רוצה לצאת למקום ציה,
רוצה ללכת למדבר.
רוצה לקבל מתנה,
רוצה (לא) לדעת דבר.
כמה לחול,
כמה לרוח;
כמה לעץ
ורוצה לנוח.
כמה לגבע,
לעין ולסוף;
כמה לטבע,
שואף לאין סוף.
הגמיעני מכדך
יהמיון גלי,
הרווה צמאוני
א-ל ח''י.
[ליצירה]
ל ובין אור לחושך
אכן...
אך לא מכוונו של קורח, אלא באהבה רבה...
סבורני שכל בני האדם קדושים, ללא הבדל דת מין וגזע.
כולנו חלק ובתוך האלוקות וחביב אדם שנברא בצלם...
[ליצירה]
לפוטו אלבום
האירוטיקה קיבלה קונוטציות שליליות בשל התנהגותינו אנו, בני האדם.
בשורשה, היא מעשה יצירה, מעשה בריאה, בבחינת: ''שלשה שותפים לו לאדם''...
שורש א לוקה ממעל, ניצוץ נשמתינו, מתבטא ביכולות שלא ניתנו אף למלאכים:בבחירה שלנו, ברצון שלנו וביכולת היצירה שלנו.
גם שיר השירים הוא קודש קודשים...
יכולתנו לחוות עונג, נעוצה בספירת הכתר שלבושו החיצוני הוא הרצון, והפנימי הוא עונג...
מאחל לכולנו שנזכה לחוות את הא לקות בצורה נשגבה, בתוך מעשה האהבה...
[ליצירה]
אהבת האדם
משתדל לכתוב זאת לשם שמים:מפריע לי שדווקא הציבור החרדי, שרואה עצמו כמחזיק דגל הדת, נגוע בנושא 'אהבת ישראל' ו'אהבת האדם' בכלל.
שהרי נאמר 'חביב אדם שנברא בצלם-חיבה יתרה נודעת לו שנברא בצלם'. ואמר ר''ע: 'ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה' ואמר הלל:' מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך' וכן על עבירות שבין אדם לחבירו אין יוה''כ מכפר עד שירצה את חבירו...
ומי חרש אילם?!
תגובות