השילוב של פירות ההדר והפמוטים יצרו כאן אווירה "קדושה" אפשר לומר, אולי רוחנית. ואת זה אהבתי. אבל הפלאש על העלה התוחם מלמעלה ממש-ממש מפריע לתמונה, אפילו שהוא מטושטש.
הצל המאפיל את הפסל בדיוק באמצעו יוצר אמירה יפה בעיני, מין צניעות, משחק של גלוי ונסתר.
הייתי מטה את הפסל קצת ימינה, להשיג זווית שתופסת גם קצת מהפרונט שלו, לקבל עומק.
סה"כ נחמד, מחכה לראות עוד.
[ליצירה]
השילוב של פירות ההדר והפמוטים יצרו כאן אווירה "קדושה" אפשר לומר, אולי רוחנית. ואת זה אהבתי. אבל הפלאש על העלה התוחם מלמעלה ממש-ממש מפריע לתמונה, אפילו שהוא מטושטש.
הצל המאפיל את הפסל בדיוק באמצעו יוצר אמירה יפה בעיני, מין צניעות, משחק של גלוי ונסתר.
הייתי מטה את הפסל קצת ימינה, להשיג זווית שתופסת גם קצת מהפרונט שלו, לקבל עומק.
סה"כ נחמד, מחכה לראות עוד.
[ליצירה]
נגה נגה
אני מסכים איתך.
זוהי קבוצה של פליטים שהגיעו מ מיאנמר(בורמה לשעבר).הם חיים בתת תנאים. מדריכי הטיול לקחו אותנו לשם בכדי שניתן להם אוכל.
לאחר מכן, שאלתי אותה אם אני יכול לצלם, או לפחות ניסיתי במעין פנטומימה מצחיקה. היא לא הגיבה כלל. קרבתי את המצלמה אל עיני והמתנתי, היא לא זזה ולא הסתובבה. אז העליתי אותה אל עיני וצילמתי. ניסיתי לפחות להיות בסדר...
דודי
[ליצירה]
אפרופו ארווין יאלום
ניסיתי לקרוא את ''כשניטשה בכה'', שמעתי על הספר כה רבות...
רק בגלל הכבוד שרוחשים לספר ובגלל שקיבלתי אותו מחבר טוב, רופא מעמיק ומשכיל, קראתי שלשה רבעים ממנו.
לא יכולתי להמשיך יותר, כה רכילותי ועוסק באינטריגות,ממש טלנובלה. גם לא מעמיק בכלל.
לא יכולתי יותר להמשיך לקרוא.
מה דעתכם המלומדת על הספר?
[ליצירה]
לפוטו אלבום
האירוטיקה קיבלה קונוטציות שליליות בשל התנהגותינו אנו, בני האדם.
בשורשה, היא מעשה יצירה, מעשה בריאה, בבחינת: ''שלשה שותפים לו לאדם''...
שורש א לוקה ממעל, ניצוץ נשמתינו, מתבטא ביכולות שלא ניתנו אף למלאכים:בבחירה שלנו, ברצון שלנו וביכולת היצירה שלנו.
גם שיר השירים הוא קודש קודשים...
יכולתנו לחוות עונג, נעוצה בספירת הכתר שלבושו החיצוני הוא הרצון, והפנימי הוא עונג...
מאחל לכולנו שנזכה לחוות את הא לקות בצורה נשגבה, בתוך מעשה האהבה...
תגובות