[ליצירה]
יואו, זה מדהים איך לפעמים כל כך מעט מילים יכולות להכיל כל כך הרבה...
אני מרגישה את הכאב, הניסיון לאיפוק, להשלמה ואולי בעצם לא.
היש טעם להלחם?
השיר מקסים, המציאות פחות.
דנדוש.
[ליצירה]
אפרת זה מ-ק-ס-י-ם.
אחח, את טייסת מלאת אומץ,
תשאפי עוד טיפת אויר ותראי
איך מסלולים לפתע נושקים.
(חכם סיני אחד פעם אמר לי שקוראים לזה "סבלנות").
איתך לכל אורך המסלול :)
כּנרת
[ליצירה]
נחמד ממש!
אבל אף אחד לא יתקן עבורך את המידה-גם לא רבנו זצ"ל... את יכולה לבקש הכוונה ועזרה בתיקון בזכות זכותו של רבי נחמן...
אבל את המידה תצטרכי את לעמול עליה ולהשקיע את...
ב"הצלחה...
[ליצירה]
מיכל
תודה על התגובה.
את לגמרי צודקת גם, כמובן. אני כמעט לא מסבירה את שיריי אבל בגלל שמדובר בנושא הקשור בדתנו הקדושה אני רואה בכך חשיבות- כן התכווונתי לעבודת המידות אבל התכוונתי גם קצת לתיקון הכללי :-) כמובן כמובן שהעבודה עצמית. המנחה הוא ר' נחמן.
שאי ברכה,
ב.ה.
[ליצירה]
ההתחלה מצוינת, עם מקצב ודימויים נהדרים.
מהשורה "אני נושאת עמי" מתחיל קצת להתפקשש המקצב הנהדר הזה...
לדעתי המילה "אני" בשורה הזאת מיותרת, היא נוטעת ציפיות לבית חדש (מכיוון שהיא כמו ההתחלה) ולכן שווה להוריד אותה.
"מטען גנטי הצועד איתי "אובר וייט" לכל מקום" לדעתי הוא פרשנות מיותרת- תני לדימיון לעשות את שלו.
גם את הסוף של הקטע עם הספר תהילים כדאי לשנות אבל אין לי רעיון איך.
זהו מצטערת על השפיכה, פשוט לדעתי זה שיר מקסים שרק צריך קצת ליטוש. את כותבת נהדר, תמשיכי...
[ליצירה]
טראגי?אובדן?
בין עצוב לילדותי..
הצבע לא נוח לי בעין ולעומת זאת,צורת הכתיבה הקטועה דווקא משפרת את הקטע כי היא מכניסה בו אינטונציה.
נשקי הרבה,למה לא?!
נ.ב.
גם לאמא שלי יש שפתיים דקות ולי עבות :) (סליחה על חוסר הטאקט)
[ליצירה]
מיכל
תודה על התגובה.
את לגמרי צודקת גם, כמובן. אני כמעט לא מסבירה את שיריי אבל בגלל שמדובר בנושא הקשור בדתנו הקדושה אני רואה בכך חשיבות- כן התכווונתי לעבודת המידות אבל התכוונתי גם קצת לתיקון הכללי :-) כמובן כמובן שהעבודה עצמית. המנחה הוא ר' נחמן.
שאי ברכה,
ב.ה.