ענק!
אני מסכימה עם החתלתול. זה לא פעם ראשונה שבלי הכותרת בכלל לא הייתי שמה לב לפרטים חשובים בתמונה. פשוט יש לך עין מדהימה (ונראה לי שאת מאמנת אותה...)
הפוקוס מעולה, ולדעתי השמיים הכחולים דווקא מוסיפים תקווה כזאת.
לצערי אני מכירה מקרוב מאוד את הבעיה הזאת של תמונה באיכות מעולה שמתפקששת כשמעלים אותה למחשב.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
אני מוכרחה לסנגר על המצלמה שלי (canon 300AV המצוינת) ולומר כי איכות התמונות המקורית טובה וחדה בהרבה! פשוט בשביל שאוכל לחלוק אותן אתכם אני צריכה להקטין אותן ולשנות רזולוציה, מה שפוגם מעט באיכות.
ו..תודה רבה לכל המגיבים.. זה משמח ומעשיר בכל פעם מחדש :-)
זה, עושה חלל בלב לראות תמונה כזאת, חזק!!
לראות כך איך חגי תשרי על סמליהם נאכּלו מבפנים ונותרו כמו מוצאים להורג על העץ. זה כמו לראות איך עלי האביב נושרים בסתו.
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ענק!
אני מסכימה עם החתלתול. זה לא פעם ראשונה שבלי הכותרת בכלל לא הייתי שמה לב לפרטים חשובים בתמונה. פשוט יש לך עין מדהימה (ונראה לי שאת מאמנת אותה...)
הפוקוס מעולה, ולדעתי השמיים הכחולים דווקא מוסיפים תקווה כזאת.
לצערי אני מכירה מקרוב מאוד את הבעיה הזאת של תמונה באיכות מעולה שמתפקששת כשמעלים אותה למחשב.
prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
וואי זה מקסים!
זה כל פעם מדהים אותי מחדש כמה יופי את יכולה להוציא מהטבע הלכאורה "פשוט" שם בחוץ...
את חייבת לשלוח את התמונות שלך לתחרויות, את כישרונית בטירוף!!
ליתוש.
[ליצירה]
.
בעקבות מסרים אישיים שקיבלתי.. רק רציתי להצהיר שזוהי תמונה מקורית ולא ערוכה במחשב. היא צולמה ממרפסת בקומה העשירית של בניין המשקיף לשדות פתוחים (תמונה מדהימה לכשעצמה).
העולם שלנו מלא במראות בלתי נתפסים..
[ליצירה]
<מנערת אבק מעל דף היוצר שלי..>
אני איתך באמירה. החוסר בצנזורה באתר גרם לקליקה איכותית להפוך למועדון "כל-היודע-לומר-חרוז-תפוז". יכולה להעיד על עצמי שזו הסיבה שהפסקתי להתארח כאן.
[ליצירה]
ניצן, הרעיון הוא בדיוק אותן זוית, קומפוזיציה וכו שמצאת בהן עניין. תמונה לשם התמונה, לא הרבה יותר.:-) והכותרת? שילוב של הקשר בחבל והווסט הזרחני במושב הקדמי..
ושובן המשמח של יצירות החזותי לאתר הוא בזכות מנחם, שעמל קשות (וסבל את הניג'וזים שלי), היפ-היפ-הוריי!
[ליצירה]
שם בדוי- זה כמו להפגין נגד ניסויים בבע"ח אל מול הכור בדימונה. נכון, זה חשוב, אבל זה לא המקום המתאים.
ניצן- לא, אמירה אינה מספיקה בכדי להפוך תמונה לצילום אומנותי. היא אמורה לבוא בנוסף לעיצוב ויזאולי: קומפוזיציה, מיסגור כלשהוא, מיקוד, עומק שדה וכו וכו.
תגובות