[ליצירה]
תמונה חביבה,
א. גם כאן וגם ב"יונתי תמתי" התמונה ממורכזת מידי לטעמי מה שהופך אותה לתמונה שגרתית שרואים בכל מקום- תנסה לצלם את אותה התמונה אבל שהתוכי יהיה בשליש הכי ימני.
ב. השיער שמאחורי העיין קצת שרוף.
מה שכן- המשך יפה לסדרת הציפורים (ש"קצת אחרת" גם כן נתנה משלה לנושא...)
חנוכה שמח!
[ליצירה]
אהבתי את הכותרת (:
תמונה טובה אבל לדעתי היה אפשר להעביר אותה שיפוץ קליל בפוטושופ לרוויית הצבעים... היא טיפה בהירה-אפרפרה וחבל..
סה"כ ממש נחמד אבל מצטרפת לאלו שמעלי במחינת הקומפוזיציה וכו'... (:
[ליצירה]
תודה לכולכם, אכן הפעם כנראה שכלל השלישים כן התאים, ננסה להשפתר להבא :-)
השרוף- חלקו נובע בגלל הדחיסה לגודל של 100KB, במקור השרוף פחות מפריע.
תודה לכם
[ליצירה]
לא מקדימה ולא מאחור.
יונת דואר מצויה בארצינו.
צילום נפלא וכך היא נראית הרקע נהדר ונוצר כתוצאה
של זום מקרוב מאדאל האוביקט שהוא היונה.
תוצאה מרשימה הנותנת למביט בה תחושה של חיות!
עם עוצמה משלה.
הנאתי גדולה ועל כך תודתי:
חיים
[ליצירה]
תודה לכולכם, אכן הפעם כנראה שכלל השלישים כן התאים, ננסה להשפתר להבא :-)
השרוף- חלקו נובע בגלל הדחיסה לגודל של 100KB, במקור השרוף פחות מפריע.
תודה לכם
[ליצירה]
תראה בצילום, אני כן קצת מבין, בנוסף, גם אורך המוקד משפיע על עומק השדה.
בצילום עצמו לא היתה לי אפשרות לבצע עומק שדה טוב יותר בתנאים הנתונים, במיוחד בגלל שהדברים שמפריעים מאחורה קרובים מאוד ל"מקדש", כנראה שבשביל צילומים איכותיים נצטרך לחכות לבית המקדש עצמו, מסתבר שאין קיצורי דרך באמצע.
שבוע טוב
[ליצירה]
שלום לכולם,
אני מתנצל שאני עונה רק עכשיו,
להדס- צילום מטבעו הוא דבר קיים, אחרת זה היה ציור או כל דבר אחר, מילום מטבעו הוא תיעוד, וזה משפיע על כל אחד בצורה שונה, לי באופן אישי הצילום הזה לפני יום הכיפורים כן עורר בי את התשוקה לבית המקדש, ד"א זה צולם דווקא ביום.
לתמי- תודה רבה.
ל"כואבת כל כך"-על מה היתה הבגרות שלך?
וליוחאי- אני מודה, ביצעתי טישטוש של מה שנמצא מאחורי בית המקדש, מעבר לזה כל השאר נעשה בצילום עצמו, צר לי שעומק השדה הטיבעי שהשגתי עם העדשה לא סיפק אותי למרות שהייתי על הצמצם הפתוח ביותר, בנוסף, שרוב מה שניתן לעשות היום בפוטושופ, ניתן היה להיעשות בצילום רק שזה עלה הרבה יותר, מה שכן, גודל הקובץ שהאתר מתיר, דורש דחיסה מאוד גבוהה שפועת באיכות התמונה וחבל
[ליצירה]
לאביב וסתיו- תנחומי
לסתיו לשם- תודה לך, להבדיל, גם על יעקב אבינו נאמר "איש תם" והסיפור עם עשיו ידוע, ולא ממש מעיד על תמימות.
להדס- תודה לך, ותמיד אפשר ללמוד
לחיים- תודה לך, אכן התמונה צולמה ממרחק של פחות מ-2 מטר לדעתי ב- 450MM זום
[ליצירה]
תודה לסתיו ולטל
ולתמי- כמובן שזה היה מוקדש לך ליום הולדתך ביום רביעי שעבר, אבל מסיבות טכניות (אמרתי לך לא לצחוק עלי) זה לא ממש יצא.
ואם את רוצה את התמונה מודפסת, את יודעת מה את צריכה לעשות בנידון (לדאוג לעבודה:))
[ליצירה]
תודה לך
אשמח לשמוע הצעות שונות לשמות, אני לא כל כך חזק בקטע של השמות.
ביום חמישי שלפני תשעה באב התקיימה שרשרת אנושית בין יישובי הגוש, ושם פגשתי את הילד החמוד הזה.
ויהי רצון שנזכה לגואלה שלימה במהרה