השילוב של פירות ההדר והפמוטים יצרו כאן אווירה "קדושה" אפשר לומר, אולי רוחנית. ואת זה אהבתי. אבל הפלאש על העלה התוחם מלמעלה ממש-ממש מפריע לתמונה, אפילו שהוא מטושטש.
הצל המאפיל את הפסל בדיוק באמצעו יוצר אמירה יפה בעיני, מין צניעות, משחק של גלוי ונסתר.
הייתי מטה את הפסל קצת ימינה, להשיג זווית שתופסת גם קצת מהפרונט שלו, לקבל עומק.
סה"כ נחמד, מחכה לראות עוד.
[ליצירה]
השילוב של פירות ההדר והפמוטים יצרו כאן אווירה "קדושה" אפשר לומר, אולי רוחנית. ואת זה אהבתי. אבל הפלאש על העלה התוחם מלמעלה ממש-ממש מפריע לתמונה, אפילו שהוא מטושטש.
הצל המאפיל את הפסל בדיוק באמצעו יוצר אמירה יפה בעיני, מין צניעות, משחק של גלוי ונסתר.
הייתי מטה את הפסל קצת ימינה, להשיג זווית שתופסת גם קצת מהפרונט שלו, לקבל עומק.
סה"כ נחמד, מחכה לראות עוד.
[ליצירה]
אפרופו ארווין יאלום
ניסיתי לקרוא את ''כשניטשה בכה'', שמעתי על הספר כה רבות...
רק בגלל הכבוד שרוחשים לספר ובגלל שקיבלתי אותו מחבר טוב, רופא מעמיק ומשכיל, קראתי שלשה רבעים ממנו.
לא יכולתי להמשיך יותר, כה רכילותי ועוסק באינטריגות,ממש טלנובלה. גם לא מעמיק בכלל.
לא יכולתי יותר להמשיך לקרוא.
מה דעתכם המלומדת על הספר?
[ליצירה]
אהבת האדם
משתדל לכתוב זאת לשם שמים:מפריע לי שדווקא הציבור החרדי, שרואה עצמו כמחזיק דגל הדת, נגוע בנושא 'אהבת ישראל' ו'אהבת האדם' בכלל.
שהרי נאמר 'חביב אדם שנברא בצלם-חיבה יתרה נודעת לו שנברא בצלם'. ואמר ר''ע: 'ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה' ואמר הלל:' מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך' וכן על עבירות שבין אדם לחבירו אין יוה''כ מכפר עד שירצה את חבירו...
ומי חרש אילם?!
[ליצירה]
נגה נגה
אני מסכים איתך.
זוהי קבוצה של פליטים שהגיעו מ מיאנמר(בורמה לשעבר).הם חיים בתת תנאים. מדריכי הטיול לקחו אותנו לשם בכדי שניתן להם אוכל.
לאחר מכן, שאלתי אותה אם אני יכול לצלם, או לפחות ניסיתי במעין פנטומימה מצחיקה. היא לא הגיבה כלל. קרבתי את המצלמה אל עיני והמתנתי, היא לא זזה ולא הסתובבה. אז העליתי אותה אל עיני וצילמתי. ניסיתי לפחות להיות בסדר...
דודי
תגובות