חבר'ה, מספיק ללכלכך אחד על השני. לא זו המטרה של צורה. הדס, טפשי לצאת מהכלים בגלל מישהו שלא אכפת לו כהוא זה ממה שאומרים לו.
פנקסון, המטרה של צורה היא לא לרדת על אחרים, גם אם הם מאוד לא נושאים חן בעיניך. אז תתאפק.
כמו שאמרתי בקודם, אני בהחלט מסכים אתך, אבל למה אתה אומר את זה רק לי? אני בסך הכל מגיב להערות של כאלו שמשתלחים בי חופשי. תפנה בבקשה את בקשתך לכולם. כל זמן שמישהו לא יגיב אישית אלי, אני מבטיח שלא להגיב כלפיו. עשינו עסק?
אלמונית זמנית, אמא שלך בהחלט מבינה בצילומים ובעיקר ברמה שלהם. אז אולי יש אצלה בגן עוד מקום לילד שיעשה טוב לחבריו עם צילומי ברל'ה, אולי הוא גם יצליח לצלם איזה חרגול מחייך או נמלה עמלה.
מתחת לכל אבן שמרימים מוצאים את הדס המנומסת, כנראה שמרוב שאת מבלה בצורה את שוכחת ללכת לחוג להליכות ונימוסים. ודין אתה צודק בהחלט, אולי תפנה את הערה הזאת גם לערוגה וגם ליוחאי שתופס טרמפ על כל יצירה של אחרים ומשתלח בהם חופשי? מה שאתה מבקש זה בעצם התנתקות חד צדדית שלא מקובלת עלי
אתה פיטשפת את זה?
זה נהדר.
המיקום שלו והגודל שלו יחסית לפריים, מעולים. אני יכולה להמשיך להתמוגג אבל הגאוניות של התמונה הזאת היא בתמצתיות, אז אסיים כאן.
נהדר.
[ליצירה]
חבר'ה, מספיק ללכלכך אחד על השני. לא זו המטרה של צורה. הדס, טפשי לצאת מהכלים בגלל מישהו שלא אכפת לו כהוא זה ממה שאומרים לו.
פנקסון, המטרה של צורה היא לא לרדת על אחרים, גם אם הם מאוד לא נושאים חן בעיניך. אז תתאפק.
[ליצירה]
מסכים אתך דין
כמו שאמרתי בקודם, אני בהחלט מסכים אתך, אבל למה אתה אומר את זה רק לי? אני בסך הכל מגיב להערות של כאלו שמשתלחים בי חופשי. תפנה בבקשה את בקשתך לכולם. כל זמן שמישהו לא יגיב אישית אלי, אני מבטיח שלא להגיב כלפיו. עשינו עסק?
[ליצירה]
אלמונית זמנית:)
אלמונית זמנית, אמא שלך בהחלט מבינה בצילומים ובעיקר ברמה שלהם. אז אולי יש אצלה בגן עוד מקום לילד שיעשה טוב לחבריו עם צילומי ברל'ה, אולי הוא גם יצליח לצלם איזה חרגול מחייך או נמלה עמלה.
[ליצירה]
חיים, בפורמט הישן של צורה נכתב המוטו של האתר, שלצערי לא מופיע כאן היום.
צורה היא לא במה לירידיות והתקטננויות משום סוג; בשביל זה יש את תבת המסרים.
[ליצירה]
עומק שדה....
רפי לטעמי אם משהו לא הולך לך בצילום הפיתרון הוא בחיים לא פוטושופ....
קצת לגבי עומק שדה: ככל שאתה עומד רחוק יותר המעצם המצולם אז הפונקציה של צמצם פתוח או סגור פחות משפיעה יכול להיות שבגלל זה לא הגעת לתוצאה הרצוייה
[ליצירה]
לשאלתכם...
א. התמונה צולמה בחוף פלמחים- חוף מהמם>!!!
ב. קצת בתחום המקצועי- התמונה כמובן צולמה בצמצם סגור לגמרי, (הטישטוש של הצדפים הקרובים הוא בגלל השם מאד קרובים..) בעז"ה אני יעלה לאתר תמונה דומה עם צמצם פתוח ותראו את ההבדל....
[ליצירה]
חברים יקרים-
לרגל שנה לגירוש, התמונה מוצגת ב"מרכז בגין" בירושלים במסגרת תערוכה של אומני בנימין.
ממולץ מאד לבוא,להתרשם, לראות ולזכור.
התערוכה תהייה פתוחה עד ט"ו באב.
בשורות טובות,
יוחאי.
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
כשקראתי את הקטע עלו לי מחשבות דווקא על
"מוות".
הקטע מדגיש בצורה כ"כ חזק וכואבת את החלל הריק, את הבור שנפער ואת ההרגשה של כל העולם ממשיך והאדם שקוף/ריק/מביט מבחוץ על כל זה.
"מגורשת" אני שלא הייתי גר בגוש הספקתי קצת לשכוח שיש עדיין אנשים שחיים במציאות הזו, ובזכותך עלה הנושא שוב לתודעה שלי, תודה!
בברכת גאולה שלמה!
[ליצירה]
(למה אתם טוחנים את אותם הדיונים עוד פעם ועוד פעם?!?!?, כן אנחנו יודעים ש"קצת" נגד עריכה וכו וכו...)
לענ"ד קומפוזיציה מעולה ומעניינת!,
אותי דווקא עניין באיזה עדשה צילמת (מן הסתם עדשה ארוכה אבל השאלה כמה..)
לגבי הצבע של התמונה- קודם כל אי אפשר אף פעם לשנות את המציאות ב. אם את מצלמת בדיגיטלי אז יש את מה שנקרא WB -"איזון לובן" (איזון של הלבן בתמונה) זה נושא קצת מסובך ולומדים אותו בעיקר מנסיון אבל אם תאמרי לי איזה מצלמה יש לך אז אולי אני יוכל לנסות להסביר,
חנוכה שמח ומאיר לכולם!
(ואולי יהיה תמונות מאילת......., יש למה לצפות)
[ליצירה]
[ליצירה]
הפתרון הפשוט...
למה לא פשוט להתקרב עוד יותר ולפתוח צמצם?!?! (שייתן עומק שדה צר מאד...)
נ.ב. ואם מישהו רוצה הסבר- אני כאן...
מה שכן- תמונה יפה וחשיבה יפה !
תגובות