כנגד ארבע נשים דיברה השדכנית, או בעצם הידידה, או בכלל אשתו של חבר הילדות. נועה היא סטודנטית למשפטים, שנה ג'. בת לאב רואה חשבון ואמא מורה ויוצאת סניף מלאבס. שוכרת ברמת אילן. דתיה, לא חפיפניקית. מתפללת מדי פעם ובשבתות וחגים. מעדיפה הסדרניקים, למרות שהם (by definition) לא יודעים איך להתנהג נכון עם אשה, ובאופן כללי הם צרי אופקים ומרובעים משהו. חשוב לה שיתפלל בקביעות וידע לומר דבר תורה מתקתק על שולחן השבת לאור הנרות. תחביבים: ספרות, למשל רם אורן ונעמי רגן. מתה על סיינפלד וחברים. לא יכולה לחיות בלי מוסיקה טובה. מה לדוגמא? אמממ… גלגלצ, למשל. תמיד בחצאית. תמיד היא מגיעה עד אי שם באמצע הברך. בשלבים מתקדמים יותר, תתוודה בפתאומיות שכבר אינה שומרת על איסור נגיעה. אפילו ורדה מהרדיו אמרה שזה לא טבעי מעל לגיל 20, ובכלל, כולם יודעים שזה רק סייג. תכסה את ראשה לאחר שתינשא, אבל תיתן לשיער לגלוש מתחת לבארט. מוריה היא בחורה תורנית. כזאת, שאם בנוכחותה דבק בלשונך קמצוץ של אבק לשון הרע, חלילה, אז הלך עליך. סיימה בהצטיינות חינוך לגיל הרך במכללה, ושוקלת עכשיו הסבה מקצועית לעבודה סוציאלית. חלומה, להקים קרוואן נאמן בישראל על גבעת טרשים בלב השומרון. מדף הספרים בחדרה גדוש בכל כתבי רב הישוב מעבר יבוק המוחזק על-ידה כרועה הדור. מכל מקום יש לציין, שקיומו של מדף ספרים גדוש אינו דבר של מה בכך. תמיד בחצאית ארוכה וסנדלים, פעם תנכיות והיום קצת יותר אלגנטיות. לאחרונה היא די מצוברחת מאז שסגרו לה את ערוץ 7. רדיו קול חי הוא גלותי מדי בשבילה. בינתיים היא מסתפקת בדיסקים של אהרן רזאל. כיוון שכבר מזמן הפגנות זה פאסה, הבילוי המועדף עליה הוא טיש פורים בישיבת ר"ג. הגר היא דתיה-מכנסיים השוקלת הסבה רוחנית לדתייה-חולצה בלי שרוולים (אבל לא ממש גופיה). לאחר שלבשה חולצה כזו ביום חורף קר, הצטננה קלות. ואולם, בניגוד לדעת רופאת המשפחה היא סבורה שזה בסה"כ עוד אחד מתחלואי הכיבוש המשחית. היא יודעת להעריך מוסיקה טובה ומתה על מיקה קרני וג'ון באאז. הבילויים המועדפים עליה: מסיבה לדתיים-מכנסיים ו/או דתל"שים (סלקטור עם גלאי-מצוות עומד בכניסה), וגם, כנסי יסוד של תנועות שמאל דתיות חדשות ואוונגרדיות (אוהבת ללכת לשם עם אמא ואבא, בד"כ). אם בטעות תביא לה פרח באיזו פגישה, תקוטלג אוטומאטית כשוביניסט הסובר לתומו שאפשר לקנות בחורה איכותית תמורת שלמונים של כמה עלי כותרת ורודים. שרה'לה היא חרדלייטית. לאחר שיצאה עם כל הבחורים שלמדו ביישוב ולא באה על סיפוקה, הסכימה למתן דרישות. אין לה מושג איך נראה דף גמרא, אבל היא תקפיד לכסות את ראשה לאחר החתונה בכיסוי ראש מלא. פאה נוכרית מעוצבת. עולמה הרוחני העשיר מבוסס בעיקר על אופרות סבון בערוץ המשפחה בטלויזיה שבחדר השינה של ההורים. אין לה מושג איך נראה דף גמרא כצורתו, אבל בעלה שיחיה יקבע עיתים לתורה, שהרי אם לא כן הוא, היא עלולה להתגלגל לגיהנום ולהיצלות באש בחומרי גלם לא סימפטיים במיוחד. מה שכן, היא יודעת ורוצה להנות מהחיים, מסטייק טוב או סתם מלובי של מלון. והיא גם מוכיחה שאמונה בא-ל אינה מחייבת חוסר טעם משווע בבגדים. והיא גם עושה לך טובה שהיא יוצאת איתך למרות שאתה פרענק, אבל זה בגלל שהיא ביררה וגילתה שיש נסיבות מקילות. ואתה קשקשן, אתה תמשיך לקשקש ולהפיל עצמך בין הכיסאות להנאתך. או בעברית, לבנות לעצמך כיסא שרק אתה מסוגל לשבת עליו. לבד.