[ליצירה]
מזל שהוספת בסוגריים לא להיות בהלם, כי לפעמים באמת אפשר להכנס להלם מעוצמת הניתוק מהמציאות של אנשים.
אולי באמת תנסי לארגן ציוד מזון ועידוד למפוני גוש קטיף שגם הם נבראו בצלם, והם גם שמרו עליו.
[ליצירה]
אם אני הייתי בן, הייתי לוקחת מהבחורה הזאת מרחק של קילומטר, או שולחת אותה לטיפול נפשי לפני שהייתי מפתחת איתה קשר.
סליחה על הנחרצות. אני לא מסוגלת לסמפט בנות כאלו.
[ליצירה]
בקריאה של הסיפור הבן יקיר חלק ג', באמת ניתן להבין את הסיבות לכך שחברתך עזבה את הדת, שזה מה שכתוב בסיפור וסליחה על הציטוט:
"בקיצור נשבר לי מהדת בגלל הקטע הזה של אנשים שלא רואים אנשים אחרים ממטר,מקדשים את האדמה, ובמיוחד האיומים באס אם אס על זה שהעזתי לרחם על הערבים.
עזבתי את היישוב, ירדתי לתל אביב וניתקתי את הקשר עם העולם שהייתי בו לפני כן,שכרתי דירה במרכז תל אביב עם עוד שתי שותפות ולאט לאט נכנסתי לדבר שהיה אנטי תיזה לכל העולם הזה שהכרתי וזו הייתה הסצנה של המועדונים במרכז תל אביב.
אומנם היו ימים שלא יכלתי לישון בבית, אלא בבית ידידים וידידות ככה עד שעברתי לגור במלך ג'ורג " היו ימים של רביצה בשמש החוף והיו המון יציאות עם בחורים שהתפתחו לקטעים קצרים. שבת הפסקתי לשמור, כשרות שמרתי מידי פעם עד שבארצות הברית הפסקתי לגמרי, עכשיו אני אוכלת כאן בעיקר פירות ים שאני מזמינה מהמסעדה ההיא בירמיהו ,אני אספר לך שבקושי צמתי ביום כיפורים.
מצאתי לעצמי חברות חדשות.עכשיו אני מבוססת כמו שצריך ועובדת ומרוויחה טוב ויש לי אצל מי לבקר".
בקיצור בנית מונולוג כנה ששולח אותנו להבין את הסיבות לכך בסיפור אחר, שזו טכניקה מעניינת.לא פחות מעניין הינה הסיבה לכך שחברתך נוהגת כך כאנטי תיזה לעולמה הקודם.
[ליצירה]
מה העניין, אה? אם בן אדם לא חושב כמו כל העדר כאן(חוץ ממאיר פרידמן המיוחד) אז פתאום יש עליו ביקורת כזאת תוקפנית?? זה מעיד עלייך הרבה,ערוגה, ולא ממש דברים טובים,לא כולם חלק מעדר, חלק מצמידים כתומים או כל פאקינג התנהגות אחרת....
ואותך-על אף שאני קצת מתנגדת לדעתך אני מעריכה על הכנות והכוח להיות נגד זרם שלם...
[ליצירה]
משתפר, אבל עדיין לא נוצרת תחושה של משהו אמיתי.
משפט כמו "אחרי כמה זמן הם התאהבו ככה חזק" עושה לי תחושה קצת ריקנית. כי "התאהבות" בשפה של ימינו היא משהו מאד לא מחייב.
הדבר היחיד שאנחנו יודעים זה שהוא דתי-ימני-קיצוני קלישאתי וסטיגמטי, ושהבחורה יפה.
אני לא מצליח להזדהות, או להרגיש את האהבה שקיימת ביניהם.
רק טוב
טל
[ליצירה]
לא משנה איך תכתבו את זה, את מי תגייסו לצידכם וכיצד תאמרו "להם" לנהל את חייהם (שלא כמו אנשי השמאל הגזענים)
כיבוש הוא כיבוש הוא כיבוש ובזמן שאתה יושב ונהנה להציג את ידיעותיך בדמוקרטיה ובחוג חברי האמת של ישראל ללא שאיש ימנע זאת ממך, המדינה שלך ממשיכה להחזיק עם אחר תחת כ י ב ו ש , לבצע אלפי מעצרים מנהליים, לחסל, לטרטר, להתעלל, לעצור, למנוע, להשתיק, לאיים ועוד ועוד.
מה יקרה מאחורי הגדר ? שאל שר האוצר בהרצאתו המבריקה ? אולי כדאי שישאל מה אנחנו עושים שם עכשיו, מאחורי הגדר שלו ? אבל כמובן שאתה יודע את התשובה, היא בספרו של שרנסקי, ואנחנו הישראלים ? אנחנו ? אנחנו ? מעולם לא השלטנו שלטון פחד על השטחים הכבושים ! (עאלק)
[ליצירה]
מה הבעיה
אני בעד לתת לפלסטינים את פלסטין ולהישאר בקווי 67 ויחד עם זה להפריט את המשק שתהיה תחרות והדבר מאוד יטיב איתנו מבחינה של מחירים ועלויות, מקומות עבודה חדשים שיעודדו גם את הפלסטינים מעבר לגבול לפתח תעשיות משלהם.