תמונה טובה, ואני מנצל את ההזדמנות שאני מגיב להציע לך משהו:
בעיר העתיקה יש פוטנציאל אדיר של צילומי אנשים . הלוואי שהייתי גר שם, ואז בטוח הייתי מסתובב כל היום עם מצלמה ומנציח את הדמויות המיוחדות שאפשר לפגוש רק שם..
שווה לנסות. (ואולי אתה מצלם ורק לא מפרסם?..)
[ליצירה]
תמונה טובה, ואני מנצל את ההזדמנות שאני מגיב להציע לך משהו:
בעיר העתיקה יש פוטנציאל אדיר של צילומי אנשים . הלוואי שהייתי גר שם, ואז בטוח הייתי מסתובב כל היום עם מצלמה ומנציח את הדמויות המיוחדות שאפשר לפגוש רק שם..
שווה לנסות. (ואולי אתה מצלם ורק לא מפרסם?..)
[ליצירה]
רוני-
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
[ליצירה]
תמונה יפה ומעניינת, יפה שהתכופפת וצילמת מגובה האדמה- רואים את זה, אולי היה כדי קצת לפתוח את הצמצם כדי שהרקע יהיה קצת מטושטש.
באיזה מצלמה את מצלמת?
[ליצירה]
הכותרות
אלדר-
יש לך תמונות יפות מאד ורעיונות יפים מאד אבל לטעמי לפעמים עדיף לתת לגולשים לנתח בעצמם את התמונה בלי הכותרת,
בברכת לך בכוחך זה.....
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
[ליצירה]
א. ברכה הבאה ל"צורה" איזה כיף שיהיו כאן עוד צלמים!
ב. תמונה מעניינת אולי הייתי סוגר צמצם עוד קצת כדי שגם הקיר יהיה חד, קצת חבל שהחלק העליון של המעוין חתוך...
מותר לשאול איפה זה?
תגובות