[ליצירה]
השילוב של פירות ההדר והפמוטים יצרו כאן אווירה "קדושה" אפשר לומר, אולי רוחנית. ואת זה אהבתי. אבל הפלאש על העלה התוחם מלמעלה ממש-ממש מפריע לתמונה, אפילו שהוא מטושטש.
הצל המאפיל את הפסל בדיוק באמצעו יוצר אמירה יפה בעיני, מין צניעות, משחק של גלוי ונסתר.
הייתי מטה את הפסל קצת ימינה, להשיג זווית שתופסת גם קצת מהפרונט שלו, לקבל עומק.
סה"כ נחמד, מחכה לראות עוד.
[ליצירה]
["דלה ומצה דבש יערה / דע ורדוף! דע יקירה!" -
לא עושה לי טוב. אולי בגלל שאני מהצד של ה"יערה" וה"יקירה", וזה לא נראה לי נעים במיוחד להיות נדלית, ממוּצה ורדוּפה...]
[ליצירה]
שלום אמא שלום
תודה על תגובתך.
אכן, אין איזון בבית זה , המציין את מידת החסד,דהיינו אהבה ונתינה אין סופית....חונקת .
אין גם איזון בבית הימני המייצג את מידת הגבורה ובהקשר של השיר ביקורת עצמית עזה ושיפוטית.
חפשי את האיזון בבית האמצעי, מידת התפארת...
דודי
[ליצירה]
כמוס.
אהבתי את "טביעות האצבע" הכתומות והשורות הכחולות,
את ההערה הכתובה באלכסון ובכתום,
וגם את הכתב, על אף שניכר בו המאמץ להיות מסודר,
הוא לא לגמרי מאופק, וזה יפה.
בסוד החדרי"ם אינני מתמצאת, אז כנראה שאשאר מעבר לפרגוד:)
שבוע מדהים בטובו
כּנרת
[ליצירה]
ל ובין אור לחושך
אכן...
אך לא מכוונו של קורח, אלא באהבה רבה...
סבורני שכל בני האדם קדושים, ללא הבדל דת מין וגזע.
כולנו חלק ובתוך האלוקות וחביב אדם שנברא בצלם...
[ליצירה]
אינני יודע
מתקרבת, אינני יודע בת כמה הנערה. 16?
מילולית טובה, זה לא בדוק,ניסיתי לדבר איתה,אך לא הצלחתי. אני מניח שהיא אמה לפי שפת הגוף שלהן.
תודה לכן על התגובות
דודי
[ליצירה]
אהבת האדם
משתדל לכתוב זאת לשם שמים:מפריע לי שדווקא הציבור החרדי, שרואה עצמו כמחזיק דגל הדת, נגוע בנושא 'אהבת ישראל' ו'אהבת האדם' בכלל.
שהרי נאמר 'חביב אדם שנברא בצלם-חיבה יתרה נודעת לו שנברא בצלם'. ואמר ר''ע: 'ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה' ואמר הלל:' מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך' וכן על עבירות שבין אדם לחבירו אין יוה''כ מכפר עד שירצה את חבירו...
ומי חרש אילם?!
[ליצירה]
למשורר תקווה
תודה רבה לך.
עיינתי במאמר שציינת.
אכן מפעמת בי שאיפה,כמיהה זאת...מאוד...
אמנם , באופן גלוי לפחות , כוונתי הייתה אחרת, אם כי ניתן לפרש את השיר כפי שפירשת.
כל טוב לך , ויהי נעם ה' עליך...
דודי