[ליצירה]
בס"ד
שמחה שהצלחתי :)
האמת רציתי לשאול אתכם אם כדאי לקרוא לזה "משיב הרוח ומקדש החול" ואז זה במקום השורה האחרונה.
השאלה היא אם זה לא מגלה מההתחלה את המשמעות... פתוחה להצעות לכותרת!
בשורות טובות!!
[ליצירה]
לא נדמה לך שהגזמת?
בהקשר למה הסופי, תכניסי את הסרט לכביסה עד לפעם הבאה:)
בקשר ל..אנחנו לא מתביישים כי אנחנו אלה שמייצגים את הקב"ה פה בעולם!... בררת איתו עם הוא מסכים שתיצגי אותו? לנכס את הארץ מילא, לנכס אותו. קצת חוצפה לטעמי.
[ליצירה]
הסכמתי איתך בהכול, עד שהגעת להצהרה שאנו ההולכים בדרך התורה, גם אם ההורים וכו' חושבים אחרת, ושאנו מיצגי ה' בעולם.
קצת צניעות. אנחנו מנסים להיות הכי טובים וללכת תמיד בדרך הנכונה ביותר והעושה נחת רוח ביותר, אבל אין לנו שום אפשרות לנופף בבלעדיות ובבטחון בדגל הצודקים. הרבה דרכים לעבודתו, ויש שיגידו שלעמוד בצמתים ולחלק סרטים, או לחטוף מכות בעמונה הן לא אחת מהן. אחרים יוסיפו שכל כך רבים החוליים הרוחניים במדינה, שההתמקדות במאבק על הארץ היא בחירה מצומצמת או שגויה.
אנחנו (או לפחות רובנו) נלחמים אכן מתוך כוונות טהורות ורצונות גבוהים, ואני בטוחה שאכן אבא גאה בנו, אך מכאן ועד הצהרות מרחיקות לכת על ייצוג בלעדי של הקב"ה בעולם עוד רחוקה הדרך.
כל טוב ובהצלחה לכל דורשי ה' ועבודתו
[ליצירה]
מדהים! מדהים מדהים!
פשוט אין מילים. והדמעות עומדות בעיניים...
כ"כ עצוב ושמח.
בילבת אותי לגמרי... כל הראש שלי מסתובב.
כל כך כל כך יפה. וקשה....
[ליצירה]
וואו. אחי.. שיחקת אותה.. כל כך כל כך כל כך מתחברת...
בדיוק חשבתי עכשיו על משהו שקשור וזה ממש התחבר לי לתשובה שעניתי לעצמי..
שנזכה לעבור את שלב הבילבולים ברובד האישי וגם ברובד הכללי-כל עמ"י ונגיע כבר לגאולה...