[ליצירה]
ישששששששש!
פאדיחה, נשלח לי בלי כוונה.
ההמשך היה אמור להיות: סופסוף מישהו הגיב לי!! תודה, אורנה... (בסדר, בסדר, הבנתי ת'רמז. אין צורך שתסבירו לי למה לא הגבתם...)
[ליצירה]
סליחה שאני קוטעת כאן את האופוריה
אבל-
כמה הערות. קודם כל, מבחינה סגנונית- אין ספק שהכותב מוכשר.
אבל התוכן, התוכן...
צר לי, אבל התיאור של הבחורה כממורמרת ומדוכאת צרם לי ביותר. לא כל בחורה לא נשואה מאבדת את הטעם לחייה, גם אם הייתה מעדיפה להתחתן כבר. ובכלל.... איך הבחור שנשמע כל כך מיואש וחסר כיוון בהתחלה, שנאלץ לתאר עצמו בתיאורים מעורפלים, הוא זה שמנתח את הבחורה בעליונות כזו?!? ממש לא הזדהיתי!
נ.ב אולי חוסר שביעות הרצון של הבחורה נובע מהאפטרשייב. בנים, מתי תפנימו שאין "כמות נכונה" של אפטרשייב??? [סתם הזדמנות להעלות כבר ת'נושא...]
[ליצירה]
היררכיה...
איזה יופי! אני יושבת פה משועשעת כולי ומגבשת סופית את התיאוריה שהתחלתי כבר מזמן בפיתוחה: ב"צורה", כמו בכל כיתה, יש היררכיה! אכן, אכן, משטר המעמדות.
כמו בכל כיתה, יש את ה"מקובלים": בראנז'ה שמכירה כנראה לפני ולפנים ודואגת להגיב באהדה ובפרצי הערצה ליצירות חבריה.
יש את שני המלכים והמלכה הבלתי מעורערים של האתר (בצדק, אגב!!!)- נו, אתם יודעים...
אבל- כמו בכל חברה, הכי חשוב הוא הילד שמלכד סביבו את כולם ברגשות תיעוב עזים וחשיבותו בגיבוש זהות חברתית וסולידריות מכריעה. במקומכם, לא הייתי ממהרת לשלוח אותו לאתרים אחרים.
הה... תמו הגיגיי על "צורה" כמיקרוקוסמוס.
[ליצירה]
שיר מקסים
זורם, טבעי... פשוט טוב!
אגב, חסרו לי סימני הפיסוק בפנייה ("לך, אחות, שמורים") אבל מי יודע, אולי יש כאן איזו אמירה אומנותית שלא הבנתי...
עד כאן פינתו של הד"ר אבשלום קור.