה הזו דווקא חממות.
לדעתי, ובאמת רק לדעתי, תחשוב מעט מה את מנסה להעביר בתמונות..... (אולי זה נשמע שולי. אבל לדעתי יש משמעות בשם שבוחרים לתמונה.....)
[ליצירה]
רוני-
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
תמונה יפה
אולי הייתי מנסה קצת להתכופף ולצלם את הכיסא עם קצת יותר מרחבים של הים אבל זה הסתכלות שלי וכמה כיף שלכל צלם יש את ההסתכלות והראיה שלו.
[ליצירה]
נראה לי....
בס"ד
שהקטע הזה רדוד מאד לעומת מה שהרגשת בארוע עצמו.
ואם כבר הזכרת את השירים ששרתם שם, אני אישית כבר לא מסוגל לשמוע חלק מהשירים, נמאס מהקטע הזה שמנסים כל פעם לחזור ולחוות מחדש את החוויה ע"י השירים ולא מבינים שככה רק שוחקים אותם,
מעניין אותי לדעת אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני ואשמח לשמוע תגובות ולפתוח דיון בנושא...
[ליצירה]
א. ברכה הבאה ל"צורה" איזה כיף שיהיו כאן עוד צלמים!
ב. תמונה מעניינת אולי הייתי סוגר צמצם עוד קצת כדי שגם הקיר יהיה חד, קצת חבל שהחלק העליון של המעוין חתוך...
מותר לשאול איפה זה?
[ליצירה]
לשאלתכם...
א. התמונה צולמה בחוף פלמחים- חוף מהמם>!!!
ב. קצת בתחום המקצועי- התמונה כמובן צולמה בצמצם סגור לגמרי, (הטישטוש של הצדפים הקרובים הוא בגלל השם מאד קרובים..) בעז"ה אני יעלה לאתר תמונה דומה עם צמצם פתוח ותראו את ההבדל....
תגובות