[ליצירה]
שלום אמא שלום
תודה על תגובתך.
אכן, אין איזון בבית זה , המציין את מידת החסד,דהיינו אהבה ונתינה אין סופית....חונקת .
אין גם איזון בבית הימני המייצג את מידת הגבורה ובהקשר של השיר ביקורת עצמית עזה ושיפוטית.
חפשי את האיזון בבית האמצעי, מידת התפארת...
דודי
[ליצירה]
אפרופו ארווין יאלום
ניסיתי לקרוא את ''כשניטשה בכה'', שמעתי על הספר כה רבות...
רק בגלל הכבוד שרוחשים לספר ובגלל שקיבלתי אותו מחבר טוב, רופא מעמיק ומשכיל, קראתי שלשה רבעים ממנו.
לא יכולתי להמשיך יותר, כה רכילותי ועוסק באינטריגות,ממש טלנובלה. גם לא מעמיק בכלל.
לא יכולתי יותר להמשיך לקרוא.
מה דעתכם המלומדת על הספר?
[ליצירה]
למשורר תקווה
תודה רבה לך.
עיינתי במאמר שציינת.
אכן מפעמת בי שאיפה,כמיהה זאת...מאוד...
אמנם , באופן גלוי לפחות , כוונתי הייתה אחרת, אם כי ניתן לפרש את השיר כפי שפירשת.
כל טוב לך , ויהי נעם ה' עליך...
דודי
[ליצירה]
לפוטו אלבום
האירוטיקה קיבלה קונוטציות שליליות בשל התנהגותינו אנו, בני האדם.
בשורשה, היא מעשה יצירה, מעשה בריאה, בבחינת: ''שלשה שותפים לו לאדם''...
שורש א לוקה ממעל, ניצוץ נשמתינו, מתבטא ביכולות שלא ניתנו אף למלאכים:בבחירה שלנו, ברצון שלנו וביכולת היצירה שלנו.
גם שיר השירים הוא קודש קודשים...
יכולתנו לחוות עונג, נעוצה בספירת הכתר שלבושו החיצוני הוא הרצון, והפנימי הוא עונג...
מאחל לכולנו שנזכה לחוות את הא לקות בצורה נשגבה, בתוך מעשה האהבה...
[ליצירה]
אהבת האדם
משתדל לכתוב זאת לשם שמים:מפריע לי שדווקא הציבור החרדי, שרואה עצמו כמחזיק דגל הדת, נגוע בנושא 'אהבת ישראל' ו'אהבת האדם' בכלל.
שהרי נאמר 'חביב אדם שנברא בצלם-חיבה יתרה נודעת לו שנברא בצלם'. ואמר ר''ע: 'ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה' ואמר הלל:' מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך' וכן על עבירות שבין אדם לחבירו אין יוה''כ מכפר עד שירצה את חבירו...
ומי חרש אילם?!
תגובות