[ליצירה]
אוף, מתוקה.
כל כך מכירה את התחושה הזו, את הנר, את הלהבה המרצדת, שנראית כאילו עוד רגע תכבה.. ואת הרצון שהיא תמשיך לבעור, אפילו באור קלוש כזה..
זו תחושה של חיים על זמן שאול שכזה, שאת נהנית מאור גנוב, של זמן אחר, של חיים אחרים.
אהבתי. והזדהיתי.
[ליצירה]
את מכירה את התחושה שאת קוראת קטע או שיר, וחושבת, "איך באלו המילים הצליחו לתאר את מה שאני מרגישה?" אז הצלחת לעשות לי את זה.
אהבתי במיוחד את התיאור הציורי, של המים הזורמים.
[ליצירה]
הרטיט לי מיתר בלב, כ"כ לבד.
ליאורה- ודאי שאפשר לשנות את הלב, הכל תלוי בנו. יש בנו את הכוח לשלוח גלים קטנים אך אמיתיים של טוב ושל אהבה ולאט לאט הם ישנו את העולם.
יכול להיות שזה קצת נאיבי, אבל מותר לחלום...
[ליצירה]
לא פשוט בכלל...
מצד אחד "ואצעק אל ה' בצר לי וקולי לא שמע", מצד שני " רינה ארנן ואהלל-יה ע לכל נפלאותיו"...
זה מרגיש לי כאילו רוצים לכעוס על הקב"ה ולא יכולים.
ובכלל , זה צבט לי בלב כי בשבילי שירת הים תמיד תהיה הפינה הקסומה של גוש קטיף...
[ליצירה]
אהבתי
לבטוח זה אחד הדברים הכי קשים שצריך ללמוד בחיים, ולאהוב באמת אי -אפשר בלי...
היזדהתי מאד עם האמירה שבשיר, אין דבר מפחיד יותר מלהשליך עצמך ולסמוך על מישהו שיהיה שם לתפוס אותך.
הכתיבה עוד קצת צריכה ליטוש, לדעתי הבלתי מקצועית , אבל את בדרך הנכונה.
פעם כשהרגשתי ככה כתבתי שיר על זה ואת מוזמנת לקרוא אותו - "פחד חדש".
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
תודה
תודה על התגובות המחממות את הלב. הדבר שהכי מקסים בעיני הוא שמשהו שכתבתי נוגע גם באחרים. האמת, שבזכות התגובות קראתי את הקטע פעם נוספת לאחר זמן רב שלא קראתי אותו, והזדהתי עם עצמי...
כל כך הרבה רגשות חלפו מאז הכתיבה שהיה בי חיוך של זכרון לקרוא בזה שוב. אכן גיליתי שגם בלי שעושים כלום הנר שבנו פשוט מכריח אותנו לחיות וליצור!
[ליצירה]
כתבתי את זה בעקבות החזרה לשגרה אחרי הגירוש, אחרי ההערה שלך קראתי שוב את השיר ואתה בהחלט צודק שמי שלא יודע את הרקע לכתיבתו יכול לקשר אותו לדברים רבים בחיים.
תודה על ההערה.
[ליצירה]
הזוי לחלוטין
אומנם זה קטע הזוי אבל בהחלט משובח. כשקראתי את זה בפעם הראשונה, מהשורות הראשונות, לפני שידעתי את הסוף ,עלתה לי אסוציאציה של הנאצים בשואה...
כתיבה מעולה.
[ליצירה]
נגע בי.
הזכיר לי רגעים שבהם גם אני הייתי צריכה לחפש מחדש את מסילות החיים שלי, שהתנפצו בקול שאון.
לכל אחד יש את הדרך שלו ,אבל היי בטוחה שבסוף מוצאים דרך להתחבר מחדש, עם המון תפילה ואהבה.