זה מצחיק - אני מתבוננת בכל המצבים שאתה מתאר מנקודת המבט הנשית, וקריאת הדברים מן הזוית שנכתבו לא עוזרת לי בכלל לחוש אהדה. כנראה שבאמת "נשים מנוגה וגברים ממאדים"...
[ליצירה]
זה מצחיק - אני מתבוננת בכל המצבים שאתה מתאר מנקודת המבט הנשית, וקריאת הדברים מן הזוית שנכתבו לא עוזרת לי בכלל לחוש אהדה. כנראה שבאמת "נשים מנוגה וגברים ממאדים"...
[ליצירה]
אני חושב שאין סיבה מוצדקת לחלוקה כזאת.
(מלבד השורה השניה והשלישית בה החלוקה יוצרת מתח מעניין:"ובלהט אדי פינו
החדר חומם")
יצירת מקצב או גימיק אינם סיבה "נכונה" לחלוקה כזאת.
מקווה שהובנתי ,בידידות
לבן על לבן
[ליצירה]
בקרוב מניין יחיד! (:
אני חושב שהשיר קליט וקולך ערב
אבל לקראת סוף השיר ,הקול השני נשמע פחות "רציני" מורגש שהוא מעין "חיקוי" במילים "טוב להודות לה'"
סך הכל אהבתי
ולו רק בגלל ש-2 הקולות שלך הם
תגובות