[ליצירה]
איפשהו איבדנו אותך! מה פשר הפירורים? ומי זה מה?
למען הביקורת תן לנו שפת קידוד לשירה הזאת!
סתם,,צוחק,,,גש נא לשירתי היא מפותלת לא פחות וגם יותר! נראה לי שיש לך את זה חבוב!
באהבה אבהית
בן
[ליצירה]
את לא צריכה להצטער על כסילות,
בכול אופן שיר נחמד , כתוב בצורה קטסטרופלית עם תחביר של ילד משותק ,
לשיר לא מגיע תגובה, אבל היות והוא מומלץ
אז בעברית כותבים "תצטרכי".
[ליצירה]
אני חושבת שהשיר עדיין לא מעובד מספיק
אני מרגישה שהוא ראשוני
6 השורות הראשונות קורצות בשובבות
ואח"כ השיר הופך "כבד " יותר,החיבור בין חציו הראשון וחלקו השני של השיר נראה מאולץ פחות מעניין,נראה לי שאפשר לעבוד עליו עוד קצת .
*הסוגריים מיותרות לדעתי כיוון שתוכנם "שואב" מאיתנו דמיון ומאכיל אותנו דימוי בכוח
בהצלחה
יוצרת לבן על לבן
[ליצירה]
אני מנסה להרגיש חמלה
מנסה לפחות להרגיש כעס
שלא לדב ר על כמיהה לשנות
אבל האמת הכואבת יותר
היא שאני לא מצליח להרגיש דבר
משהו בסביבה שלי,בצריחת העיתונים
בזוועות הנגלות לי ביום יום הצליח לחסום כל גרעין אידיאל
אני בוש בעצמי
ואיני יודע
חבל